Gjest møkkasofa Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Nå trenger jeg ideer til hvordan jeg skal få rein en tøysofa. Stoffet er grovt og tåler endel, men jeg vet ikke helt om jeg tør å vaske den. 0 Siter
Tottlå Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Jeg har også en møkka-stoff-sofa!!!! Trekker til seg ALT dritten! I tillegg er den mørk blå, som om det skulle skjule dritten bedre, liksom! Jeg heiv hele sofa-trekket på 40 grader........ 0 Siter
Gjest møkkasofa Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Jeg har også en møkka-stoff-sofa!!!! Trekker til seg ALT dritten! I tillegg er den mørk blå, som om det skulle skjule dritten bedre, liksom! Jeg heiv hele sofa-trekket på 40 grader........ På vår sofa går det ikke an å ta av trekket. 0 Siter
Gjest gladiol Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Er det flekker kan du prøve neglebørste og Zalo vann. Er hele sofaen moden for rengjøring ville jeg leid en rensemaskin. Eller kanskje det beste er å bytte den ut? Noe dritt med dette grove stoffet. 0 Siter
Gemini Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 På vår sofa går det ikke an å ta av trekket. Du får kjøpt sofa-rens for stoff-sofaer på Skeidar og slike butikker. Tror middelet tørker og man skal støvsuge det bort etterpå. For å være ærlig så er jeg ikke sikker, for jeg har kjøpt et sånt middel, men aldri fått somla meg til å bruke det... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.