Gå til innhold

pavens begravelse

Anbefalte innlegg

Gjest sol etter regn
Skrevet

Han som sitter i kommentatorboksen snufser så veldig..

Gråter han eller er han forkjølet? :) Ble rent i tvil her. Kanskje det er en snufse-uvane?

Hva tror du?

Gjest Flystripa
Skrevet

Det er irriterende. Tror han lener seg over mic'en og snufser...

Dårlig oppmøte i den begravelsen, forresten. Har lagt merke til at opptil flere kvadratmeter er uten folk ;o)

Gjest sol etter regn
Skrevet

Det er irriterende. Tror han lener seg over mic'en og snufser...

Dårlig oppmøte i den begravelsen, forresten. Har lagt merke til at opptil flere kvadratmeter er uten folk ;o)

det er sikkert som på konserter, satt opp sperringer for å unngå at folk blir skviset/trampet ihjel.. :)

Gjest Flystripa
Skrevet

det er sikkert som på konserter, satt opp sperringer for å unngå at folk blir skviset/trampet ihjel.. :)

Jepp, du har nok rett :)

Gjest sol etter regn
Skrevet

Jepp, du har nok rett :)

..For øvrig en fin, men langdryg og forblåst affære.. ;)

Gjest Flystripa
Skrevet

..For øvrig en fin, men langdryg og forblåst affære.. ;)

Ja. Er glad jeg er hjemme....

Gjest sol etter regn
Skrevet

Ja. Er glad jeg er hjemme....

Hadde aldri gadd å reise ned der nå, til dette gladeste vanviddet.. Samme hvor historisk paven var..

En jeg kjenner skal dit i morgen, på ferie! Snakk om uflaks.. :|

Gjest Til info
Skrevet

Det ble oppgitt at grunnen til 'åpne felter' er at det er visse regler om hvem som ikke kan sitte ved siden av hvem og slikt. Er vel noe religiøse greier. Og sikkert også sikkerhetsmessig.

Forøvrig begynner det å bli temmelig langtekkelig for meg nå! Sitter og leser ved siden av.

Skrevet

NRK?

Pater Pollestad var nok rørt, trur eg. Felte eit par tårer sjølv, eg. Saknar JP2 allerede.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...