Gå til innhold

lost.

Anbefalte innlegg

lalala1365380457
Skrevet

var det lost på onsdag? når går det eventuellt i reprise? var jo så spennende avslutning forje gang, men dumme meg går å innbiller meg at lost går på torsdager =/

Skrevet

LOST går på:

ONSDAGER, ONSDAGER, ONSDAGER, ONSDAGER, ONSDAGER, ONSDAGER, ONSDAGER, ONSDAGER, ONSDAGER, ONSDAGER, ONSDAGER, ONSDAGER, ONSDAGER, ONSDAGER, ONSDAGER, ONSDAGER, ONSDAGER, ONSDAGER, ONSDAGER, ONSDAGER,

ONSDAGER, ONSDAGER, ONSDAGER, ONSDAGER, ONSDAGER, ONSDAGER, ONSDAGER, ONSDAGER, ONSDAGER, ONSDAGER, ONSDAGER, ONSDAGER, ONSDAGER, ONSDAGER, ONSDAGER, ONSDAGER, ONSDAGER, ONSDAGER, ONSDAGER, ONSDAGER,

Nå husker du det sikkert;o)

lalala1365380457
Skrevet

LOST går på:

Nå husker du det sikkert;o)

hehe, takk =)

_tror_ jeg skal klare å huske det fremmover, har gått glipp av det to ganger nå pga trodde det var torsdag, hehe..

å så skal jeg prøve å holde meg våken til reprisen ikveld. må jo få med meg hva som skjer, var jo så spennende! :)

Skrevet

hehe, takk =)

_tror_ jeg skal klare å huske det fremmover, har gått glipp av det to ganger nå pga trodde det var torsdag, hehe..

å så skal jeg prøve å holde meg våken til reprisen ikveld. må jo få med meg hva som skjer, var jo så spennende! :)

Ja, du må få med deg ukens episode, du mister faktisk tråden ganske mye om du går glipp av den.

Skrevet

hehe, takk =)

Om du går inn på http://www.guiden.tv (eller kanskje også på andre tv-guider), så kan du be om å få epost-varsel de dagene dine favoritt-programmer går, en skikkelig "reminder". Du kan også legge inn søk på ord som interesserer deg (fx Italia, linedance eller hva det måtte være), så får du også varsel om slike programmer. Du må registrere deg først for å få tilgang til disse funksjonene da, men kjekt om man er glemsk... ;-)

Skrevet

hehe, takk =)

Spennende er det og det kommer det fortsatt til å bli;o)

Gjest @riele
Skrevet

Spennende er det og det kommer det fortsatt til å bli;o)

Ja det kan jeg love....har sett episode 19 nå og det er grusomt å måtte vente til neste episode!!

Skrevet

Ja det kan jeg love....har sett episode 19 nå og det er grusomt å måtte vente til neste episode!!

Hvor bor du hen da? Jeg er på et amerikansk forum og de er på 19.episode.

Gjest @riele
Skrevet

Hvor bor du hen da? Jeg er på et amerikansk forum og de er på 19.episode.

Jeg bor i Norge jeg, men laster ned *hysj da* Episode 20 kommer ikke før om noen uker regner jeg med.

Skrevet

Hvor?

Gjest @riele
Skrevet

Juksemaker;o)

Ja, må jukse litt når seriene sendes til upassende tidspunkt. Og en uke mellom hver episode er for mye for min del!

Skrevet

Ja, må jukse litt når seriene sendes til upassende tidspunkt. Og en uke mellom hver episode er for mye for min del!

Kan du si hvor du laster fra?

LimWire er så treigt.

Gjest @riele
Skrevet

Kan du si hvor du laster fra?

LimWire er så treigt.

DC++. Ingen over og ingen ved siden :)

Skrevet

DC++. Ingen over og ingen ved siden :)

Hvor raskt laster du ned en episode der da?

Gjest @riele
Skrevet

Hvor raskt laster du ned en episode der da?

Det kommer an på hvor rask linje du har og hvor rask linje den du laster ned fra har. Viktig å passe på at man ikke uploader til andre da så hastigheten blir begrensa.

Hos meg har jeg som oftest episoden innen en time fra jeg setter den til nedlasting. Noen ganger raskere, andre ganger litt treigere.

Med bredbånd såklart.

Skrevet

Det kommer an på hvor rask linje du har og hvor rask linje den du laster ned fra har. Viktig å passe på at man ikke uploader til andre da så hastigheten blir begrensa.

Hos meg har jeg som oftest episoden innen en time fra jeg setter den til nedlasting. Noen ganger raskere, andre ganger litt treigere.

Med bredbånd såklart.

Oki, thanks!:o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...