monass Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Noen som har fått noen effekt av å ta Rosenrot? Jeg tenker mer på generell energi, konsentrasjon og bedret hukommelse enn på økt sexlyst. 0 Siter
Freya Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Søk på rosenrot på søkesiden, har vært en del innlegg om dette tidligere. 0 Siter
monass Skrevet 7. april 2005 Forfatter Skrevet 7. april 2005 Søk på rosenrot på søkesiden, har vært en del innlegg om dette tidligere. Gjorde det :-) Men det var ørten innlegg om økt eller ikke økt sexlyst, og det er ikke det jeg primært er interessert i å høre effekten av.. 0 Siter
Freya Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Ok, har ikke så mye å bidra med, jeg. Har aldri prøvd rosenrot. 0 Siter
Prozak Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Jeg brukte det noen måneder, og merket ingen effekt overhodet. ".................................." 0 Siter
Storekatta Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Jada. Den bedrer min konsentrasjon. Hvis jeg skal prestere noe krevende, tar jeg to stk. Ikke mer enn seks om dagen i alt. Chisandra har noenlunde samme virkning på meg. En kollega fikk rosenrot av meg en gang han hadde sovet lite. Han sa det hjalp, ble mer våken. Noen dager etter spurte han om å få igjen, fordi det hjalp så godt forrige gang. Jeg slengte esken bort til ham og ba ham forsyne seg. Han regnet med at han, som er veldig stor og kraftig, kunne unne seg et par ekstra. Han tok fire, og fikk hjerteklapp.... 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Noen sier at kvinner bør ta rosenrot og menn ginseng. Jeg vet ikke har aldri prøvd rosenrot. 0 Siter
Luna21365380663 Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 JEG har prøvd rosenrot. Fikk tak i den mest konsentrerte pillen av det som er å skaffe i landet (annonse på internett, fra naturamed tror jeg). For å si det sånn: det som selges andre steder (har prøvd det også) er bare piss i forhold! Jeg klarte ikke å sove på tre netter, jeg! Fant til slutt ut at jeg måtte ta bare en halv slik pille grytidlig om morgenen, for at jeg skulle få sove om kvelden. Makan til energi jeg fikk! Følte meg opplagt hele dagen, og til langt på kveld. Veldig stor dose; tror det var 3000 eller 6000mg. Kjøpte Rosenrot på Ica, der var det 150mg, så det sier litt om forskjellen.. Jeg vil anbefale den sterke, du får prøve en boks med 30 piller i graits, mot porto, og får tilsendt hver mnd, men du kan avbestille. En sånn boks holdt i tre mnd for meg, så det er nok billigere enn masse annet. Skal faktisk bestille igjen nå, for jeg meldte meg dessverre ut. Kanskje jeg får enda en gratis? ;o) Sexlysten merket jeg lite til, siden du ikke spurte om den.. ;p Men jeg følte meg mye mer oppegående ..hehe.. og piggere enn til vanlig. Merket STOR forskjell raskt. Adresse til hjemmesiden: http://www.naturamed-pharma.no/index.php?id=hovedside Verdt å prøve! Begynn med en pille, og kjenn etter om det er for mye. Det er delestrek, men de er litt harde å dele. Husk å ta den TIDLIG om morgenen, i tilfelle du har lyst å sove til natten.. ;o) 0 Siter
Luna21365380663 Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 *Kremt* skrev visst feil mengde rosenrot, men det finner du ut av.. sterk er den uansett.. I dag tok jeg tre 150mg piller av et annet merke, og merker ingenting.. ( 0 Siter
Hawkwind Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Hvorvidt rosenrot og lignende typer helsekostprodukter har noen reell virkning, er svært omdiskutert - og ikke vitenskaplig dokumentert på noen god måte. Generelt sett kan man vel si at ingen slike produkter vil gi noen umiddelbar virkning, men at man bør innta dem i anbefalte doser over et visst tidsrom før man kan vurdere eventuell virkning. I de tilfeller hvor mennesker rapporterer om umiddelbare virkninger av helsekostprodukter, kan nok det i svært mange tilfeller tilskrives Placebo-effekten. 0 Siter
mrxx Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Etter som jeg forstår er det noen som dette ikke har noen virkning på, men for andre stor virkning, se forøvrig Luna2 sitt svar. Kona bruker det og hun har mye større energi i tillegg tar det snart fyr i trusene hennes:-) 0 Siter
monass Skrevet 8. april 2005 Forfatter Skrevet 8. april 2005 JEG har prøvd rosenrot. Fikk tak i den mest konsentrerte pillen av det som er å skaffe i landet (annonse på internett, fra naturamed tror jeg). For å si det sånn: det som selges andre steder (har prøvd det også) er bare piss i forhold! Jeg klarte ikke å sove på tre netter, jeg! Fant til slutt ut at jeg måtte ta bare en halv slik pille grytidlig om morgenen, for at jeg skulle få sove om kvelden. Makan til energi jeg fikk! Følte meg opplagt hele dagen, og til langt på kveld. Veldig stor dose; tror det var 3000 eller 6000mg. Kjøpte Rosenrot på Ica, der var det 150mg, så det sier litt om forskjellen.. Jeg vil anbefale den sterke, du får prøve en boks med 30 piller i graits, mot porto, og får tilsendt hver mnd, men du kan avbestille. En sånn boks holdt i tre mnd for meg, så det er nok billigere enn masse annet. Skal faktisk bestille igjen nå, for jeg meldte meg dessverre ut. Kanskje jeg får enda en gratis? ;o) Sexlysten merket jeg lite til, siden du ikke spurte om den.. ;p Men jeg følte meg mye mer oppegående ..hehe.. og piggere enn til vanlig. Merket STOR forskjell raskt. Adresse til hjemmesiden: http://www.naturamed-pharma.no/index.php?id=hovedside Verdt å prøve! Begynn med en pille, og kjenn etter om det er for mye. Det er delestrek, men de er litt harde å dele. Husk å ta den TIDLIG om morgenen, i tilfelle du har lyst å sove til natten.. ;o) Takk for linken. Nå har jeg sendt inn bestilling - tiltross for at mrxx's kones truse nesten tar fyr av rota... Det kan jo bli riktig så "morsom" vår/sommer uten kjæreste, men med sexlyst av en annen verden :-) 0 Siter
blitz1365380771 Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Etter som jeg forstår er det noen som dette ikke har noen virkning på, men for andre stor virkning, se forøvrig Luna2 sitt svar. Kona bruker det og hun har mye større energi i tillegg tar det snart fyr i trusene hennes:-) Yepp - det der med fyr i trusene kan jeg skrive under på!!! Tok to pr dag og måtte gå ned til en etter et par uker. Det gikk utover min generelle økte konsenstrasjon for å si det mildt! Ikke at jeg klager :-) 0 Siter
mrxx Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Yepp - det der med fyr i trusene kan jeg skrive under på!!! Tok to pr dag og måtte gå ned til en etter et par uker. Det gikk utover min generelle økte konsenstrasjon for å si det mildt! Ikke at jeg klager :-) Hehe...på noen så gir det volsdsom sex lyst, men det er jo ikke så galt:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.