Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Glemte ved forrige spørsmål (02.02 2001) å si at jeg har hatt "mestruasjon" nå i nesten to uker... - den første uken (mens jeg tok de siste blå tablettene på mitt synfasebrett) hadde jeg en brunlignende utflod/blødning og sterke smerter i mage og rygg. Andre uken (da jeg skulle hatt mensen) fikk jeg normale blødninger, men med mindre smerter enn uken før.

Har nettopp vært i sydlige trakter hvis dette kan påvirke mitt syklussystem....

Bør jeg ta en graviditetstest?

hvor lenge må jeg vente etter siste blødningsdag (blør enda..) for å ta en test? kan jeg ta den nå?

Håper på raskt svar....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/18038-p-piller-og-graviditet-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Det er ikke uvanlig med litt blødning før mensen på p-piller. Hvis du har hatt mye smerter bør du få en sjekk. Er du usikker, kan du gjerne ta en graviditetstest når som helst. Sydentur kan ikke påvirke dine hormoner som er satt ut av spill så lenge du bruker p-pille!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...