Gå til innhold

utroskap/samlivsbrudd

Anbefalte innlegg

Gjest mannen123

sitter her å lurer på hva er det som får ei dame som har 2 barn hus og det som måtte til for at livet skulle være ok.

blir utro og som vil legge det vi har hatt i "søppelbøtta" etter bare en gangs afære. ikke noe som er nøye lengere!

vi har aldri hatt en alvorlig krangel/krise i ekteskapet (10år)

hun har truffet han på jobben og hun sier at det har bare skjedd en gang (etter dette vet jeg at hun er mye sammen med han) så vil hun bare skilles!!! jeg får ikke prate med hun,

hun prøvde jo på noen dårlige unskylninge å di var bare bagateller etter min mening.

jeg tror dette har pågått en stund men jeg vet jo ikke hvor lenge!

hadde bare lyst til å få prat med hun så vi kunne gå fra hverandre "at vi ikke var sure på hverandre".

har prøvd å få henne til å forstå dette men det virker som at hun tror jeg vil prøve å få henne tilbake,(jeg vil ha en bra ordning for barna sin del) da ta hun feil...

vis det er noen som er her som kan kan svar meg på dette så hadde det vært fint.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/180385-utroskapsamlivsbrudd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest glimt av sol

Hun høres ikke helt god ut, enig med det. Tenker helst på at hun ikke vil snakke med deg ang barna o.l. Hva slags mor er hun da?

At hun har vært utro og vil gjøre det slutt er det lite du kan gjøre med. Det kan være så mange grunner til det. Ikke det at jeg unnskylder utroskap, for det synes jeg er uakseptabelt uansett. Hun er vel opp over ørene forelska nå da? Da mister man jo lett gangsynet....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/180385-utroskapsamlivsbrudd/#findComment-1214880
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...