lalala1365380457 Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 var det lost på onsdag? når går det eventuellt i reprise? var jo så spennende avslutning forje gang, men dumme meg går å innbiller meg at lost går på torsdager =/ 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Det går i reprise kl 00.00 i kveld http://interaktiv.vg.no/tvguiden/ 0 Siter
Lurveline Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 LOST går på: ONSDAGER, ONSDAGER, ONSDAGER, ONSDAGER, ONSDAGER, ONSDAGER, ONSDAGER, ONSDAGER, ONSDAGER, ONSDAGER, ONSDAGER, ONSDAGER, ONSDAGER, ONSDAGER, ONSDAGER, ONSDAGER, ONSDAGER, ONSDAGER, ONSDAGER, ONSDAGER, ONSDAGER, ONSDAGER, ONSDAGER, ONSDAGER, ONSDAGER, ONSDAGER, ONSDAGER, ONSDAGER, ONSDAGER, ONSDAGER, ONSDAGER, ONSDAGER, ONSDAGER, ONSDAGER, ONSDAGER, ONSDAGER, ONSDAGER, ONSDAGER, ONSDAGER, ONSDAGER, Nå husker du det sikkert;o) 0 Siter
lalala1365380457 Skrevet 8. april 2005 Forfatter Skrevet 8. april 2005 LOST går på: ONSDAGER, ONSDAGER, ONSDAGER, ONSDAGER, ONSDAGER, ONSDAGER, ONSDAGER, ONSDAGER, ONSDAGER, ONSDAGER, ONSDAGER, ONSDAGER, ONSDAGER, ONSDAGER, ONSDAGER, ONSDAGER, ONSDAGER, ONSDAGER, ONSDAGER, ONSDAGER, ONSDAGER, ONSDAGER, ONSDAGER, ONSDAGER, ONSDAGER, ONSDAGER, ONSDAGER, ONSDAGER, ONSDAGER, ONSDAGER, ONSDAGER, ONSDAGER, ONSDAGER, ONSDAGER, ONSDAGER, ONSDAGER, ONSDAGER, ONSDAGER, ONSDAGER, ONSDAGER, Nå husker du det sikkert;o) hehe, takk =) _tror_ jeg skal klare å huske det fremmover, har gått glipp av det to ganger nå pga trodde det var torsdag, hehe.. å så skal jeg prøve å holde meg våken til reprisen ikveld. må jo få med meg hva som skjer, var jo så spennende! 0 Siter
Gemini Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 hehe, takk =) _tror_ jeg skal klare å huske det fremmover, har gått glipp av det to ganger nå pga trodde det var torsdag, hehe.. å så skal jeg prøve å holde meg våken til reprisen ikveld. må jo få med meg hva som skjer, var jo så spennende! Ja, du må få med deg ukens episode, du mister faktisk tråden ganske mye om du går glipp av den. 0 Siter
Gemini Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 hehe, takk =) _tror_ jeg skal klare å huske det fremmover, har gått glipp av det to ganger nå pga trodde det var torsdag, hehe.. å så skal jeg prøve å holde meg våken til reprisen ikveld. må jo få med meg hva som skjer, var jo så spennende! Om du går inn på http://www.guiden.tv (eller kanskje også på andre tv-guider), så kan du be om å få epost-varsel de dagene dine favoritt-programmer går, en skikkelig "reminder". Du kan også legge inn søk på ord som interesserer deg (fx Italia, linedance eller hva det måtte være), så får du også varsel om slike programmer. Du må registrere deg først for å få tilgang til disse funksjonene da, men kjekt om man er glemsk... ;-) 0 Siter
Lurveline Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 hehe, takk =) _tror_ jeg skal klare å huske det fremmover, har gått glipp av det to ganger nå pga trodde det var torsdag, hehe.. å så skal jeg prøve å holde meg våken til reprisen ikveld. må jo få med meg hva som skjer, var jo så spennende! Spennende er det og det kommer det fortsatt til å bli;o) 0 Siter
Gjest @riele Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Spennende er det og det kommer det fortsatt til å bli;o) Ja det kan jeg love....har sett episode 19 nå og det er grusomt å måtte vente til neste episode!! 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Ja det kan jeg love....har sett episode 19 nå og det er grusomt å måtte vente til neste episode!! Hvor bor du hen da? Jeg er på et amerikansk forum og de er på 19.episode. 0 Siter
Gjest @riele Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Hvor bor du hen da? Jeg er på et amerikansk forum og de er på 19.episode. Jeg bor i Norge jeg, men laster ned *hysj da* Episode 20 kommer ikke før om noen uker regner jeg med. 0 Siter
Gjest @riele Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Jeg bor i Norge jeg, men laster ned *hysj da* Episode 20 kommer ikke før om noen uker regner jeg med. Den kom i går faktisk. Da blir det lost i kveld også :) http://www.lost-tv.com/episodes/ 0 Siter
Lurveline Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Ja det kan jeg love....har sett episode 19 nå og det er grusomt å måtte vente til neste episode!! Hvor? 0 Siter
Gjest @riele Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Juksemaker;o) Ja, må jukse litt når seriene sendes til upassende tidspunkt. Og en uke mellom hver episode er for mye for min del! 0 Siter
Lurveline Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Ja, må jukse litt når seriene sendes til upassende tidspunkt. Og en uke mellom hver episode er for mye for min del! Kan du si hvor du laster fra? LimWire er så treigt. 0 Siter
Gjest @riele Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Kan du si hvor du laster fra? LimWire er så treigt. DC++. Ingen over og ingen ved siden 0 Siter
Lurveline Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 DC++. Ingen over og ingen ved siden Hvor raskt laster du ned en episode der da? 0 Siter
Gjest @riele Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Hvor raskt laster du ned en episode der da? Det kommer an på hvor rask linje du har og hvor rask linje den du laster ned fra har. Viktig å passe på at man ikke uploader til andre da så hastigheten blir begrensa. Hos meg har jeg som oftest episoden innen en time fra jeg setter den til nedlasting. Noen ganger raskere, andre ganger litt treigere. Med bredbånd såklart. 0 Siter
Lurveline Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Det kommer an på hvor rask linje du har og hvor rask linje den du laster ned fra har. Viktig å passe på at man ikke uploader til andre da så hastigheten blir begrensa. Hos meg har jeg som oftest episoden innen en time fra jeg setter den til nedlasting. Noen ganger raskere, andre ganger litt treigere. Med bredbånd såklart. Oki, thanks!) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.