Moraki Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Hva het den sangen? Det var en same som måtte stå i Italia og synge en italiensk sang. En sang jeg kjenner veldig godt, men jeg fikk ikke helt med meg hvilken det var. Kanskje hun sang litt rart? Hva het sangen? 0 Siter
Moraki Skrevet 8. april 2005 Forfatter Skrevet 8. april 2005 "Det var en dame som måtte.." skulle det stå, ikke "same" :-) 0 Siter
Moraki Skrevet 8. april 2005 Forfatter Skrevet 8. april 2005 La Donna e Mobile :-) *klapper seg selv på hodet* 0 Siter
Freya Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 La Donna e Mobile :-) *klapper seg selv på hodet* Hehe. Flink Moraki. 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 "Det var en dame som måtte.." skulle det stå, ikke "same" :-) Stussa litt der ja! ) 0 Siter
mrxx Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Same?.....at du ikke kjente igjen den sangen er ikke noe rart. Om hun sang rart?...hmm....det er bare fornavnet, har hørt det vakrere for å si det mildt,hehe. Men dama var tøff hun:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.