Gå til innhold

lost.

Anbefalte innlegg

Gjest @riele
Skrevet

Oki, thanks!:o)

No problem:) Lykke til med DC hvis du er nybegynner da. Litt småkinkig i begynnelsen med alle disse hubene og sånn. Men man kommer fort nok inn i det!

Skrevet

Jeg bor i Norge jeg, men laster ned *hysj da* Episode 20 kommer ikke før om noen uker regner jeg med.

Det er fusk ;o)

lalala1365380457
Skrevet

Om du går inn på http://www.guiden.tv (eller kanskje også på andre tv-guider), så kan du be om å få epost-varsel de dagene dine favoritt-programmer går, en skikkelig "reminder". Du kan også legge inn søk på ord som interesserer deg (fx Italia, linedance eller hva det måtte være), så får du også varsel om slike programmer. Du må registrere deg først for å få tilgang til disse funksjonene da, men kjekt om man er glemsk... ;-)

så genialt! tusen tusen takk for tipset, det skal jeg jammen meg gjøre..er så distre atte ;)

lalala1365380457
Skrevet

Om du går inn på http://www.guiden.tv (eller kanskje også på andre tv-guider), så kan du be om å få epost-varsel de dagene dine favoritt-programmer går, en skikkelig "reminder". Du kan også legge inn søk på ord som interesserer deg (fx Italia, linedance eller hva det måtte være), så får du også varsel om slike programmer. Du må registrere deg først for å få tilgang til disse funksjonene da, men kjekt om man er glemsk... ;-)

hm..det kommer ikke opp noen liste til meg over tv-programmer..kommer faktisk ikke opp noen ting om hva som er på tv...

hvor legger jeg inn mine favorittprogram?

Skrevet

hm..det kommer ikke opp noen liste til meg over tv-programmer..kommer faktisk ikke opp noen ting om hva som er på tv...

hvor legger jeg inn mine favorittprogram?

Favorittprogrammer legger du inn på Profil. (Du må altså være logget inn først).

Du kan så lage agenter/faste søk for serier, eller filmer du håper kommer på tv snart, eller programmer der omtalen inneholder et bestemt ord, eksempelvis "Greece" for en grekofil som meg, eller det som måtte være din interesse.

Har klippet og limt litt fra siden som forklarer hvordan lage disse søkene:

"Om serier:

Serier lar deg legge alle episoder av en serie i huskelisten. På denne måten går du aldri glipp av en episode selv om serien plutselig endrer sendetid.

Hvordan legge til?

Finn serien i programoversikten og klikk på huskeliste-knappen. Fra siden du får opp kan du legge serien i huskelisten.

Om filmer:

Kommer du over en film du vil se men ikke har anledning, kan du legge den i huskelisten og neste gang den går på TV ligger den i huskelisten din - selv om det er et halvt år til.

Hvordan legge til?

Finn filmen i programoversikten og klikk på huskeliste-knappen. Fra siden du får opp kan du legge filmen i huskelisten.

Om agenter:

En agent leter etter programmer som har spesielle ord i tittelen og legger disse programmene i huskelisten.

Hvordan legge til?

Bruk søkefeltet i menyen. Når du har gjort et søk du vil legge inn som en agent, klikker du "Lag agent" fra søkesiden."

http://www.guiden.tv/HuskelisteSettings.aspx

lalala1365380457
Skrevet

Favorittprogrammer legger du inn på Profil. (Du må altså være logget inn først).

Du kan så lage agenter/faste søk for serier, eller filmer du håper kommer på tv snart, eller programmer der omtalen inneholder et bestemt ord, eksempelvis "Greece" for en grekofil som meg, eller det som måtte være din interesse.

Har klippet og limt litt fra siden som forklarer hvordan lage disse søkene:

"Om serier:

Serier lar deg legge alle episoder av en serie i huskelisten. På denne måten går du aldri glipp av en episode selv om serien plutselig endrer sendetid.

Hvordan legge til?

Finn serien i programoversikten og klikk på huskeliste-knappen. Fra siden du får opp kan du legge serien i huskelisten.

Om filmer:

Kommer du over en film du vil se men ikke har anledning, kan du legge den i huskelisten og neste gang den går på TV ligger den i huskelisten din - selv om det er et halvt år til.

Hvordan legge til?

Finn filmen i programoversikten og klikk på huskeliste-knappen. Fra siden du får opp kan du legge filmen i huskelisten.

Om agenter:

En agent leter etter programmer som har spesielle ord i tittelen og legger disse programmene i huskelisten.

Hvordan legge til?

Bruk søkefeltet i menyen. Når du har gjort et søk du vil legge inn som en agent, klikker du "Lag agent" fra søkesiden."

http://www.guiden.tv/HuskelisteSettings.aspx

Alle kanaler lørdag 9. april 18-20:00

Det er ingen programmer på de valgte kanalene i dette tidsrommet.

dette er hva som kommer opp til meg =/

Skrevet

Alle kanaler lørdag 9. april 18-20:00

Det er ingen programmer på de valgte kanalene i dette tidsrommet.

dette er hva som kommer opp til meg =/

Da gir jeg opp... Funker fint hos meg den siden. Men det finnes jo andre tv-guide-sider, kanskje du har bedre hell med noen av dem.

http://www.startsiden.no/kategorier/radio_og_tv/

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...