Gå til innhold

Leah Isadora Behn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Neeeeiiida... Ørene mine er helt vanlig grumsete de.

Men jeg er ikke så begeistret for rosemaleri- og kniplingsnavn. Derfor foretrekker jeg Maria foran Maria, Kristine foran Christine, Sofie foran Sophie, Lea foran Leah. Osv osv osv.

De må da for alt i verden kalle ungen hva de vil for meg. Med "Behn" på slutten gjør det dessuten liten forskjell, hehe.

Skulle vel for eksempel være Maria - Mariah.

Pytt, det er jo fredag!

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• fei1365380229

7

• Gemini

6

• Freya

4

• skorpionfisken

4

Mest aktive i denne tråden

blitz1365380771
Skrevet

Neeeeiiida... Ørene mine er helt vanlig grumsete de.

Men jeg er ikke så begeistret for rosemaleri- og kniplingsnavn. Derfor foretrekker jeg Maria foran Maria, Kristine foran Christine, Sofie foran Sophie, Lea foran Leah. Osv osv osv.

De må da for alt i verden kalle ungen hva de vil for meg. Med "Behn" på slutten gjør det dessuten liten forskjell, hehe.

Men hvis de bare hette BEN da ;-)===

Skrevet

Der har vi det IGJEN. Dere må ha superhørsel folkens siden dere klarer å høre en stum H!!!

Reagerte mer på "Isadora" enn h'en i Leah.

Skrevet

Klarte ikkje å fortelje nyheten vidare fordi eg kjente at eg ville flire meg i hel.

Men eg venjer meg vel til det etter kvart. Ein gjer som regel det.

Skrevet

Jeg syns Leah var fint, men Isadora er bare sminke for meg.

Touché

Skrevet

Spurte mannen min hva han syns om navnet og han svarte: "hørtes ut som navnet på en tankbåt fra 70-tallet". :o)

Da har mannen din og jeg sett den samme filmen!

For der var det en som kalte datteren sin Isadora, og svigermoren sa at det hørtes ut som en tankbåt fra 70-tallet..

Og nei, jeg husker ikke filmen..

Gjest Berge Istra
Skrevet

Da har mannen din og jeg sett den samme filmen!

For der var det en som kalte datteren sin Isadora, og svigermoren sa at det hørtes ut som en tankbåt fra 70-tallet..

Og nei, jeg husker ikke filmen..

Tenker du på Berge Istra som sank i 1976?

Gjest mamman til Lea!
Skrevet

Maud er et vidunderlig prinsessenavn, direkte vakkert på en kongelig.

Lea er svært pent, Leah unødvendig stylting.

Mellomnavnene Angelica og Isadorah er jo bare tull.

Håper småpikene får anledning til å bruke Maud og Lea(h). Jeg liker dem!

Jeg var på leirskole for maaaange år siden, og traff ei jente fra en annen skole som het Maud... Men - på hennes trakter ble det uttalt "MÆVD"!!!

Ikke pent :) !!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...