Gå til innhold

Så "værsjuk"!!!!

Anbefalte innlegg

Gjest Vanity
Skrevet

Åh, jeg blir gal!

Humøret mitt blir skikkelig påvirket av været. Sånn som i dag, når regnet bare plasker ned, har jeg null energi, og det eneste jeg tenker å gjøre etter jobb er å ligge på sofaen og spise og se på TV!

Det har vært ganske fint vær i et par uker nå, og da hadde jeg masse energi! Vasket huset, trente (!) og alt sånn...

Huff... Flere som har det på samme måten eller??

Skrevet

Ja, jeg merker det jeg også, litt ihvertfall.

Når sola skinner blir jeg full av energi, spretter rundt og gjør alt mulig. Når det regner gidder jeg mindre, må innrømme det ja.

Ja til flere soldager!!

;)

Skrevet

Jada, jeg er som deg, idag er det ekstra ille. SÅ mørkt, regner og blåser.

Møtte naboen ista, hun dro på jentetur til Hemsedal, merker ikke været vi sa hun. Noe sånt kvikker jo litt opp i disse gråværsdager.

For min del får jeg gjøre det beste ut av det. Skal ha ei venninne på middag. Vi får åpne en flaske rødvin så blir det vel litt lettere alt :-)

Gjest fibromyalgia
Skrevet

Ja, jeg har det også slik + at jeg får store smerter i kroppen.

Akk den som kunne ha flyttet til sydligere strøk...

Skrevet

jeg har en svær pakke med LIDL fake-snickers liggende hjemme......

Skrevet

Jeg har sluppet ned persienna så jeg ikke ser ut ;o)

Skrevet

Ja, jeg har det også slik + at jeg får store smerter i kroppen.

Akk den som kunne ha flyttet til sydligere strøk...

Så enig så enig......det merkes på kroppen dette været.

Flytt til syden sa min lege en gang, lettere sagt enn gjort synes nå jeg.

Gjest printa
Skrevet

Jet har en tendens til å bli litt tungsinn på våren. Merkelig igrunn, nå som alt begynner å spire ute, og lyset er kommet tilbake.

Blir nesten som en utladning etter vinteren. Har opplevd lignende etter eksamen. Da jeg burde ha all grunn til å være fornøyd med meg selv, så blir jeg bare "deppa".

Denne "værsjuk" minner meg litt om det samme tilfellet. Tror det egentlig er ganske vanlig nå på våren.

Men, fatt mot! Før vi vet ordet av det, er det sommer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...