Dorthe Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Jeg er ikke sikker på at Sonja var så begeistret jeg da jeg så henne på nyhetene ) Kanskje hun er enig med oss her inne men ikke tør å si det. 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. april 2005 Forfatter Skrevet 8. april 2005 Kanskje Sonja er på dol? *fnis* Det virket nesten sånn ja ) 0 Siter
Freya Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Det virket nesten sånn ja ) Hva tror du hennes nick ville ha vært da? 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. april 2005 Forfatter Skrevet 8. april 2005 Hva tror du hennes nick ville ha vært da? Hennes Kongelige Høyhet ) 0 Siter
blitz1365380771 Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Hva tror du hennes nick ville ha vært da? QueenBee? 0 Siter
Gregga Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Fantasifullt, men nydelig var svaret hennes. Kanskje ikke førstevalget hennes? :-) 0 Siter
Gyda Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Hun tok seg ganske godt inn igjen etter feilskjæret hun hadde i starten. ) 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. april 2005 Forfatter Skrevet 8. april 2005 Fantasifullt, men nydelig var svaret hennes. Kanskje ikke førstevalget hennes? :-) Tror ikke det nei ) 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. april 2005 Forfatter Skrevet 8. april 2005 Hun tok seg ganske godt inn igjen etter feilskjæret hun hadde i starten. ) Ikke sant:o) 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Jeg liker navnet egentlig godt, selvom jeg ville ikke valgt det til mine egne døtre. Synes det passer bra til kongelige kunstnere som dem. 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. april 2005 Forfatter Skrevet 8. april 2005 Jeg liker navnet egentlig godt, selvom jeg ville ikke valgt det til mine egne døtre. Synes det passer bra til kongelige kunstnere som dem. Isadora klinger aldeles feil i ørene mine. Hvor i all verden har de fått det navnet fra, mascaraen eller Isadora Duncan? 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Isadora klinger aldeles feil i ørene mine. Hvor i all verden har de fått det navnet fra, mascaraen eller Isadora Duncan? Kanskje fra samme sted som produsentene av mascaraen og Isadora Duncan. Navnet er et gammelt gresk navn. 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. april 2005 Forfatter Skrevet 8. april 2005 Kanskje fra samme sted som produsentene av mascaraen og Isadora Duncan. Navnet er et gammelt gresk navn. Men det har feil klang. Høres ut som et snobbenavn men det er vel meningen da. Pompøst, fysj De kunne like gjerne kalt ungen Panayiota som også er et greskt navn ( og absolutt det styggeste navnet jeg vet om selv om jeg kjenner ei søt ei som heter det. 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Men det har feil klang. Høres ut som et snobbenavn men det er vel meningen da. Pompøst, fysj De kunne like gjerne kalt ungen Panayiota som også er et greskt navn ( og absolutt det styggeste navnet jeg vet om selv om jeg kjenner ei søt ei som heter det. Isadora og Angelica står bra sammen. 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. april 2005 Forfatter Skrevet 8. april 2005 Isadora og Angelica står bra sammen. Angelica er jo fint, det heter jo dattera mi. Jeg blir nesten litt fornærmet over at du sammenligner de to navnene ;o) 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Angelica er jo fint, det heter jo dattera mi. Jeg blir nesten litt fornærmet over at du sammenligner de to navnene ;o) Det er naturlig å sammenligne dem når de små søstrene har fått dem. For meg så hører de bra sammen, begge er vel greske eller? 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. april 2005 Forfatter Skrevet 8. april 2005 Det er naturlig å sammenligne dem når de små søstrene har fått dem. For meg så hører de bra sammen, begge er vel greske eller? Det greske navnet er Aggeliki, synes ikke det er så lekkert. 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Det greske navnet er Aggeliki, synes ikke det er så lekkert. Er Angelica fransk da? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.