Kjersti S Skrevet 9. april 2005 Skrevet 9. april 2005 Leah (da helst uten h) liker jeg bedre enn Maud. Hakket verre er det med alle de der rosemalte greiene som kommer etter - på begge to. Men for så vidt - jeg kjenner jo et par som (helt sant og kors på halsen) kalte de to guttene sine for Arne og Bjarne. Men her i bygda bor det faktisk en gutt som heter Arne Bjarne! Og det er helt sant! Det må vel være verre?? 0 Siter
sheba Skrevet 9. april 2005 Skrevet 9. april 2005 Men her i bygda bor det faktisk en gutt som heter Arne Bjarne! Og det er helt sant! Det må vel være verre?? *knis* 0 Siter
Gjest Skrevet 9. april 2005 Skrevet 9. april 2005 Jeg synes det hørtes mye bedre ut enn "Maud Angelica" hørtes ut første gang jeg hørte det. Nå har jeg jo blitt vant til det og synes det er ok. Synes det er søte navn begge to jeg 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 9. april 2005 Skrevet 9. april 2005 *knis* Jeg vet om noen der bestefar, far og sønn heter henholdsvis Vegar, Vigar og Vagar... 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 9. april 2005 Skrevet 9. april 2005 Likte Leah. Isadora er ikke fint. De kunne like så godt kalt ungen Barbie..Men det er jo deres smak og deres valg, så. 0 Siter
sheba Skrevet 9. april 2005 Skrevet 9. april 2005 Jeg vet om noen der bestefar, far og sønn heter henholdsvis Vegar, Vigar og Vagar... huffameg:-) 0 Siter
Gjest vis Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 Noe sånt ja, selv om du ikke traff helt. :-) una og ina? 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 Synes heller de skulle kalt jenta si Kari Kruskakli. 0 Siter
Gjest mamman til Lea! Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 Leah er et fint navn det og om det ikke akkurat er 10 på topp enda, så er det ihvertfall på vei oppover med rasende fart og det spørs vel om farten ikke blir enda raskere nå ) Ja, dessverre!!! Jeg fant navnet i Bibelen for en årrekke siden, og syntes det var nydelig! Og den gang sjeldent.... SUKK! Det blir litt for kjent nå.... 0 Siter
Gjest mamman til Lea! Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 "Navnet Leah betyr trøtt eller sliten. Et underlig navn. Kanskje kan navnevalget hatt noe med utseende – eller med synet hennes å gjøre." Vet ikke lenger hvor jeg skal gjøre av meg, så mye som jeg ler!!! Det gjør ikke det. Det betyr villku. Og - navnet betydde i datidens setting "rikdom". Siden Lea og Rachels far var meget rik, og mannen som jeg har glemt navnet på måtte jobbe lenge og vel for å få først Lea og så Rachel.... Nemlig! 0 Siter
Gjest malun Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 Lea er fint, synes jeg, vel å merke uten -h på slutten. Isadora? Mmnei. På ingen måte. 0 Siter
morsan Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 Jeg vet om noen der bestefar, far og sønn heter henholdsvis Vegar, Vigar og Vagar... ...eller en fødselsannonse jeg så en gang der det sto at Sandra hadde blitt storesøster til Sindre og Sondre! ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 Noe sånt ja, selv om du ikke traff helt. :-) Slik som i Margrethe Munthes sang og veske Kaja og vesle Maja som gikk i bakken og plukket bær? *S* 0 Siter
morsan Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 Onkel skal vel i "familie-bryllup" i morgen han? Ja, men om fem år skal'n vel neppe det! :-) 0 Siter
Gemini Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 Ja, men om fem år skal'n vel neppe det! :-) Hehe - litt for kjapp på avtrekker'n der ja... 0 Siter
Gjest '!-o-!' Skrevet 12. april 2005 Skrevet 12. april 2005 Å herregud! Er det virkelig ikke mulig å skrive MERCEDES riktig???? Her heter det bare "Mæssje". Riktig nok for meg. 0 Siter
morsan Skrevet 12. april 2005 Skrevet 12. april 2005 Her heter det bare "Mæssje". Riktig nok for meg. Og her går det kun i "Oh Lord, won't you buy me a Mercedes Benz" *S* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.