Gå til innhold

Leah Isadora Behn

Anbefalte innlegg

Skrevet

*lys* Jeg tenke de to første bokstavene i navnet jeg. Ja da blir det kanskje lille Li da :o)

Da har de jo nesten til et "vanlig" navn da, MA-LI, mangler bare en N :-)

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• fei1365380229

7

• Gemini

6

• Freya

4

• skorpionfisken

4

Mest aktive i denne tråden

skorpionfisken
Skrevet

Det er nesteman det.

Nikodemus...

Skrevet

Mali er da vel et navn, det!

Fint navn også.

fei1365380229
Skrevet

Spurte mannen min hva han syns om navnet og han svarte: "hørtes ut som navnet på en tankbåt fra 70-tallet". :o)

Skrevet

Mali er da vel et navn, det!

Fint navn også.

Er Mali et navn? Trodde bare det var et land i Afrika jeg...

Gjest Timari
Skrevet

Maud heter vel bare Ma til daglig, mener jeg å ha lest...

hun får vel klengenavnet "MÅKA" snart tenker jeg

skorpionfisken
Skrevet

En dyktig journalist i byen vår heter Mali.

Skrevet

Fra ssb.no:

Du søkte på kvinnenavnet: Mali

Det er 396 kvinner som har Mali som første fornavn.

Det er 285 kvinner som har Mali som enestefornavn.

Gjest sukksukksukk
Skrevet

Fra ssb.no:

Du søkte på kvinnenavnet: Mali

Det er 396 kvinner som har Mali som første fornavn.

Det er 285 kvinner som har Mali som enestefornavn.

Mali er en norsk form for Magdalene. Iflg navneboka.

Skrevet

Jeg syns Leah var fint, men Isadora er bare sminke for meg.

Petrine Eiffel
Skrevet

Den diskusjonen har allrede vært lenger nede her, så den er det vel ikke noen vits i å ta opp igjen! Noe så lite interessant. Hun har jo ingen kongelig tittel engang, så hun har jo ingen verdens ting å si for andre enn hennes familie!!

Skrevet

Leah er fint, Isadora har jeg egentlig ingen mening om. Syns navnene passet helt greit sammen, tror man bare må venne seg til det. Det var jo masse kommentarer på Maud Angelicas navn også. Og jeg vet om mange navn som er mye verre enn dette!

Skrevet

Den diskusjonen har allrede vært lenger nede her, så den er det vel ikke noen vits i å ta opp igjen! Noe så lite interessant. Hun har jo ingen kongelig tittel engang, så hun har jo ingen verdens ting å si for andre enn hennes familie!!

Märtha og hennes barn er i arverekken uansett titler eller ei. Så - dersom det svært hypotetiske scenarioet skulle inntreffe - at MM, Haakon og Ingrid Alexandra skulle falle fra - så kan vi få en Dronning Leah Isadora eller Maud Angelica.

Skrevet

Märtha og hennes barn er i arverekken uansett titler eller ei. Så - dersom det svært hypotetiske scenarioet skulle inntreffe - at MM, Haakon og Ingrid Alexandra skulle falle fra - så kan vi få en Dronning Leah Isadora eller Maud Angelica.

MM er vel ikke i arverekken... (pirkpirk)

Skrevet

MM er vel ikke i arverekken... (pirkpirk)

hehe - det er vel faktisk sant... :-)

Skrevet

Maud heter vel bare Ma til daglig, mener jeg å ha lest...

Og om man sier en og en bokstav, M A, blir det nesten som Emma. ;)

Skrevet

Lea er nydelig (men uten den jåle-h-en).

Isadora er et sånt pyntedokkenavn.

Men for all del, det er helt sikkert ikke alle som liker navna jeg har valgt på mine barn heller. Så jeg respekterer valget.

Skrevet

Jeg syns Lea er fint. Helst uten h. Hele navnet blir for jålete og rart i mine ører.

blitz1365380771
Skrevet

Jeg syns Lea er fint. Helst uten h. Hele navnet blir for jålete og rart i mine ører.

Der har vi det IGJEN. Dere må ha superhørsel folkens siden dere klarer å høre en stum H!!!

Skrevet

Der har vi det IGJEN. Dere må ha superhørsel folkens siden dere klarer å høre en stum H!!!

Neeeeiiida... Ørene mine er helt vanlig grumsete de.

Men jeg er ikke så begeistret for rosemaleri- og kniplingsnavn. Derfor foretrekker jeg Maria foran Maria, Kristine foran Christine, Sofie foran Sophie, Lea foran Leah. Osv osv osv.

De må da for alt i verden kalle ungen hva de vil for meg. Med "Behn" på slutten gjør det dessuten liten forskjell, hehe.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...