Gå til innhold

Sangtitler

Anbefalte innlegg

Gjest jente21år
Skrevet

1. Lurer på om noen veit hva den sangen som spilles på slutten av bigbrother-sendinga heter?

2. Også hørte jeg en sang idag. En mann som synger, rolig, "cant' take my eyes off you". også er det ei dame som kommer inn etterhvert og nynner litt. Men det er ikke denne sangen: "you're just too good to be true, can't take my eyes off of you"...

Skrevet

2. Det er Delta Goodrem og Bryan McFadden, med sangen almoest here. Tror jeg...

Skrevet

Det er mulig den nr.2 er Delta Goodrem og Brian McFadden - Almost Here, men jeg husker ikke om det er akkurat det de synger. Den blir ofte spilt på svisj (nrk2) på dagtid.

Skrevet

den første aner jeg ikke, men nummer 2 er det vel "four seasons" som synger..

Gjest jente21år
Skrevet

Det er mulig den nr.2 er Delta Goodrem og Brian McFadden - Almost Here, men jeg husker ikke om det er akkurat det de synger. Den blir ofte spilt på svisj (nrk2) på dagtid.

Nei det er ikke "almost here". Synd jeg ikke husker mer av sangteksten, men jeg veit at det ikke er den. Men ellers takk for hjelpa :)

Skrevet

den heter "your just to good to be true"..

Lauren Hill synger den også:-) den er kjempefin, men best med four seasons..

Gjest M.Angelica
Skrevet

De spiller vartfall Moby når folk går ut.. Utover det så har jeg ikke peiling =)

Gjest @riele
Skrevet

Det er Damien Rice - A Blowers Daughter. Nyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyydelig!

Gjest Vanity
Skrevet

Når noen går ut på Big Brother er det Moby med Natural Blues fra albumet Play som spilles

Gjest jente21år
Skrevet

Når noen går ut på Big Brother er det Moby med Natural Blues fra albumet Play som spilles

Takk skal du ha :)

Gjest jente21år
Skrevet

Det er Damien Rice - A Blowers Daughter. Nyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyydelig!

TAKK!!! Du skjønte hvilken sang jeg mente, ikke verst :D

Gjest jente21år
Skrevet

var visst ikke denne sangen jeg mente fant jeg ut. Tror sangen jeg er ute etter spilles etter hvert program, under rulleteksten. Eller om det er under rulleteksten etter live-sendinga, husker ikke helt

Gjest Vanity
Skrevet

var visst ikke denne sangen jeg mente fant jeg ut. Tror sangen jeg er ute etter spilles etter hvert program, under rulleteksten. Eller om det er under rulleteksten etter live-sendinga, husker ikke helt

Åja!!

Jeg har lurt på akkurat det samme!

Fant ut at det er

Basement Jaxx med "Good luck". Den er DRITKUL!!! :-)

Gjest jente21år
Skrevet

Åja!!

Jeg har lurt på akkurat det samme!

Fant ut at det er

Basement Jaxx med "Good luck". Den er DRITKUL!!! :-)

Tusen takk :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...