Gå til innhold

Hu der berta under her, som vil sjekke oss...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun beveger på hodet! Det har jeg ikke sett før.

Er det noe alle har sett før, eller er det meg det er noe galt med?

Har ikke sett det før, men nå beveger hun hodet sakte fram og tilbake...

Snodig...

• Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

21

• Tottlå

10

• Åsemor

5

• tonie

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Har du drukket, amber???

"min" dame snuser bare!!!

Skrevet

Har du drukket, amber???

Nei jeg har ikke drukket.

Og dama snur hodet fram og tilbake.

Se nøye på bildet, tottlå. Fjeset beveger seg fram og tilbake...du ser det, ikke sant?

Skrevet

Det gjør hun her også;-)

og jeg har ikke drukket!

men tenker på et glass vin litt senere i kveld, kanskje hun hopper da???

;-)

Skrevet

Nei jeg har ikke drukket.

Og dama snur hodet fram og tilbake.

Se nøye på bildet, tottlå. Fjeset beveger seg fram og tilbake...du ser det, ikke sant?

Hohoho......NEI jeg ser ikke det!!!

:D

Tror jeg dauer av latter, altså! Uff......au magen min!!! Ler så jeg dør!!!

Skrevet

Hohoho......NEI jeg ser ikke det!!!

:D

Tror jeg dauer av latter, altså! Uff......au magen min!!! Ler så jeg dør!!!

Tottlå: jeg sitter her og ler og ler selv. Dette ser ut til å bli en veldig morsom kveld!

Skrevet

Tottlå: jeg sitter her og ler og ler selv. Dette ser ut til å bli en veldig morsom kveld!

Hahaha............tror jeg må trekke ned persienne mine, så ingen ser, eller hører meg!!!

Skrevet

Det gjør hun her også;-)

og jeg har ikke drukket!

men tenker på et glass vin litt senere i kveld, kanskje hun hopper da???

;-)

Ah, endelig noen andre som ser det!

*puster lettet ut*

Så er det ihvertfall ikke huet mitt som har blitt helt tullete.

Vi får se hva kvelden bringer ;)

Skrevet

Kanskje hun har parkinsons? Eller dystoni?

hehe, bra forslag.

Du ser det, du også, ikke sant?

Skrevet

Har du drukket, amber???

Hun får meg til å tenke på Vømmølsangen om Snusløppkaillen! Gutten min ler så han nesten ikke klarer å stå av den sangen!! :-)

Den er fylt med masse rare lyder som ikke kan skrives for en som ikke er fonetiker, men teksten er omtrent slik:

"Æ e en liten snusløppkaill, du e en liten sekkeldaill, begge hi vi kjeften fuill, og begge snakke berre tuill."

Skrevet

Jeg ser det nå jeg også! Snodig. Fikk litt danskebåt-følelse av å se på henne, og nå skjønner jeg jo hvorfor. Det er ikke jeg som gynger, og det er jo godt å vite :o)

Skrevet

Jeg ser det nå jeg også! Snodig. Fikk litt danskebåt-følelse av å se på henne, og nå skjønner jeg jo hvorfor. Det er ikke jeg som gynger, og det er jo godt å vite :o)

Ja, ikke sant? Det var rart å se det. Bra at det ikke var bare hos meg hun bevega på seg ;)

Skrevet

Her står hun stille, men det er jo til å bli gal av alle de andre reklamene rundt der nede som blinker og herjer.

Skrevet

Øh...Jeg har ingen berte, jeg. Er det dere som hallusinerer, eller jeg som holder på å bli blind? :-/

Skrevet

Hehehe... så langt ned på sida har jeg aldri bladd før! Var ikke klar over at det var noe annet her enn forumvinduet :)

Skrevet

Ja, ikke sant? Det var rart å se det. Bra at det ikke var bare hos meg hun bevega på seg ;)

UUUuæææææ..........

Hjelp.jeg turner gal......nå beveger hun seg her også!!!!

Skrevet

UUUuæææææ..........

Hjelp.jeg turner gal......nå beveger hun seg her også!!!!

Aha!

Bare litt sen i avtrekkeren, tottlå ;)

Skrevet

Her står hun stille, men det er jo til å bli gal av alle de andre reklamene rundt der nede som blinker og herjer.

Hun på siden står stille, men scroll til lenger ned på siden. Der beveger hun seg...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...