Gå til innhold

Idol

Gjest Pyjama Pants

Anbefalte innlegg

Gjest Pyjama Pants
Skrevet

Fantastisk Eva, veldig bra Cindy og Erik (!!!).

Ganske så bra av Ali også, (men bare sånn passe på refrenget), Tone (men litt falskt innimellom) og Jorun (men faktisk litt småsurt her også).

Christian, tja. Mari, nei nei.

Det er tydligvis vanskeligere å synge med band, mange sang surt i dag.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Cindy og Eva var kjempegod idag.

Mari går nok ut.. (Men det trodde jeg sist å)

fei1365380229
Skrevet

I dag må Mari eller Christian ut hvis det finnes noen rettferdighet.

Skrevet

Synes det var mye surt i kveld, synes Cindy klarte seg best...

*Jorun fan* ;-)

Skrevet

Cindy og Eva var kjempegod idag.

Mari går nok ut.. (Men det trodde jeg sist å)

Heia Jorunn!!!

Gjest @riele
Skrevet

Endelig gikk Mari ut sier nå jeg jeg:)

Likte ikke helt denne wannabe-rock-alternativ-trassig-tenåringsgreiene hennes. Altfor påtatt mener jeg.

Skrevet

Likte ikke helt denne wannabe-rock-alternativ-trassig-tenåringsgreiene hennes. Altfor påtatt mener jeg.

Helledussen, det er jo sånn tenåringer skal være:-) Synes det er verre med snusfornuftige, tantete tenåringer. Da blir jeg litt mistenksom...

Hun sang ikke bra, så det var hennes tur å ryke ut nå.

Gjest rutangis netu
Skrevet

Men i alle fall var det Mari som forlot Idol på den mest voksne måten av de siste som har gått ut. Ikke noe tuting, takket bare pent for seg. Flott gjort!

Gjest Pyjama Pants
Skrevet

Det var vel ett av de mer forsonende trekkene ved henne synes jeg.

Ellers bra du sa hvem som ble stemt ut. Jeg ble sittende og se på z-tv, der en av gutta i homsepatruljen sugde på brystvortene til Christer Falk.

_Det_ er kvalitets-tv, det.

Gjest sjaa-ar
Skrevet

Synes det var mye surt i kveld, synes Cindy klarte seg best...

*Jorun fan* ;-)

Jorunn var i en klasse for seg i begynnelsen av Idol, deretter har hun bare falt....og falt...

...syns vel også at de grove og lite feminine personligheten henne blir sterkere og sterkere...

Skrevet

Jorunn var i en klasse for seg i begynnelsen av Idol, deretter har hun bare falt....og falt...

...syns vel også at de grove og lite feminine personligheten henne blir sterkere og sterkere...

Det sier de litt stille her og:-) i bygda mener jeg...

Hun har også valgt feil sanger er det mange som synes.. ja, ja, jeg kommer nok til å stemme på jorun fortsatt, men i dag slengte jeg inn en på Cindy også:-)

*sheba håper ingen venndøler ser det*

Gjest @riele
Skrevet

Helledussen, det er jo sånn tenåringer skal være:-) Synes det er verre med snusfornuftige, tantete tenåringer. Da blir jeg litt mistenksom...

Hun sang ikke bra, så det var hennes tur å ryke ut nå.

Nei. Altså det er greit å være opprørsk. Men hun var så påpasselig med å hele tida påpeke at hun var rocka, at hun ikke var kommers og slike ting.

Men synes ikke låtvalgene henne var spesielt ikke-komersielle eller rocka. Ikke stilen hennes heller forøvrig.

Gjest @riele
Skrevet

Men i alle fall var det Mari som forlot Idol på den mest voksne måten av de siste som har gått ut. Ikke noe tuting, takket bare pent for seg. Flott gjort!

Tja....

Men jeg tror ikke det er så lett å holde tårene tilbake da når man først blir lei seg. Mange følelser her inne bildet da vet du, og jeg synes det er bedre at de griner enn at de står der med rart ansiktsuttrykk og desperate etter å holde på maska og tårene...

Skrevet

Nei. Altså det er greit å være opprørsk. Men hun var så påpasselig med å hele tida påpeke at hun var rocka, at hun ikke var kommers og slike ting.

Men synes ikke låtvalgene henne var spesielt ikke-komersielle eller rocka. Ikke stilen hennes heller forøvrig.

I forhold til de nusselige, ordentlige og tekkelige deltakerne var den jo det? Litt mer gi faen, liksom? Jeg synes i alle fall at hun skilte seg litt ut fra de andre.

Når det gjelder låtvalg er man vel ikke helt fri, heller. Ikke hvis man har en ørliten drøm om å gå videre. Blir det _for_ sært får man ingen stemmer.

Skrevet

Det var vel ett av de mer forsonende trekkene ved henne synes jeg.

Ellers bra du sa hvem som ble stemt ut. Jeg ble sittende og se på z-tv, der en av gutta i homsepatruljen sugde på brystvortene til Christer Falk.

_Det_ er kvalitets-tv, det.

Jeg får mark av homsepatruljen.

Tross alt kjenner jeg noen homofile, og de oppfører seg_ikke_sånn!!!

Skrevet

Jeg får mark av homsepatruljen.

Tross alt kjenner jeg noen homofile, og de oppfører seg_ikke_sånn!!!

...du må gjøre som meg, jeg ser på homsepatruljen akkurat som jeg så på Borettslaget - alle de som er med er bare parodier....:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...