Gå til innhold

Hu der berta under her, som vil sjekke oss...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe... Hva prøvde du på nå?

Gå inn på linken, da!

Der er annonsen med berta STOR under tråden.

Du ser henne der vel?

• Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

21

• Tottlå

10

• Åsemor

5

• tonie

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hm, når jeg tenker etter så har jeg vel i grunnen stussa litt over at Dol har slutta med reklame...*flirer*

Men hvordan har så dette gått til? *klør seg i huet* Av og til lurer jeg på om jeg er helt med...

Dol slutta med reklame? Neida, her blinker det som bare det. Masse reklame, til høyre og under.

Det er nok bare du som har en eller annen reklamesperre på pc'en din ;)

Skrevet

hehe har du ikke?

Da var det jammen på tide ;)

Ser ikke ut til at jeg har gått glipp av noe uansett, så jeg tenker jeg holder meg til det "øverste sjiktet" for ettertida og ;)

Jeg er så drittlei alle reklamer for tida... hehe...

Men nå MÅ jeg rive meg løs og komme meg på butikken! Ungene er omsider i seng, og flyet mitt går i morra formiddag, så NUH får det være nok doling for i dag :)

Skrevet

Dol slutta med reklame? Neida, her blinker det som bare det. Masse reklame, til høyre og under.

Det er nok bare du som har en eller annen reklamesperre på pc'en din ;)

Det må jeg visst ha. Hehe, lurer på hvor lenge jeg har hatt det?

Linken din viser selvsagt ingen babe den heller.

Skrevet

Gå inn på linken, da!

Der er annonsen med berta STOR under tråden.

Du ser henne der vel?

Nei, ikke her. Men når jeg kopierte linken og gikk inn på den fra explorer istedet, DA ser jeg den store damen som står og vagger. og Ja, hun beveger på seg.

Skrevet

Hm, når jeg tenker etter så har jeg vel i grunnen stussa litt over at Dol har slutta med reklame...*flirer*

Men hvordan har så dette gått til? *klør seg i huet* Av og til lurer jeg på om jeg er helt med...

Hos meg er det også helt reklamefritt.

Hva mannen min har gjort - det aner jeg ikke.

Skrevet

Gjør den ikke?

...ups...det visste jeg ikke.

*litt småflau nå*

ja ja

Skrevet

Nei, ikke her. Men når jeg kopierte linken og gikk inn på den fra explorer istedet, DA ser jeg den store damen som står og vagger. og Ja, hun beveger på seg.

Så det har kanskje med hva en bruker å gjøre da? Har explorer jeg, og tenkte ikke på at det ikke viste det samme i, ja hva er det du bruker?

Skrevet

Så det har kanskje med hva en bruker å gjøre da? Har explorer jeg, og tenkte ikke på at det ikke viste det samme i, ja hva er det du bruker?

Bruker opera. Men ser jo dama de andre plassene rundt her. Aner ikke hvorfor jeg...

Gjest itte je heller
Skrevet

Forbløffelsen står skrivi i trynet mitt, for her er heller ingen reklame...?

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

Har dere klikka dere inn på den dama, da???

Kan tenke meg at mange blir skffa da de ser at det slettes ikke er hun berta som skal sjekke deg!!!

Nei, jeg ble veldig glad da hun sa at jeg er frisk som en fisk :)

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

Dette var spooky. Omtrent som de øynene i maleriet i Brødrene Dahl.

Skrevet

Ja. Spooky er ordet.

;)

Skrevet

Å guri malla. De øynene i Brødrene Dal, ja de var skikelige skumle!! Glemmer de aldri. Blir redd av å tenke på de nå jeg...

*løpe å gjemme meg*

Skrevet

Å guri malla. De øynene i Brødrene Dal, ja de var skikelige skumle!! Glemmer de aldri. Blir redd av å tenke på de nå jeg...

*løpe å gjemme meg*

Det var det skumleste EVER! Hadde mareritt om det!

Skrevet

OWÆÆÆ, hu er fæææææææl, ser ut som'a har samla ei skikkelig snusklyse bak underleppa og er klar til å spøtte deg i trynet.

Få'a vekk!

Skrevet

Berta er i reklamespalten på min høyre side, og beveger slett ikke hodet - i Firefox.

Ooops... jeg scrollet ned, og der er hun jammen meg også, nettopp slik du sier.

Pluss, for sikkerhets skyld, i en liten ekstraannonse langt nedover på høyre side igjen.

Det var da voldsomt.

Skrevet

Synes hun ser litt ekkel ut da....kan ikke helt forklare men....synes bare det når hodet beveger seg saaakte sånn..

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

Jeg har begynt å legge merke til henne. Hun er på flere nettaviser også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...