Gemini Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Fyren er skuespiller (helt sant!) og sannsynligvis leid av produsentene for å lage kvalm. Har hørt at han regnes for en dyktig revy-skuespiller!! Så lenge han bryter norsk lov, så spiller det vel faktisk ingen rolle om han ER sånn eller spiller? 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Fyren er skuespiller (helt sant!) og sannsynligvis leid av produsentene for å lage kvalm. Har hørt at han regnes for en dyktig revy-skuespiller!! Hvis det han presterer der er skuespill, må mannen få en Oscar! Jeg kan bare ikke tro at TV2 har gjort noe så dumt som å leie inn en slik figur... 0 Siter
blitz1365380771 Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Så lenge han bryter norsk lov, så spiller det vel faktisk ingen rolle om han ER sånn eller spiller? Du sier noe. Men om han spiller en rolle han er tildelt?? Kanskje produsenten er den som er strafferettslig ansvarlig da? Hadde vært ganske kult om det var tilfelle!!?? 0 Siter
blitz1365380771 Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Hvis det han presterer der er skuespill, må mannen få en Oscar! Jeg kan bare ikke tro at TV2 har gjort noe så dumt som å leie inn en slik figur... Hvorfor ikke, han er vel hovedgrunnen til at tidenes dølleste reality konsept er blitt en suksess? 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Usj, ikke særlig koselig. Jeg er fly forbannet. Det verste er at jeg klarer ikke å roe ned heller og de har holdt på hele uka med meg. Jeg spyr... 0 Siter
Gemini Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Du sier noe. Men om han spiller en rolle han er tildelt?? Kanskje produsenten er den som er strafferettslig ansvarlig da? Hadde vært ganske kult om det var tilfelle!!?? De kan bli strafferettslig ansvarlige uansett, fordi de ikke har grepet inn og stoppet lovbruddet som de kjente til, og fordi de har sendt det på lufta. 0 Siter
Lurveline Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Hvis det han presterer der er skuespill, må mannen få en Oscar! Jeg kan bare ikke tro at TV2 har gjort noe så dumt som å leie inn en slik figur... "Reidar Helliesen ny mann i Opplevelser fra 1. august. Politikeren og "moromannen" er nå engasjert som arrangementskonsulent hos oss. Reidars bakgrunn og kompetanse gir oss nye muligheter til å skape det lille ekstra. Foruten å være politiker og moromann på lokal TV, er han en inspirator og motivatør med kreative evner. Egenskaper innen tale/debatt teknikk, konferansier eller toastmaster, en usedvanlig inspiratør og motivasjonsskaper." Sakset fra: http://www.opplevelser.no/gml/dok/nyh.htm 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.