bebiss Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Tusen takk for mange fine svar:) Og for de som vil rakke ned på meg, så la være!! Ja, jeg blir 16, men.. Foreldrene mine visste jeg hadde sex og at jeg gikk på p-piller. Jeg tror nok ikke jeg er den eneste under 16 år som har hatt sex.. Har man hatt kjæreste en stund, vil sex bli normalt om man føler seg gammel og moden nok til det, og det gjorde jeg. Om jeg er noen mnd. fra 16 har ikke det noe å si for meg. Jeg var klar for det.. Dette er mitt barn, og INGEN andre sitt! Hva folk ville gjort er ikke jeg interessert i å høre på engang. Jeg har tatt et valg, og jeg er stolt av det! Vi har lagd det, og da skal jeg ha det. Ikke barnets skyld at det ble laget av unge foreldre. Kjæresten min støtter meg fult ut og gleder seg allerede til å bli pappa. Han har jobb, og han tjener bra. Foreldrene mine støtter meg, så ikke kom her å si at jeg ikke har noe å tilby mitt eget barn. Jeg kan ta hånd om et barn like mye som mange andre kan. Jeg gleder meg utrolig. Det blir kjempe spennende! Ikke kritiser meg og mitt valg.. Takk =) 0 Siter
tuppeliten Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Hei! Jeg synes du høres voksen og kjempetøff ut, dette bør gå helt fint! Selv er jeg ikke overbegeistret for så unge mødre, men hvis både du og kjæresten din er klar for dette så går det bra! Så lenge du ikke føler at du går glipp av noe ;-) Lykke til, fra ei på 22 som ønsker seg barn! 0 Siter
Kvinna Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Hei! Jeg synes du høres voksen og kjempetøff ut, dette bør gå helt fint! Selv er jeg ikke overbegeistret for så unge mødre, men hvis både du og kjæresten din er klar for dette så går det bra! Så lenge du ikke føler at du går glipp av noe ;-) Lykke til, fra ei på 22 som ønsker seg barn! Lykke til! Sambo og jeg snakket senes i dag om at hadde vi visst bedre, ville vi satset på å få barn myyyye tidligere! Nå er vi 30, og prøver og prøver og prøver! Hadde vi startet så tidlig som deg, hadde vi hatt en 14-åring i hus nå! :-) Det hadde ikke vært meg i mot! 16 år ER jo litt tidlig, men du virker jo reflektert rundt dette! Vil bare ønske det LYKKE TIL! MVH 0 Siter
Gjest håper å håper Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Sorry for at jeg kanskje var litt sleip mot deg isted....Du høres jo ut som du vet hva du vil å hva du går til...Og det er jo faktisk forskjell på 16 åringer, noen er voksen nok til å få barn,noen ikke;) Bra at typen har jobb og håper at dere greier dere fint.... Lykke til så mye.. 0 Siter
Gjest lykketil Skrevet 9. april 2005 Skrevet 9. april 2005 Du virker mer voksen og ansvarsfull som 16 åring, enn det jeg var da jeg var 26....... 0 Siter
moje Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 Du virker som ei oppegående jente med en kjæreste og far til barnet som virker like oppegående... Ønsker dere begge og barnet alt godt og lykke til i fremtiden... Stå på så går alt Klem Moje 0 Siter
Gjest cilimor Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 Fikk selv en sønn når jeg var 16 år. Det har gått helt fint og han fyller 20 nå i sommer. Man klarer det man vil men det er ikke noen dans på roser!! Husker da jeg fikk han i armene for første gang, fikk litt panikk over det at jeg nå hadde ansvar og skulle ta vare på dette nydelige lille nurket mer eller mindre resten av livet. Du må nemlig ikke tro bekymringene er noe mindre nå, men så er gledene store også. Det er mye å tenke på, selv da jeg var i slutten av 20 åra følte jeg faktisk at det var for tidlig å ha en tenåring i hus. Ville ikke vært gutten forut, men pleier ikke å anbefaler det å føde så tidlig. Lykke til med barnet og forholdet. Et råd til slutt Nyt det men vær flinke til å ta imot barnevakt å hjelp. Dere trenger å være unge det er ingen skam. klem 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.