amber sun Skrevet 7. april 2005 Forfatter Skrevet 7. april 2005 Hehe... Hva prøvde du på nå? Gå inn på linken, da! Der er annonsen med berta STOR under tråden. Du ser henne der vel? 0 Siter
amber sun Skrevet 7. april 2005 Forfatter Skrevet 7. april 2005 Hm, når jeg tenker etter så har jeg vel i grunnen stussa litt over at Dol har slutta med reklame...*flirer* Men hvordan har så dette gått til? *klør seg i huet* Av og til lurer jeg på om jeg er helt med... Dol slutta med reklame? Neida, her blinker det som bare det. Masse reklame, til høyre og under. Det er nok bare du som har en eller annen reklamesperre på pc'en din 0 Siter
Line Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 hehe har du ikke? Da var det jammen på tide Ser ikke ut til at jeg har gått glipp av noe uansett, så jeg tenker jeg holder meg til det "øverste sjiktet" for ettertida og Jeg er så drittlei alle reklamer for tida... hehe... Men nå MÅ jeg rive meg løs og komme meg på butikken! Ungene er omsider i seng, og flyet mitt går i morra formiddag, så NUH får det være nok doling for i dag 0 Siter
tonie Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Dol slutta med reklame? Neida, her blinker det som bare det. Masse reklame, til høyre og under. Det er nok bare du som har en eller annen reklamesperre på pc'en din Det må jeg visst ha. Hehe, lurer på hvor lenge jeg har hatt det? Linken din viser selvsagt ingen babe den heller. 0 Siter
Åsemor Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Gå inn på linken, da! Der er annonsen med berta STOR under tråden. Du ser henne der vel? Nei, ikke her. Men når jeg kopierte linken og gikk inn på den fra explorer istedet, DA ser jeg den store damen som står og vagger. og Ja, hun beveger på seg. 0 Siter
Gyda Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Hm, når jeg tenker etter så har jeg vel i grunnen stussa litt over at Dol har slutta med reklame...*flirer* Men hvordan har så dette gått til? *klør seg i huet* Av og til lurer jeg på om jeg er helt med... Hos meg er det også helt reklamefritt. Hva mannen min har gjort - det aner jeg ikke. 0 Siter
amber sun Skrevet 7. april 2005 Forfatter Skrevet 7. april 2005 Det må jeg visst ha. Hehe, lurer på hvor lenge jeg har hatt det? Linken din viser selvsagt ingen babe den heller. Gjør den ikke? ...ups...det visste jeg ikke. *litt småflau nå* ja ja 0 Siter
amber sun Skrevet 7. april 2005 Forfatter Skrevet 7. april 2005 Nei, ikke her. Men når jeg kopierte linken og gikk inn på den fra explorer istedet, DA ser jeg den store damen som står og vagger. og Ja, hun beveger på seg. Så det har kanskje med hva en bruker å gjøre da? Har explorer jeg, og tenkte ikke på at det ikke viste det samme i, ja hva er det du bruker? 0 Siter
Åsemor Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Så det har kanskje med hva en bruker å gjøre da? Har explorer jeg, og tenkte ikke på at det ikke viste det samme i, ja hva er det du bruker? Bruker opera. Men ser jo dama de andre plassene rundt her. Aner ikke hvorfor jeg... 0 Siter
Gjest itte je heller Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Det må jeg visst ha. Hehe, lurer på hvor lenge jeg har hatt det? Linken din viser selvsagt ingen babe den heller. Forbløffelsen står skrivi i trynet mitt, for her er heller ingen reklame...? 0 Siter
Gjest Ugga Bugga Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Har dere klikka dere inn på den dama, da??? Kan tenke meg at mange blir skffa da de ser at det slettes ikke er hun berta som skal sjekke deg!!! Nei, jeg ble veldig glad da hun sa at jeg er frisk som en fisk 0 Siter
Gjest Ugga Bugga Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Dette var spooky. Omtrent som de øynene i maleriet i Brødrene Dahl. 0 Siter
amber sun Skrevet 7. april 2005 Forfatter Skrevet 7. april 2005 Dette var spooky. Omtrent som de øynene i maleriet i Brødrene Dahl. Ja. Spooky er ordet. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Ingen berte der heller. http://www.doktoronline.no/section/nosection/?action=forumframe_latestall&Title=Nye%20innlegg Sånn ser det ut. Vis meg berta:-) Du har jo pinadø meg dol sånn som det var før i tiden du. din side er jo rød mens her er den påskegul! *klør meg i hodet* 0 Siter
Dory Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Dette var spooky. Omtrent som de øynene i maleriet i Brødrene Dahl. Å guri malla. De øynene i Brødrene Dal, ja de var skikelige skumle!! Glemmer de aldri. Blir redd av å tenke på de nå jeg... *løpe å gjemme meg* 0 Siter
Freya Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Å guri malla. De øynene i Brødrene Dal, ja de var skikelige skumle!! Glemmer de aldri. Blir redd av å tenke på de nå jeg... *løpe å gjemme meg* Det var det skumleste EVER! Hadde mareritt om det! 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 OWÆÆÆ, hu er fæææææææl, ser ut som'a har samla ei skikkelig snusklyse bak underleppa og er klar til å spøtte deg i trynet. Få'a vekk! 0 Siter
favn Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Berta er i reklamespalten på min høyre side, og beveger slett ikke hodet - i Firefox. Ooops... jeg scrollet ned, og der er hun jammen meg også, nettopp slik du sier. Pluss, for sikkerhets skyld, i en liten ekstraannonse langt nedover på høyre side igjen. Det var da voldsomt. 0 Siter
noami Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Synes hun ser litt ekkel ut da....kan ikke helt forklare men....synes bare det når hodet beveger seg saaakte sånn.. 0 Siter
Gjest Ugga Bugga Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Jeg har begynt å legge merke til henne. Hun er på flere nettaviser også. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.