Gjest ønsker seg visitkort Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Jeg har nå kjøpt ark med blanke visitkort for å lage egne visitkort. Har prøvd å lage visitkort i Microsoft Publisher men der passer ikke utskriften til arkene jeg har kjøpt. Har prøvd å forandre det uten særlig hell. Er det noen som har brukt andre dataprogram for å lage visitkort? 0 Siter
Logitechmusa Skrevet 9. april 2005 Skrevet 9. april 2005 I Publisher er det bare å finne frem verktøyet for plassering av skriverutene, og så bruker du linjal på visittkortarkene for å måle opp plasseringen. Litt omstendelig, men det blir svært bra hvis du er nøyaktig nok. TTT 0 Siter
Gjest ønsker seg visitkort Skrevet 9. april 2005 Skrevet 9. april 2005 I Publisher er det bare å finne frem verktøyet for plassering av skriverutene, og så bruker du linjal på visittkortarkene for å måle opp plasseringen. Litt omstendelig, men det blir svært bra hvis du er nøyaktig nok. TTT Takk for svar. Skal se om jeg finner det verktøyet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.