Lillemus Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Stemmer det virkelig at Ole I'dole har gitt ut samleplate?? Den MÅ jeg jo bare ha! *Flirer så tårene triller* Jeg digget den første plata hans den gang i den mørke middelalder! 0 Siter
tigertrollet Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Han sier så.."Høy og mørk" var visst tittelen:-D 0 Siter
Elbereth Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 "men jeg ække Gud, bare ooooooooole evenrud"... Enkelte strofer bare sitter der ;D 0 Siter
Gemini Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Ikke har gitt ut, den kommer visst på mandag, sa han på Skavlan i sta. 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. april 2005 Forfatter Skrevet 9. april 2005 "men jeg ække Gud, bare ooooooooole evenrud"... Enkelte strofer bare sitter der ;D Takk for den - etter at jeg leste innlegget ditt før jeg dro på jobb i morrest så har det kvernet rundt i hodet mitt konstant!!! Men plata MÅ jeg ha lell! ;o) 0 Siter
Elbereth Skrevet 9. april 2005 Skrevet 9. april 2005 Takk for den - etter at jeg leste innlegget ditt før jeg dro på jobb i morrest så har det kvernet rundt i hodet mitt konstant!!! Men plata MÅ jeg ha lell! ;o) "...det vakke MIIIIIN skyld..." Ha en nydelig lørdag 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.