Gjest sol etter regn Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Han som sitter i kommentatorboksen snufser så veldig.. Gråter han eller er han forkjølet? Ble rent i tvil her. Kanskje det er en snufse-uvane? Hva tror du? 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Det er irriterende. Tror han lener seg over mic'en og snufser... Dårlig oppmøte i den begravelsen, forresten. Har lagt merke til at opptil flere kvadratmeter er uten folk ;o) 0 Siter
Gjest sol etter regn Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Det er irriterende. Tror han lener seg over mic'en og snufser... Dårlig oppmøte i den begravelsen, forresten. Har lagt merke til at opptil flere kvadratmeter er uten folk ;o) det er sikkert som på konserter, satt opp sperringer for å unngå at folk blir skviset/trampet ihjel.. 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 det er sikkert som på konserter, satt opp sperringer for å unngå at folk blir skviset/trampet ihjel.. Jepp, du har nok rett 0 Siter
Gjest sol etter regn Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Jepp, du har nok rett ..For øvrig en fin, men langdryg og forblåst affære.. 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 ..For øvrig en fin, men langdryg og forblåst affære.. Ja. Er glad jeg er hjemme.... 0 Siter
Gjest sol etter regn Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Ja. Er glad jeg er hjemme.... Hadde aldri gadd å reise ned der nå, til dette gladeste vanviddet.. Samme hvor historisk paven var.. En jeg kjenner skal dit i morgen, på ferie! Snakk om uflaks.. :| 0 Siter
Gjest Til info Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 det er sikkert som på konserter, satt opp sperringer for å unngå at folk blir skviset/trampet ihjel.. Det ble oppgitt at grunnen til 'åpne felter' er at det er visse regler om hvem som ikke kan sitte ved siden av hvem og slikt. Er vel noe religiøse greier. Og sikkert også sikkerhetsmessig. Forøvrig begynner det å bli temmelig langtekkelig for meg nå! Sitter og leser ved siden av. 0 Siter
Zarine Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 NRK? Pater Pollestad var nok rørt, trur eg. Felte eit par tårer sjølv, eg. Saknar JP2 allerede. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.