Gjest jente21år Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 1. Lurer på om noen veit hva den sangen som spilles på slutten av bigbrother-sendinga heter? 2. Også hørte jeg en sang idag. En mann som synger, rolig, "cant' take my eyes off you". også er det ei dame som kommer inn etterhvert og nynner litt. Men det er ikke denne sangen: "you're just too good to be true, can't take my eyes off of you"... 0 Siter
Gjest doll Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 2. Det er Delta Goodrem og Bryan McFadden, med sangen almoest here. Tror jeg... 0 Siter
Åsemor Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Det er mulig den nr.2 er Delta Goodrem og Brian McFadden - Almost Here, men jeg husker ikke om det er akkurat det de synger. Den blir ofte spilt på svisj (nrk2) på dagtid. 0 Siter
sheba Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 den første aner jeg ikke, men nummer 2 er det vel "four seasons" som synger.. 0 Siter
Gjest jente21år Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Det er mulig den nr.2 er Delta Goodrem og Brian McFadden - Almost Here, men jeg husker ikke om det er akkurat det de synger. Den blir ofte spilt på svisj (nrk2) på dagtid. Nei det er ikke "almost here". Synd jeg ikke husker mer av sangteksten, men jeg veit at det ikke er den. Men ellers takk for hjelpa 0 Siter
sheba Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 den heter "your just to good to be true".. Lauren Hill synger den også:-) den er kjempefin, men best med four seasons.. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 De spiller vartfall Moby når folk går ut.. Utover det så har jeg ikke peiling =) 0 Siter
Gjest @riele Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Det er Damien Rice - A Blowers Daughter. Nyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyydelig! 0 Siter
Gjest Vanity Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Når noen går ut på Big Brother er det Moby med Natural Blues fra albumet Play som spilles 0 Siter
Gjest jente21år Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Når noen går ut på Big Brother er det Moby med Natural Blues fra albumet Play som spilles Takk skal du ha 0 Siter
Gjest jente21år Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Det er Damien Rice - A Blowers Daughter. Nyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyydelig! TAKK!!! Du skjønte hvilken sang jeg mente, ikke verst 0 Siter
Gjest jente21år Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Når noen går ut på Big Brother er det Moby med Natural Blues fra albumet Play som spilles var visst ikke denne sangen jeg mente fant jeg ut. Tror sangen jeg er ute etter spilles etter hvert program, under rulleteksten. Eller om det er under rulleteksten etter live-sendinga, husker ikke helt 0 Siter
Gjest Vanity Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 var visst ikke denne sangen jeg mente fant jeg ut. Tror sangen jeg er ute etter spilles etter hvert program, under rulleteksten. Eller om det er under rulleteksten etter live-sendinga, husker ikke helt Åja!! Jeg har lurt på akkurat det samme! Fant ut at det er Basement Jaxx med "Good luck". Den er DRITKUL!!! :-) 0 Siter
Gjest jente21år Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Åja!! Jeg har lurt på akkurat det samme! Fant ut at det er Basement Jaxx med "Good luck". Den er DRITKUL!!! :-) Tusen takk 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.