Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Eyes never lies

Nå er jeg ikke gutt, men fikk lyst til å svare alikevel...hope u dont mind. Jeg tror faktisk at der veldig individuelt hva guttene liker. Noen liker party jenter, men andre liker mer stille jenter. Noen liker blondiner mens andre foretrekker brunetter. Så jeg tror ikke det er noe fasitsvar på det.

Eller hva sier dere gutter?

Før jeg fant kona, ville jeg vel si at følgende var viktigst for min del i min søken etter parner:

Visse personlige egenskaper er viktigst i forhold til å tenke langsiktig partner.

At man har en del grunnleggende verdisyn felles, at grunnleggende etiske og moralske holdninger er relativt like.

At man er noenlunde samstemte i forhold til ting man bruker mye tid på eller har et stort engasjement i - behøver ikke å være enige om slikt, men at de interessene og engasjementene man har ikke skaper konflikter i forholdet.

Praktisk eksempel for min del: Avhengig av partner som har forståelse for at jeg tidvis får lesekick og graver meg ned i bøkenes verden en helg.

Et normalt utseende er en fordel.

Å legge merke til en dame på byen: For min del vil det være at dama tar kontakt, og er interessert i å prate med meg; og gjerne tar initiativ til at vi går til et sted som er egnet for samtale om man får inntrykk av at kjemien stemmer noenlunde.

H E Pennypacker

Drømmekvinnen er tolerant, humørfull, opptatt av de viktige tingene og ikke alle slags detaljer. Hun er snill og varm og kommuniserer bra. Hun er reflektert, står for noe og har noe å fare med. Hun er rolig og jordnær. Humor er viktig. Det er også et smil med utstråling.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...