Gå til innhold

Plutselig kjenner jeg røyklukt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjemme i stua kan jeg plustselig kjenne røyklukt - og nå også på kontoret. Det er vemmelig - kan man innbille seg det`? - det er nemlig ingen som røyker noen av stedene.

Skrevet

Tror du har blitt en paranoid ikke-røyker jeg:-)

Skrevet

Tror du har blitt en paranoid ikke-røyker jeg:-)

Ja, det er MEGET mulig. Jeg kjenner når det røykes i bilen foran - herregud...

Gjest sol etter regn
Skrevet

Jeg har det på akkurat samme måten! Du er nok som meg, "oversensitiv" for røyklukt.

Å kjenne at det røykes fra bilen foran er ikke så rart, da luftdraget går bakover.

*vekkforklare meg selv som paranoid* ;)

Skrevet

Gravid? Inbilt røyker?

Jeg har overluktesans på røyk, og kjenner når noen står utenfor kontoret og røyker, har sjekka og fått beskjed om at det kanskje er lufteanlegget....

Eller så kan det være en god real paranoia, sånnt kommer jo iblandt!

Skrevet

*sheba gjemmer unna sigaretten*

Bedre lukt nå? :-)

Skrevet

Gravid? Inbilt røyker?

Jeg har overluktesans på røyk, og kjenner når noen står utenfor kontoret og røyker, har sjekka og fått beskjed om at det kanskje er lufteanlegget....

Eller så kan det være en god real paranoia, sånnt kommer jo iblandt!

Ja, jeg holder nok på å bli tullete ,.)

Skrevet

Har du røkt tidligere? Det har nemlig jeg og jeg kjenner røyklukt i mils omkrets.

Gjest togli
Skrevet

Ja, det er MEGET mulig. Jeg kjenner når det røykes i bilen foran - herregud...

*ler*

Jeg kjenner fortsatt røyklukt fra klærne når jeg kommer hjem fra en fest der ingen har røykt!! Må liksom dusje bort røyken før jeg legger meg.... Gammel vane vond å vende kanskje?

Skrevet

Har du røkt tidligere? Det har nemlig jeg og jeg kjenner røyklukt i mils omkrets.

Ja røkt siden jeg var 14 år - sluttet for 6 år siden.

Skrevet

Jeg tror det er noen som har bodd i huset ditt tidligere som har røykt, og når ånden hans kommer på besøk så kjenner de overnaturlige evnene dine lukta av han.

Skrevet

Kanskje du har fått hjerneslag og kjenner lukter som ikke er der? ;)

Skrevet

Jeg tror det er noen som har bodd i huset ditt tidligere som har røykt, og når ånden hans kommer på besøk så kjenner de overnaturlige evnene dine lukta av han.

Vi bygde huset for 10 års siden - men vi tror fullt og fast på at vi har et spøkelse der likevel. (nå er jeg dønn alvorlig) Huset er bygd på et sted hvor folk kjørte veldig fort forbi før.....

Skrevet

Kanskje du har fått hjerneslag og kjenner lukter som ikke er der? ;)

Hva mer kan jeg forvente da????? *hypokonder*

Skrevet

Hva mer kan jeg forvente da????? *hypokonder*

Er du skjev i den ene siden av ansiktet? ;)

Skrevet

Er du skjev i den ene siden av ansiktet? ;)

Nei - mitt ansikt siger nedover i lik takt :)

Skrevet

Nei - mitt ansikt siger nedover i lik takt :)

Godt, da er du nok trygg. :)

Bare pass deg for evt. vindrikking i helga, da kan man som kjent bli litt skjev både her og der. ;)

Skrevet

Har du tenåringsbarn, eller en mann som er skap røyker kanskje?!

blitz1365380771
Skrevet

Jeg kjenner terpentinlukt av og til. Ingen faste steder eller situasjoner så det er nødt å være en "hallis". Men skal man først ha sånne feilkoblinger i hjernen, så trøster jeg meg med at dette kunne vært værre. MYE!!!

Gjest uuuuuhhhuuuu
Skrevet

Vi bygde huset for 10 års siden - men vi tror fullt og fast på at vi har et spøkelse der likevel. (nå er jeg dønn alvorlig) Huset er bygd på et sted hvor folk kjørte veldig fort forbi før.....

"Vi bygde huset for 10 års siden - men vi tror fullt og fast på at vi har et spøkelse der likevel. (nå er jeg dønn alvorlig) Huset er bygd på et sted hvor folk kjørte veldig fort forbi før....."

Så du vurderer kanskje å få tak i en prest og drive litt demonutdrivelse ? Vet du hva som har skjedd der før dere kom ?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...