flisa Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Hjemme i stua kan jeg plustselig kjenne røyklukt - og nå også på kontoret. Det er vemmelig - kan man innbille seg det`? - det er nemlig ingen som røyker noen av stedene. 0 Siter
Goliath Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Tror du har blitt en paranoid ikke-røyker jeg:-) 0 Siter
flisa Skrevet 8. april 2005 Forfatter Skrevet 8. april 2005 Tror du har blitt en paranoid ikke-røyker jeg:-) Ja, det er MEGET mulig. Jeg kjenner når det røykes i bilen foran - herregud... 0 Siter
Gjest sol etter regn Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Jeg har det på akkurat samme måten! Du er nok som meg, "oversensitiv" for røyklukt. Å kjenne at det røykes fra bilen foran er ikke så rart, da luftdraget går bakover. *vekkforklare meg selv som paranoid* 0 Siter
bb71 Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Gravid? Inbilt røyker? Jeg har overluktesans på røyk, og kjenner når noen står utenfor kontoret og røyker, har sjekka og fått beskjed om at det kanskje er lufteanlegget.... Eller så kan det være en god real paranoia, sånnt kommer jo iblandt! 0 Siter
sheba Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 *sheba gjemmer unna sigaretten* Bedre lukt nå? :-) 0 Siter
flisa Skrevet 8. april 2005 Forfatter Skrevet 8. april 2005 Gravid? Inbilt røyker? Jeg har overluktesans på røyk, og kjenner når noen står utenfor kontoret og røyker, har sjekka og fått beskjed om at det kanskje er lufteanlegget.... Eller så kan det være en god real paranoia, sånnt kommer jo iblandt! Ja, jeg holder nok på å bli tullete ,.) 0 Siter
fyrlykt Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Har du røkt tidligere? Det har nemlig jeg og jeg kjenner røyklukt i mils omkrets. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Ja, det er MEGET mulig. Jeg kjenner når det røykes i bilen foran - herregud... *ler* Jeg kjenner fortsatt røyklukt fra klærne når jeg kommer hjem fra en fest der ingen har røykt!! Må liksom dusje bort røyken før jeg legger meg.... Gammel vane vond å vende kanskje? 0 Siter
flisa Skrevet 8. april 2005 Forfatter Skrevet 8. april 2005 Har du røkt tidligere? Det har nemlig jeg og jeg kjenner røyklukt i mils omkrets. Ja røkt siden jeg var 14 år - sluttet for 6 år siden. 0 Siter
Åsemor Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Jeg tror det er noen som har bodd i huset ditt tidligere som har røykt, og når ånden hans kommer på besøk så kjenner de overnaturlige evnene dine lukta av han. 0 Siter
Freya Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Kanskje du har fått hjerneslag og kjenner lukter som ikke er der? 0 Siter
flisa Skrevet 8. april 2005 Forfatter Skrevet 8. april 2005 Jeg tror det er noen som har bodd i huset ditt tidligere som har røykt, og når ånden hans kommer på besøk så kjenner de overnaturlige evnene dine lukta av han. Vi bygde huset for 10 års siden - men vi tror fullt og fast på at vi har et spøkelse der likevel. (nå er jeg dønn alvorlig) Huset er bygd på et sted hvor folk kjørte veldig fort forbi før..... 0 Siter
flisa Skrevet 8. april 2005 Forfatter Skrevet 8. april 2005 Kanskje du har fått hjerneslag og kjenner lukter som ikke er der? Hva mer kan jeg forvente da????? *hypokonder* 0 Siter
Freya Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Hva mer kan jeg forvente da????? *hypokonder* Er du skjev i den ene siden av ansiktet? 0 Siter
flisa Skrevet 8. april 2005 Forfatter Skrevet 8. april 2005 Er du skjev i den ene siden av ansiktet? Nei - mitt ansikt siger nedover i lik takt 0 Siter
Freya Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Nei - mitt ansikt siger nedover i lik takt Godt, da er du nok trygg. Bare pass deg for evt. vindrikking i helga, da kan man som kjent bli litt skjev både her og der. 0 Siter
Elis31 Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Har du tenåringsbarn, eller en mann som er skap røyker kanskje?! 0 Siter
blitz1365380771 Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Jeg kjenner terpentinlukt av og til. Ingen faste steder eller situasjoner så det er nødt å være en "hallis". Men skal man først ha sånne feilkoblinger i hjernen, så trøster jeg meg med at dette kunne vært værre. MYE!!! 0 Siter
Gjest uuuuuhhhuuuu Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Vi bygde huset for 10 års siden - men vi tror fullt og fast på at vi har et spøkelse der likevel. (nå er jeg dønn alvorlig) Huset er bygd på et sted hvor folk kjørte veldig fort forbi før..... "Vi bygde huset for 10 års siden - men vi tror fullt og fast på at vi har et spøkelse der likevel. (nå er jeg dønn alvorlig) Huset er bygd på et sted hvor folk kjørte veldig fort forbi før....." Så du vurderer kanskje å få tak i en prest og drive litt demonutdrivelse ? Vet du hva som har skjedd der før dere kom ? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.