Gå til innhold

Mitt luksusdyr. :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Katten min er jaggu blitt bortskjemt! Han har funnet ut at det er kjempedeilig å ligge i gjestesengen. Ikke alle katter som kan briljere med eget soverom... ;)

Er deres kjæledyr bortskjemte på noe vis? :)

Fortsetter under...

Gjest Shira12
Skrevet

Hunden vår sniker seg inn i gjestesenga når den får sjangsen.

Da ligger hun på rygg med hodet på puta og framlabbene over dyna :-)

Dette er en liten dachs og en stor dobbelseng.

Skrevet

Hunden vår sniker seg inn i gjestesenga når den får sjangsen.

Da ligger hun på rygg med hodet på puta og framlabbene over dyna :-)

Dette er en liten dachs og en stor dobbelseng.

Haha, ja de vet å gjøre det behagelig for seg selv. :)

Gjest Shira12
Skrevet

Haha, ja de vet å gjøre det behagelig for seg selv. :)

Hunden min ligger svært sjelden rett på gulvet, hun finner alltid noe og ligge på, så ja, hun vet og gjøre det behagelig for seg selv.

Skrevet

Hunden min ligger svært sjelden rett på gulvet, hun finner alltid noe og ligge på, så ja, hun vet og gjøre det behagelig for seg selv.

Vår er motsatt, vi kjøpte hundeseng til mangehundre kroner, men hvor ligger den? Joda, rett på harde flisegulvet eller laminatgulvet...

Gjest Shira12
Skrevet

Vår er motsatt, vi kjøpte hundeseng til mangehundre kroner, men hvor ligger den? Joda, rett på harde flisegulvet eller laminatgulvet...

Vi har og hundeseng, men hunden ligger bare der hvis den må, foretrekker gjestesenga, eller oppi en haug med skittenklær.

Legger jeg ett teppe dobbelt oppi hundesenga og setter ovnen ved siden av på, så ligger hun der.

Bortskjemt? Neida ;-)

Annonse

Skrevet

Vi har og hundeseng, men hunden ligger bare der hvis den må, foretrekker gjestesenga, eller oppi en haug med skittenklær.

Legger jeg ett teppe dobbelt oppi hundesenga og setter ovnen ved siden av på, så ligger hun der.

Bortskjemt? Neida ;-)

Vi har gulvvarme, men hunden legger seg helst foran utgangsdøren eller terrassedøren, der det ikke er varme helt ut mot døren. Vi trodde kanskje det var derfor han ikke brukte senga, fordi det var for varmt der den sto. Men når vi flyttet hundesenga foran terrassedøra nektet han nesten å gå oppi senga. Lurer på om han har fått aversjon mot den, fordi han har spydd i den en gang for lenge siden. Men den er vasket siden - helt ren nå - så den burde jo ikke være ubehagelig, men en hunds luktegenskaper er jo noe for seg selv, så hvem vet...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...