Gjest blame Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Hva synes du om navnet? Leah er jo et pent navn, men Isadora er sminke, i min bok.. 0 Siter
morsan Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Isadora Duncan var en verdensberømt danser. Men jeg synes det blir alt for pompøst og "utenlandsk". 0 Siter
favn Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Maud er et vidunderlig prinsessenavn, direkte vakkert på en kongelig. Lea er svært pent, Leah unødvendig stylting. Mellomnavnene Angelica og Isadorah er jo bare tull. Håper småpikene får anledning til å bruke Maud og Lea(h). Jeg liker dem! 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Maud er et vidunderlig prinsessenavn, direkte vakkert på en kongelig. Lea er svært pent, Leah unødvendig stylting. Mellomnavnene Angelica og Isadorah er jo bare tull. Håper småpikene får anledning til å bruke Maud og Lea(h). Jeg liker dem! Småpikene, eller navnene? Vår datter har en pompøs h med i navnet sitt og det syns jeg er fint. Hun heter Thale. 0 Siter
favn Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Småpikene, eller navnene? Vår datter har en pompøs h med i navnet sitt og det syns jeg er fint. Hun heter Thale. Navnene. Småpikene har jeg dessverre ikke rukket å bli kjent med. H kan være greit i noen navn, og passer etter mitt syn fint i Thale. Tale blir litt nakent og sånn bryllupsaktig ;-) 0 Siter
Gemini Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Maud er et vidunderlig prinsessenavn, direkte vakkert på en kongelig. Lea er svært pent, Leah unødvendig stylting. Mellomnavnene Angelica og Isadorah er jo bare tull. Håper småpikene får anledning til å bruke Maud og Lea(h). Jeg liker dem! Maud heter vel bare Ma til daglig, mener jeg å ha lest... 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Maud heter vel bare Ma til daglig, mener jeg å ha lest... Da blir det Le på denne da. 0 Siter
Tottlå Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Da blir det Le på denne da. Hihi.....lille Ma og lille Le! 0 Siter
Gjest vis Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Maud er et vidunderlig prinsessenavn, direkte vakkert på en kongelig. Lea er svært pent, Leah unødvendig stylting. Mellomnavnene Angelica og Isadorah er jo bare tull. Håper småpikene får anledning til å bruke Maud og Lea(h). Jeg liker dem! jeg synes leah isadora var veldig fint! Når det gjelder maud angelica, håper jeg at hun bruker angelica og IKKE maud!! Det er et av de styggeste navnene jeg vet 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Maud heter vel bare Ma til daglig, mener jeg å ha lest... Kult! Når de skal rope dem inn så kan de bare rope Ma-le ) 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Maud heter vel bare Ma til daglig, mener jeg å ha lest... Og da blir Leah hetende Li? MaLi... 0 Siter
morsan Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Navnene. Småpikene har jeg dessverre ikke rukket å bli kjent med. H kan være greit i noen navn, og passer etter mitt syn fint i Thale. Tale blir litt nakent og sånn bryllupsaktig ;-) Enig i det du sier om Thale. Det er stor forskjell på hvilke navn jeg synes er best med "stumme bokstaver" og hvilke jeg synes er best skrevet på en enklere måte. F.eks. synes jeg Astrid er penere enn Astri 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Og da blir Leah hetende Li? MaLi... Hvor får du i'en fra? 0 Siter
favn Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Enig i det du sier om Thale. Det er stor forskjell på hvilke navn jeg synes er best med "stumme bokstaver" og hvilke jeg synes er best skrevet på en enklere måte. F.eks. synes jeg Astrid er penere enn Astri Ja, det var et godt eksempel. 0 Siter
Gemini Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Da blir det Le på denne da. Så når de skal ropes inn, og det går litt fort i svingene blir det MAAAAAAAAA-LEEEEEEEE 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Hvor får du i'en fra? Isadora. Ma, første bokstav i første navn og første bokstav i andre navn. 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Isadora. Ma, første bokstav i første navn og første bokstav i andre navn. *lys* Jeg tenke de to første bokstavene i navnet jeg. Ja da blir det kanskje lille Li da ) 0 Siter
Gjest blame Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Ja, se tråden to hakk under her. Jeg så det innlegget etter at jeg hadde skrevet mitt.. Jeg får skylde på hodepinen.. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.