Gå til innhold

Hvordan kan en nøkkel bare forsvinne?

Anbefalte innlegg

Mary Poppins
Skrevet

Jeg VET at nøkkelen ligger et sted i leiligheten her, jeg låste tross alt opp med den da jeg kom hjem for et par timer siden. Men nå skal jeg på treningsstudio, og den er HELT borte. Altså jeg har lett overalt!!! I søppelkasser, på badet, kjøleskapet, skaper, skuffer, hyller, sengen, bak sofaen....

Har lett nå i en time, og rekker sannsynligvis ikke å trene, alt pga denne helvetes nøkkelen. Jeg har en ganske stor keychain på den også så det burde ikke være så vanskelig å se den...

Noen forslag til andre steder jeg bør lete?

Skrevet

Under senga?

I lomma på den jakka som du brukte sist. Eller den veska/sekken/bagen, du vet? :-)

Skrevet

Prøv å visualisere hvor du hadde den sist. Hvor la du den fra deg etter at du låste deg inn?

Ultrairriterende å ikke finne nøkler sånn i siste liten!

Mary Poppins
Skrevet

Prøv å visualisere hvor du hadde den sist. Hvor la du den fra deg etter at du låste deg inn?

Ultrairriterende å ikke finne nøkler sånn i siste liten!

Jeg husker at jeg lot den stå i låsen fordi jeg hadde så mye å bære på, så gikk jeg å hentet den (det husker jeg) og mer husker jeg ikke...

Søren heller, noe så irriterende, jeg som hadde gledet meg til å trene og nå rekker jeg det ikke :(

Skal også bort ikveld og håper virkelig jeg finner den før da, ellers kan jeg jo ikke bevege meg ut.

Mary Poppins
Skrevet

Under senga?

I lomma på den jakka som du brukte sist. Eller den veska/sekken/bagen, du vet? :-)

Under sengen har jeg sjekket, vesken og jakken har jeg også sjekket tusen ganger nå..

Jeg begynner å lure på om noen har vært her inne og tatt den...

Neida sikkert ikke men synes dette er merkelig..

Gjest Flystripa
Skrevet

Kanskje den fortsatt står i dørlåsen?

Mary Poppins
Skrevet

Kanskje den fortsatt står i dørlåsen?

står ikke der heller

blitz1365380771
Skrevet

Jeg husker at jeg lot den stå i låsen fordi jeg hadde så mye å bære på, så gikk jeg å hentet den (det husker jeg) og mer husker jeg ikke...

Søren heller, noe så irriterende, jeg som hadde gledet meg til å trene og nå rekker jeg det ikke :(

Skal også bort ikveld og håper virkelig jeg finner den før da, ellers kan jeg jo ikke bevege meg ut.

Sikker på at du faktisk tok den ut av døra??

Skrevet

Inni sofaen, altså bak/under putene?

Mary Poppins
Skrevet

YES!! Jeg hadde visst hengt den på en knagg med masse andre jakker, har sjekket der før men den hadde ramlet oppi lommen til den ene jakken som hang der.

*løper til treningstudio*

:0)

Skrevet

YES!! Jeg hadde visst hengt den på en knagg med masse andre jakker, har sjekket der før men den hadde ramlet oppi lommen til den ene jakken som hang der.

Bra! :)

Ha en fin treningsøkt.

Skrevet

Hva sa jeg om å sjekke jakkelommer? ;-)

Gjest Litt hemmelig :P
Skrevet

Hehe, minner meg om en nylig opplevd episode her.. Jeg var hjemme hos mamma&pappa i påskeferien, og plutselig var begge ringene mine borte! Lette over alt, og kunne ikke skjønne hvor de hadde blitt av... Idag når jeg hadde opprydding i klesskapet, fant jeg begge ringene inni en sokk(!) Gudene må vite hvordan de har havnet der, men jeg fant de i alle fall... :)

Skrevet

Jeg som tok nøkkelen. Jeg kommer igjen når du har lagt deg og er alene:-) Men ikke bli redd da jeg kommer da, vil jo ikke skremme deg, vil deg alt godt, hehe.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...