Gjest Ledd&muskelsmerter Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Kan jeg ta Voltaren og Ibux samtidig? Vet jeg kan ta paracet-preparater samtidig som Voltaren, men ble plutselig usikker på Ibuxen... Har vanvittig vondt, men er fri for paracet... 0 Siter
Freya Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Står ikke noe om at Voltaren har interaksjoner med Ibux, så det tror jeg trygt du kan ta. Sjekk her: http://www.felleskatalogen.no/Manuelle/Interaksjoner/Interaksjonskapittel.PDF for å sjekke om forskjellige legemidler går sammen. 0 Siter
Gjest fregnefjes Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Jeg gjorde det mot gallestein smerter.Gikk greit det. 0 Siter
Gjest Ledd&muskelsmerter Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Står ikke noe om at Voltaren har interaksjoner med Ibux, så det tror jeg trygt du kan ta. Sjekk her: http://www.felleskatalogen.no/Manuelle/Interaksjoner/Interaksjonskapittel.PDF for å sjekke om forskjellige legemidler går sammen. Ja, men i pakningsvedlegget til Ibux står det at den IKKE må kombineres med antiinflamatoriske midler... Var derfor jeg ble litt nervøs... 0 Siter
Freya Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Ja, men i pakningsvedlegget til Ibux står det at den IKKE må kombineres med antiinflamatoriske midler... Var derfor jeg ble litt nervøs... Ok, du bør kanskje høre med noen andre da. Jeg gikk bare ut fra det som sto i felleskatalogen. Du kan jo ringe til legevakten og høre med sykepleieren der. 0 Siter
Gjest Ledd&muskelsmerter Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Ok, du bør kanskje høre med noen andre da. Jeg gikk bare ut fra det som sto i felleskatalogen. Du kan jo ringe til legevakten og høre med sykepleieren der. Takk for tipset! Jeg ringte, og man skulle absolutt IKKE kombinere Ibux og Voltaren... *puste lettet ut* Noen ganger er det fint å ha litt kvinnelig intuisjon 0 Siter
Freya Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Takk for tipset! Jeg ringte, og man skulle absolutt IKKE kombinere Ibux og Voltaren... *puste lettet ut* Noen ganger er det fint å ha litt kvinnelig intuisjon Hm, merkelig at det ikke sto det i felleskatalogen da. Bra du ringte ja! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.