Freya Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Katten min er jaggu blitt bortskjemt! Han har funnet ut at det er kjempedeilig å ligge i gjestesengen. Ikke alle katter som kan briljere med eget soverom... Er deres kjæledyr bortskjemte på noe vis? 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Hunden vår sniker seg inn i gjestesenga når den får sjangsen. Da ligger hun på rygg med hodet på puta og framlabbene over dyna :-) Dette er en liten dachs og en stor dobbelseng. 0 Siter
Freya Skrevet 8. april 2005 Forfatter Skrevet 8. april 2005 Hunden vår sniker seg inn i gjestesenga når den får sjangsen. Da ligger hun på rygg med hodet på puta og framlabbene over dyna :-) Dette er en liten dachs og en stor dobbelseng. Haha, ja de vet å gjøre det behagelig for seg selv. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Haha, ja de vet å gjøre det behagelig for seg selv. Hunden min ligger svært sjelden rett på gulvet, hun finner alltid noe og ligge på, så ja, hun vet og gjøre det behagelig for seg selv. 0 Siter
Gemini Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Hunden min ligger svært sjelden rett på gulvet, hun finner alltid noe og ligge på, så ja, hun vet og gjøre det behagelig for seg selv. Vår er motsatt, vi kjøpte hundeseng til mangehundre kroner, men hvor ligger den? Joda, rett på harde flisegulvet eller laminatgulvet... 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Vår er motsatt, vi kjøpte hundeseng til mangehundre kroner, men hvor ligger den? Joda, rett på harde flisegulvet eller laminatgulvet... Vi har og hundeseng, men hunden ligger bare der hvis den må, foretrekker gjestesenga, eller oppi en haug med skittenklær. Legger jeg ett teppe dobbelt oppi hundesenga og setter ovnen ved siden av på, så ligger hun der. Bortskjemt? Neida ;-) 0 Siter
Gemini Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Vi har og hundeseng, men hunden ligger bare der hvis den må, foretrekker gjestesenga, eller oppi en haug med skittenklær. Legger jeg ett teppe dobbelt oppi hundesenga og setter ovnen ved siden av på, så ligger hun der. Bortskjemt? Neida ;-) Vi har gulvvarme, men hunden legger seg helst foran utgangsdøren eller terrassedøren, der det ikke er varme helt ut mot døren. Vi trodde kanskje det var derfor han ikke brukte senga, fordi det var for varmt der den sto. Men når vi flyttet hundesenga foran terrassedøra nektet han nesten å gå oppi senga. Lurer på om han har fått aversjon mot den, fordi han har spydd i den en gang for lenge siden. Men den er vasket siden - helt ren nå - så den burde jo ikke være ubehagelig, men en hunds luktegenskaper er jo noe for seg selv, så hvem vet... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.