Gemini Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 *lys* Jeg tenke de to første bokstavene i navnet jeg. Ja da blir det kanskje lille Li da ) Da har de jo nesten til et "vanlig" navn da, MA-LI, mangler bare en N :-) 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Da har de jo nesten til et "vanlig" navn da, MA-LI, mangler bare en N :-) Det er nesteman det. Nikodemus... 0 Siter
Freya Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Da har de jo nesten til et "vanlig" navn da, MA-LI, mangler bare en N :-) Mali er da vel et navn, det! Fint navn også. 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Spurte mannen min hva han syns om navnet og han svarte: "hørtes ut som navnet på en tankbåt fra 70-tallet". ) 0 Siter
Gemini Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Mali er da vel et navn, det! Fint navn også. Er Mali et navn? Trodde bare det var et land i Afrika jeg... 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Maud heter vel bare Ma til daglig, mener jeg å ha lest... hun får vel klengenavnet "MÅKA" snart tenker jeg 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Er Mali et navn? Trodde bare det var et land i Afrika jeg... En dyktig journalist i byen vår heter Mali. 0 Siter
Freya Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Er Mali et navn? Trodde bare det var et land i Afrika jeg... Fra ssb.no: Du søkte på kvinnenavnet: Mali Det er 396 kvinner som har Mali som første fornavn. Det er 285 kvinner som har Mali som enestefornavn. 0 Siter
Gjest sukksukksukk Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Fra ssb.no: Du søkte på kvinnenavnet: Mali Det er 396 kvinner som har Mali som første fornavn. Det er 285 kvinner som har Mali som enestefornavn. Mali er en norsk form for Magdalene. Iflg navneboka. 0 Siter
amber sun Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Jeg syns Leah var fint, men Isadora er bare sminke for meg. 0 Siter
Petrine Eiffel Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Den diskusjonen har allrede vært lenger nede her, så den er det vel ikke noen vits i å ta opp igjen! Noe så lite interessant. Hun har jo ingen kongelig tittel engang, så hun har jo ingen verdens ting å si for andre enn hennes familie!! 0 Siter
Carina82 Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Leah er fint, Isadora har jeg egentlig ingen mening om. Syns navnene passet helt greit sammen, tror man bare må venne seg til det. Det var jo masse kommentarer på Maud Angelicas navn også. Og jeg vet om mange navn som er mye verre enn dette! 0 Siter
Gemini Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Den diskusjonen har allrede vært lenger nede her, så den er det vel ikke noen vits i å ta opp igjen! Noe så lite interessant. Hun har jo ingen kongelig tittel engang, så hun har jo ingen verdens ting å si for andre enn hennes familie!! Märtha og hennes barn er i arverekken uansett titler eller ei. Så - dersom det svært hypotetiske scenarioet skulle inntreffe - at MM, Haakon og Ingrid Alexandra skulle falle fra - så kan vi få en Dronning Leah Isadora eller Maud Angelica. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Märtha og hennes barn er i arverekken uansett titler eller ei. Så - dersom det svært hypotetiske scenarioet skulle inntreffe - at MM, Haakon og Ingrid Alexandra skulle falle fra - så kan vi få en Dronning Leah Isadora eller Maud Angelica. MM er vel ikke i arverekken... (pirkpirk) 0 Siter
Gemini Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 MM er vel ikke i arverekken... (pirkpirk) hehe - det er vel faktisk sant... :-) 0 Siter
Åsemor Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Maud heter vel bare Ma til daglig, mener jeg å ha lest... Og om man sier en og en bokstav, M A, blir det nesten som Emma. 0 Siter
Gyda Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Lea er nydelig (men uten den jåle-h-en). Isadora er et sånt pyntedokkenavn. Men for all del, det er helt sikkert ikke alle som liker navna jeg har valgt på mine barn heller. Så jeg respekterer valget. 0 Siter
soleil Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Jeg syns Lea er fint. Helst uten h. Hele navnet blir for jålete og rart i mine ører. 0 Siter
blitz1365380771 Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Jeg syns Lea er fint. Helst uten h. Hele navnet blir for jålete og rart i mine ører. Der har vi det IGJEN. Dere må ha superhørsel folkens siden dere klarer å høre en stum H!!! 0 Siter
muriel Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Der har vi det IGJEN. Dere må ha superhørsel folkens siden dere klarer å høre en stum H!!! Neeeeiiida... Ørene mine er helt vanlig grumsete de. Men jeg er ikke så begeistret for rosemaleri- og kniplingsnavn. Derfor foretrekker jeg Maria foran Maria, Kristine foran Christine, Sofie foran Sophie, Lea foran Leah. Osv osv osv. De må da for alt i verden kalle ungen hva de vil for meg. Med "Behn" på slutten gjør det dessuten liten forskjell, hehe. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.