Gjest papirtiger Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Det åpenbare spørsmålet er: hæ? Forskjell på hva...? 0 Siter
Tottlå Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Det åpenbare spørsmålet er: hæ? Forskjell på hva...? Det har faktisk jeg også lurt på! (har bare ikke våget å spørre her på DOL....hihi) Har hørt at det er usundt med skive med ost i mikroen. Men skive med "kald" ost på er liksom sundt??? Mitt spørsmål: HÆ? 0 Siter
Tottlå Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Det har faktisk jeg også lurt på! (har bare ikke våget å spørre her på DOL....hihi) Har hørt at det er usundt med skive med ost i mikroen. Men skive med "kald" ost på er liksom sundt??? Mitt spørsmål: HÆ? Ingen som vil drite seg ut, og svare på dette inlegget??? Hihihi...... 0 Siter
amber sun Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Det har faktisk jeg også lurt på! (har bare ikke våget å spørre her på DOL....hihi) Har hørt at det er usundt med skive med ost i mikroen. Men skive med "kald" ost på er liksom sundt??? Mitt spørsmål: HÆ? hehe jeg tror ikke jeg skal prøve meg engang. *uskyldig* 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Ja forskjellen er at den ene osten er smeltet mens den andre er ikke smeltet. Lurer du på noe annet? 0 Siter
Tottlå Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 hehe jeg tror ikke jeg skal prøve meg engang. *uskyldig* Hahaha......du har nok en teori bak dette også, amber. Du tårer bare ikke drite deg ut! Vi VET at du er blond, altså! Hihi......Kom igjen, nå! ) 0 Siter
Tottlå Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Ja forskjellen er at den ene osten er smeltet mens den andre er ikke smeltet. Lurer du på noe annet? *rammla i guilvet av latter* O`store Bebba: Hvorfor har ikke høns tenner?? 0 Siter
amber sun Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Hahaha......du har nok en teori bak dette også, amber. Du tårer bare ikke drite deg ut! Vi VET at du er blond, altså! Hihi......Kom igjen, nå! ) Ok. Min teori: Når osten er kald, er fettet kapslet inn i osten, og kommer ikke ut i kroppen. Når den blir smeltet, renner fettet ut og kommer raskt inn i kroppens baner. Derfor legger smeltet ost seg på sidene med en gang, mens kald ost ikke er så farlig. I og med at fettet er kapslet mer inn når osten er kald. :-p 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 *rammla i guilvet av latter* O`store Bebba: Hvorfor har ikke høns tenner?? Fordi de ikke trenger å tygge maten. Noe mer du lurer på 0 Siter
Tottlå Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Fordi de ikke trenger å tygge maten. Noe mer du lurer på Hva kom først: Høna eller egget??? 0 Siter
amber sun Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Ja forskjellen er at den ene osten er smeltet mens den andre er ikke smeltet. Lurer du på noe annet? haha bra svar!! 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Ok. Min teori: Når osten er kald, er fettet kapslet inn i osten, og kommer ikke ut i kroppen. Når den blir smeltet, renner fettet ut og kommer raskt inn i kroppens baner. Derfor legger smeltet ost seg på sidene med en gang, mens kald ost ikke er så farlig. I og med at fettet er kapslet mer inn når osten er kald. :-p Tror du på dette........ 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Slik jeg ser på det er smeltet ost kjempe godt, og ikke-smeltet ost er ikke godt. Så typisk at smeltet ost må være usunt. 0 Siter
Tottlå Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Ok. Min teori: Når osten er kald, er fettet kapslet inn i osten, og kommer ikke ut i kroppen. Når den blir smeltet, renner fettet ut og kommer raskt inn i kroppens baner. Derfor legger smeltet ost seg på sidene med en gang, mens kald ost ikke er så farlig. I og med at fettet er kapslet mer inn når osten er kald. :-p Ahaaaaa......det var faktisk min teori også!! *overlykkelig av at jeg ikke er sååååå dum* 0 Siter
amber sun Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Tror du på dette........ hehehe nei såklart ikke. _Så_ blond er ikke engang jeg. Måtte bare finne på en forklaring! *S* 0 Siter
Tottlå Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 hehehe nei såklart ikke. _Så_ blond er ikke engang jeg. Måtte bare finne på en forklaring! *S* Pingle!!! 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Hva kom først: Høna eller egget??? Det har en sirkulær årsakssammenheng og må ses i bredere sammenheng. Hvis høna kom først så la den egg,men hvis egget kom først så kom det en kylling som ble til en høne. En litt mer komplisert sak at høna kom først så jeg heller imot at det var egget. En glimrende akademisk forklaring;) 0 Siter
amber sun Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Ahaaaaa......det var faktisk min teori også!! *overlykkelig av at jeg ikke er sååååå dum* Jeg bare tuller altså. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.