amber sun Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Dere DOL-damer er så grapsne!!! ) Hihi.... Dersom dere leser over her, så ser dere at det IKKE er snakk om "slike" varer!!! Det er rett og slett VHS`er fra bandet som jeg var ihuga fan av, da jeg var 13-14 år! Hihi......Nemmlig The Kelly Family! Hihihi... Jeg var hysteriske etter dem.......Tror jeg har nærmere 20 VHS`er av dem, pluss mye ekstra materiale....... Synes det er litt synd å hive alt dette, siden det betydde mye for meg i den perioden av livet mitt. Det VAR livet mitt da jeg var 14! Fatter dere??? *rødmer fælt nå, av å ha røpt dette* ) hahaha tottlå! The Kelly family? Ok da skjønner jeg at du ikke får solgt dem Du var vel ikke overrasket over forslaget mitt? Du vet jo at jeg, og flere med meg, har en tendens til å tenke koffert i alle mulige sammenhenger 0 Siter
amber sun Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Ja, kanskje amber kan hjelpe meg da. Det er jo ikke bare min dritt, men samboerens også... Ønsker meg MYE mer skapplass enn jeg har nå. Men det blir vel fullt åkkesom. *bretter opp armene* Razzia både hos Tottlå og Freya. Dette blir litt av en helg! hehe 0 Siter
Tottlå Skrevet 7. april 2005 Forfatter Skrevet 7. april 2005 hahaha tottlå! The Kelly family? Ok da skjønner jeg at du ikke får solgt dem Du var vel ikke overrasket over forslaget mitt? Du vet jo at jeg, og flere med meg, har en tendens til å tenke koffert i alle mulige sammenhenger Eehhmm.ja, jeg ble IKKE sjokka av kommentaren din!!! Hihi...satt i grunnnen å venta på den!! Hihihi.... 0 Siter
Freya Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 *bretter opp armene* Razzia både hos Tottlå og Freya. Dette blir litt av en helg! hehe Wheee! Tar du helgevasken med det samme, eller? *blunke pent* 0 Siter
Tottlå Skrevet 7. april 2005 Forfatter Skrevet 7. april 2005 *bretter opp armene* Razzia både hos Tottlå og Freya. Dette blir litt av en helg! hehe Hihi........ Du skal få godt betalt ,amber!!!! 0 Siter
Tottlå Skrevet 7. april 2005 Forfatter Skrevet 7. april 2005 Wheee! Tar du helgevasken med det samme, eller? *blunke pent* Jeg kan ta vasken, dersom amber rydder!!! No problema, bayby!!! Hihi:)) 0 Siter
Freya Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Jeg kan ta vasken, dersom amber rydder!!! No problema, bayby!!! Hihi:)) Flotters! Amber rydder, du vasker, jeg spiller piano og doler og går på jobb. Genialt, når kommer dere? 0 Siter
Tottlå Skrevet 7. april 2005 Forfatter Skrevet 7. april 2005 Flotters! Amber rydder, du vasker, jeg spiller piano og doler og går på jobb. Genialt, når kommer dere? I morgen kl 05.30. Jeg synes det er greit å ta dagen helt fra starten!!! ) 0 Siter
Freya Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 I morgen kl 05.30. Jeg synes det er greit å ta dagen helt fra starten!!! ) Oh jesus. Da har jeg nesten ikke lagt meg ennå... Ja, jeg er b-menneske de luxe! Da kan dere bare romstere rundt mens jeg sover, da. 0 Siter
amber sun Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Eehhmm.ja, jeg ble IKKE sjokka av kommentaren din!!! Hihi...satt i grunnnen å venta på den!! Hihihi.... Ja, du gjorde vel det. Begynner jeg å bli litt vel forutsigbar eller? 0 Siter
Tottlå Skrevet 7. april 2005 Forfatter Skrevet 7. april 2005 Oh jesus. Da har jeg nesten ikke lagt meg ennå... Ja, jeg er b-menneske de luxe! Da kan dere bare romstere rundt mens jeg sover, da. Okay! Legg nøkklen under dørmatta! Du har ikke våknet da, nei. Hmmm.... Ps: hvor hadde du safen, sa du?? Koden kan du skrive på en lapp og henge på safe-døren. På forhånd TAKK! ) 0 Siter
Freya Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Okay! Legg nøkklen under dørmatta! Du har ikke våknet da, nei. Hmmm.... Ps: hvor hadde du safen, sa du?? Koden kan du skrive på en lapp og henge på safe-døren. På forhånd TAKK! ) Safen er bak bildet på stua, så klart... Henger opp en lapp, jeg! *blond hilsen* 0 Siter
Tottlå Skrevet 7. april 2005 Forfatter Skrevet 7. april 2005 Ja, du gjorde vel det. Begynner jeg å bli litt vel forutsigbar eller? Ehh.....JEPP! 0 Siter
amber sun Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Flotters! Amber rydder, du vasker, jeg spiller piano og doler og går på jobb. Genialt, når kommer dere? Jeg kommer tidlig på ettermiddagen - da skal det ryddes for alle penga! For imorgen kveld skal jeg ut på byn. Da kan jeg ikke sitte og rydde 0 Siter
amber sun Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Hihi........ Du skal få godt betalt ,amber!!!! Ja! Penger blir godt mottatt hos meg! 0 Siter
Tottlå Skrevet 7. april 2005 Forfatter Skrevet 7. april 2005 Ja! Penger blir godt mottatt hos meg! Hvordan gikk det med skatten??? Har du fått den??? 0 Siter
amber sun Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Hvordan gikk det med skatten??? Har du fått den??? Ja!! Fikk igjen 9288kr! Hurra!! (nå kan jeg shoppe sko...) Neida. Bare tuller. Men det var gøy å få igjen så mye! 0 Siter
Tottlå Skrevet 7. april 2005 Forfatter Skrevet 7. april 2005 Ja!! Fikk igjen 9288kr! Hurra!! (nå kan jeg shoppe sko...) Neida. Bare tuller. Men det var gøy å få igjen så mye! Så bra!!! Da er vi i grunnen godt fornøyde bege to, da!!! 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Problemet mitt er at jeg absolutt ikke har plass til lagring av unyttige ting. Disse VHS`ene jeg snakker om har kanskje en verdi på flere tusen. Jeg ser ALDRI på dem....de ligger kun i veien. Men allikevel får jeg meg ikke til å hive dem........... ÅÅÅhhhhrrr......jeg er ingen HIVE-person......jeg er en SAMMLE-person!!!! Da er du lik meg. Men jeg har kommet meg betraktelig, og har etterhvert innsett at jeg ikke kommer til å bruke klær jeg en gang brukte på 80-tallet. Så jeg kaster med hard hånd nå. Angrer bare når ungene trenger utkledningstøy til skuespill på skolen. Men du? Disse porselensdokkene er vel ikke vanskelig å kaste? Tror du at du kommer til å få bruk for dem igjen? Det må vel i så fall være når du blir 80 år ;o) 0 Siter
Gjest dina2 Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 gi det til et loppemarked da vel eller ha et garasjesalg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.