amber sun Skrevet 7. april 2005 Forfatter Skrevet 7. april 2005 Jeg aner ikke, men foreslår Bengalac. Tror dette skal være supert til sykkelmaling. Tar en råsjans og foreslår malingsbutikker/fargehandel. Dyrt? Aner ikke. Bengalac skal sjekkes ut. Takk for tips! 0 Siter
morsan Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 hehe, ja. Nå får jeg nå se om hun fortsatt vil det imorgen, eller om det bare var et innfall. Men det er greit å vite hva jeg kan male den med dersom ønsket står ved lag noen dager Det er jo skikkelig knall å ville være individualist på dette! :-) 0 Siter
Tottlå Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Vet du hva man kaller en blondine som har farget håret mørkt? "Kunstig intelligens" *S* Neida.....en blondie som har farga håret mørkt kaller mann et "kinderegg"!!! Mørkt utpå, men blond inni!!! Hihihi 0 Siter
Freya Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Bengalac skal sjekkes ut. Takk for tips! Det går visst bra, sier samboer. Puss over med fint sandpapir først. Bruk sprøyte (?), sier han også. Så sånn ligger det an. 0 Siter
Freya Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Det er jo skikkelig knall å ville være individualist på dette! :-) Ei jeg gikk på folkehøgskole sammen med, hadde malt sykkelen sin som en giraff. Hadde horn og alt. 0 Siter
amber sun Skrevet 7. april 2005 Forfatter Skrevet 7. april 2005 Det er jo skikkelig knall å ville være individualist på dette! :-) Ja det er det. Hun har av og til sånne individualistiske tendenser. Vil helst ha ting på sin egen måte, gjerne littegrann annerledes enn det vanlige. Og dette påfunnet var nokså spesielt, jeg sa til henne at da blir det kanskje den eneste gepard-sykkelen i hele verden... Hun var skikkelig gira på dette, men som sagt kan det hende hun ombestemmer seg også da. Morsomt var det ihvertfall 0 Siter
amber sun Skrevet 7. april 2005 Forfatter Skrevet 7. april 2005 Det går visst bra, sier samboer. Puss over med fint sandpapir først. Bruk sprøyte (?), sier han også. Så sånn ligger det an. *noterer* Takk takk 0 Siter
Freya Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 *noterer* Takk takk Lykke til. Fortell om resultatet da. 0 Siter
morsan Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Neida.....en blondie som har farga håret mørkt kaller mann et "kinderegg"!!! Mørkt utpå, men blond inni!!! Hihihi Men vet du hva en blondine bør ha bak ørene på en date? Knærne! (Ble litt insiprert av all koffertenkningen rundt de suspekte filmene dine! *S*) 0 Siter
amber sun Skrevet 7. april 2005 Forfatter Skrevet 7. april 2005 Neida.....en blondie som har farga håret mørkt kaller mann et "kinderegg"!!! Mørkt utpå, men blond inni!!! Hihihi haha den var bra, tottlå. Et kinderegg! Nesten like bra som gåten jeg hadde til dere på tirsdag (ja, jeg er fortsatt litt stolt av å ha kommet på den, hehe) 0 Siter
morsan Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Ja det er det. Hun har av og til sånne individualistiske tendenser. Vil helst ha ting på sin egen måte, gjerne littegrann annerledes enn det vanlige. Og dette påfunnet var nokså spesielt, jeg sa til henne at da blir det kanskje den eneste gepard-sykkelen i hele verden... Hun var skikkelig gira på dette, men som sagt kan det hende hun ombestemmer seg også da. Morsomt var det ihvertfall Bra hun ikke ville ha giraff-sykkel, da, for det hadde blitt litt langt opp til styret! *ha ha* 0 Siter
Tottlå Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 haha den var bra, tottlå. Et kinderegg! Nesten like bra som gåten jeg hadde til dere på tirsdag (ja, jeg er fortsatt litt stolt av å ha kommet på den, hehe) Hihi.den gåten var så bra at jeg skrev den ned på mobilen og sendte den rundt til vennene mine..... Det som var litt dumt er at neste alle klarte den!! Hmm...fikk meg til å tenke på om det er jeg som er ekstremt dum...... )) 0 Siter
Freya Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Bra hun ikke ville ha giraff-sykkel, da, for det hadde blitt litt langt opp til styret! *ha ha* Hehe... 0 Siter
Tottlå Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Men vet du hva en blondine bør ha bak ørene på en date? Knærne! (Ble litt insiprert av all koffertenkningen rundt de suspekte filmene dine! *S*) Hohoho...... Jadda jadda!!! ) Jeg har alltid knærne bak ørene på dateene mine......hihi....... (fortsatt singel.....) 0 Siter
annegunn Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Rosa? Jeg? haha nei aldri. Jeg er ingen rosa person. hehe Det er datteren min sin sykkel (kjøpt brukt) som skal males. Fra rosa (men ikke fin i malingen lenger) til...GEPARD-SYKKEL! Altså gul med svarte flekker. hehe hun er helt hekta på geparder. *s* Om du skulle tro at hun er original kan du jo ta en titt her: http://www.merida.no/getfile.php/91664.678/Tiger_550x330.jpg 0 Siter
amber sun Skrevet 7. april 2005 Forfatter Skrevet 7. april 2005 Hihi.den gåten var så bra at jeg skrev den ned på mobilen og sendte den rundt til vennene mine..... Det som var litt dumt er at neste alle klarte den!! Hmm...fikk meg til å tenke på om det er jeg som er ekstremt dum...... )) Nei gjorde du det? *enda mer stolt* hehe Ps: de fikk sikkert hjelp til å løse den. Tror du ikke? 0 Siter
amber sun Skrevet 7. april 2005 Forfatter Skrevet 7. april 2005 Men vet du hva en blondine bør ha bak ørene på en date? Knærne! (Ble litt insiprert av all koffertenkningen rundt de suspekte filmene dine! *S*) Morsan, da... :-D Du bringer koffert-tendensene våre til nye høyder 0 Siter
Tottlå Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Nei gjorde du det? *enda mer stolt* hehe Ps: de fikk sikkert hjelp til å løse den. Tror du ikke? Jo, de må ha fått hjelp!!! Jaja.... 0 Siter
Tottlå Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Morsan, da... :-D Du bringer koffert-tendensene våre til nye høyder Jeg trodde alle høyder var nådd, amber!!! 0 Siter
morsan Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Jeg trodde alle høyder var nådd, amber!!! *knegg* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.