sheba Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Ja det var et veldig langt ekteskap Sven O fikk:-) 0 Siter
sheba Skrevet 8. april 2005 Forfatter Skrevet 8. april 2005 er det over alt? Ler meg i hjel jeg bor i samme bygd som Renate og her går iallfall ryktet som en løpeild:-) *sheba ler hun også* 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 jeg bor i samme bygd som Renate og her går iallfall ryktet som en løpeild:-) *sheba ler hun også* Bare en gimmick for se og hør kanskje *himler litt nå* 0 Siter
sheba Skrevet 8. april 2005 Forfatter Skrevet 8. april 2005 hvor står dette hen da ? link? Bor på samme sted som henne og rykte går som en løpeild i tørt gress:-) 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Bor på samme sted som henne og rykte går som en løpeild i tørt gress:-) ja du var sørlending du ja 0 Siter
sheba Skrevet 8. april 2005 Forfatter Skrevet 8. april 2005 Bare en gimmick for se og hør kanskje *himler litt nå* mange som har påstått det tror jeg:-) sikkert en flott ferie de fikk da *humrer* 0 Siter
Freya Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Bare en gimmick for se og hør kanskje *himler litt nå* Var det noen gang noen tvil om det? 0 Siter
sheba Skrevet 8. april 2005 Forfatter Skrevet 8. april 2005 Var det noen gang noen tvil om det? det var vel et fåtall som trodde det var seriøst, men uansett skjønner jeg meg ikke på den mannen... han er ufyselig.. 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 *Fniser og ser på klokka* Hvor mange timer varte det da? 0 Siter
sheba Skrevet 8. april 2005 Forfatter Skrevet 8. april 2005 *Fniser og ser på klokka* Hvor mange timer varte det da? Lurer på hva det neste blir fra den kanten jeg, er nok ikke siste sprell vi har sett derfra.. huff, jeg er så lei den fyren!! :-) 0 Siter
Gjest rutangis netu Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 På TV annonserer jo Her og Nå med at han mistet henne allerede på bryllupsreisen, og kom hjem alene. Eller noe slikt. Har ikke sett annet enn reklamesnutten, så mer vet jeg ikke. Men blir nok oppdatert med neste Se og Hør. Kan igrunnen godt vente til det... 0 Siter
fyrlykt Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Han er fornøyd fordi han fikk tatt oppmerksomheten bort fra sitt barnebarn på hennes første fødselsdag ved å kunngjøre bryllup den dagen. Den fyren er ikke god, han er bare ute etter å ødelegge for og såre sin datter. 0 Siter
sheba Skrevet 8. april 2005 Forfatter Skrevet 8. april 2005 Han er fornøyd fordi han fikk tatt oppmerksomheten bort fra sitt barnebarn på hennes første fødselsdag ved å kunngjøre bryllup den dagen. Den fyren er ikke god, han er bare ute etter å ødelegge for og såre sin datter. helt enig med deg, kan ikke fordra ham.. 0 Siter
Gemini Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Han er fornøyd fordi han fikk tatt oppmerksomheten bort fra sitt barnebarn på hennes første fødselsdag ved å kunngjøre bryllup den dagen. Den fyren er ikke god, han er bare ute etter å ødelegge for og såre sin datter. Ja, han er helt utrolig ekkel. Den dagen han går bort vil være en gledens dag. Stygt å si, men da får kanskje resten av familien hans fred. Tror han er en hobby-sadist... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.