Gå til innhold

Å treffe på eksen - tilfeldig

Anbefalte innlegg

Gjest Lille pernille

Hva gjør det med deg når du treffer på din eks? Kjenner du av og til hjertet banke?

Jeg lurer på om noen kan råde meg i denne situasjonen. Jeg og min kjære gjorde slutt for bare to uker siden.DVS vi har inngått pause. Vi møtes stadig, da vi bor i samme bydel. Som regel er vi i bil begge to. Men i dag gikk jeg langs veien, og skulle over et gangfelt, da HAn stoppet for meg.

Han smilte litt forsiktig og vinket. Det samme gjorde jeg, men det gjorde så utrolig vondt! Kjente hvordan jeg lengtet etter ham!

Jeg lurer nå på, hva gjør jeg den dagen vi treffer hverandre gående - face to face. det kan jo bli veldig tøfft, eller hva?

Ps. Vi har altså pause.Vet ikke om vi blir sammen igjen, men kanskje.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/18019-%C3%A5-treffe-p%C3%A5-eksen-tilfeldig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Solveig Vennesland, Familierådgiver

Du må nok finne deg i at det gjør vondt i følelsene å møte x-en. Da kommer jo hele forholdet deres rett i ansiktet på deg. Og dere har jo ikke tatt endelig beslutning hverken om brudd eller gjenforening.

Likevel synes jeg du bør bestrebe deg på å være naturlig vennlig og rimelig i din atferd om du treffer rett på han. Så får du heller roe ned etterpå.

Samliv og intimtet er jo både veldig godt og kan være veldig vondt.

Gjest Lex Lea

Ehrm, jeg har en eks som det ble slutt med i 1989, og jeg ser han kanskje en gang hvert 3. år eller noe sånt, og hjertet hopper like høyt hver gang! *sukk* Men bare for å ha sagt det - jeg ville aldri hatt han tilbake! Men gnisten er der fremdeles...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...