Gå til innhold

Reingjøring av tøysofa

Anbefalte innlegg

Gjest møkkasofa
Skrevet

Nå trenger jeg ideer til hvordan jeg skal få rein en tøysofa. Stoffet er grovt og tåler endel, men jeg vet ikke helt om jeg tør å vaske den.

Skrevet

Jeg har også en møkka-stoff-sofa!!!! Trekker til seg ALT dritten! I tillegg er den mørk blå, som om det skulle skjule dritten bedre, liksom!

Jeg heiv hele sofa-trekket på 40 grader........

Gjest møkkasofa
Skrevet

Jeg har også en møkka-stoff-sofa!!!! Trekker til seg ALT dritten! I tillegg er den mørk blå, som om det skulle skjule dritten bedre, liksom!

Jeg heiv hele sofa-trekket på 40 grader........

På vår sofa går det ikke an å ta av trekket.

Gjest gladiol
Skrevet

Er det flekker kan du prøve neglebørste og Zalo vann. Er hele sofaen moden for rengjøring ville jeg leid en rensemaskin.

Eller kanskje det beste er å bytte den ut? Noe dritt med dette grove stoffet.

Skrevet

På vår sofa går det ikke an å ta av trekket.

Du får kjøpt sofa-rens for stoff-sofaer på Skeidar og slike butikker. Tror middelet tørker og man skal støvsuge det bort etterpå. For å være ærlig så er jeg ikke sikker, for jeg har kjøpt et sånt middel, men aldri fått somla meg til å bruke det...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...