Gjest blink med to Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Har chattet med to gutter i noen uker. Møtte han ene i går på kafe, kjempe fyr, har lyst til å bli bedre kjent med han. Men han andre virker også flott og har invitert meg på middag. Føler meg liksom litt utro med å takke ja, men ingen vet jo hva som skjer med noen av dem. og kan det ikke være lurt å bli kjent med to stykker. Har jo ikke snakket noe intimt eller annet med noen av dem. 0 Siter
Freya Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Hvorfor skal du ikke kunne møte begge to? Go for it, sier nå bare jeg. Så kan du jo se hvem du liker best. 0 Siter
sheba Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 så lenge det ikke er noe fast forhold synes jeg du burde treffe begge to:-) du har jo ikke ingått noen avtale med noen... 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Du har jo ikke lovt noen av dem noe som helst. Men hva ville du sagt/følt om du hadde oppdaget at en av dem (eller begge) også datet flere samtidig? Og dersom du liker dem begge - fortsett i alle fall ikke å date begge to! Det er dømt til å gå bare en vei! 0 Siter
Maggi Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Du har jo ikke lovt noen av dem noe som helst. Men hva ville du sagt/følt om du hadde oppdaget at en av dem (eller begge) også datet flere samtidig? Og dersom du liker dem begge - fortsett i alle fall ikke å date begge to! Det er dømt til å gå bare en vei! Dette signerer jeg på. 0 Siter
Gjest blink med to Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Du har jo ikke lovt noen av dem noe som helst. Men hva ville du sagt/følt om du hadde oppdaget at en av dem (eller begge) også datet flere samtidig? Og dersom du liker dem begge - fortsett i alle fall ikke å date begge to! Det er dømt til å gå bare en vei! Satser på at jeg vet etter et par dater hvem jeg liker best, har hele tiden følt en sterkere kjemi med han jeg allerede har møtt, men er jo artig å få hilst på han andre, vi vil nok uansett treffe på hverandre etterhvert, vi har felles kjente 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.