Gjest HKHhhhhhhh.... Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Hørhes uth sohm mhan har h i alleh ordh, hikke santhhh? 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Navnet er nydelig. Står fint til Maud Angelica som ikke har noe h, og det er heller ikke h i Isadora. Det var vel ingen grunn til at de skulle velge navn uten h, og hvis de hadde kalt datteren Kari eller Guri ja hva da? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Pent navn. Langt bedre enn navnene gærningene inne på kjærringforumet stadig vekk foreslår. Ari er konge. Burde vært. Blitt. 0 Siter
cecily Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Pent navn. Langt bedre enn navnene gærningene inne på kjærringforumet stadig vekk foreslår. Ari er konge. Burde vært. Blitt. Det heter kjerring, ikke kjærring *pirke* 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Det heter kjerring, ikke kjærring *pirke* Det visste jeg faktisk, men jeg liker ikke ordet kjerring. Jeg liker mye bedre ordet kjærring. Det undestreker så godt hvordan jeg uttaler ordet. Med en meget framhevet æ. 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Pent navn. Langt bedre enn navnene gærningene inne på kjærringforumet stadig vekk foreslår. Ari er konge. Burde vært. Blitt. Og hvilke navn på kjærringforumet er illest? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Og hvilke navn på kjærringforumet er illest? Det er så utrolig mange rare navn der inne. Rare navn som forslås fordi de er rare. Ikke fordi de er fine. Der har Ari kontroll. Han fant faktisk to unormale navn som klinger som faen. 0 Siter
cecily Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Det visste jeg faktisk, men jeg liker ikke ordet kjerring. Jeg liker mye bedre ordet kjærring. Det undestreker så godt hvordan jeg uttaler ordet. Med en meget framhevet æ. Altså enda verre. Jeg _hater_ ordet kjerring/kjærring. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Altså enda verre. Jeg _hater_ ordet kjerring/kjærring. Ja, det er mange som gjør det. Men ordet kjerring burde skrives kjærring. Derfor skriver jeg kjærring. Akkurat der er jeg like sta som når det gjelder liksom og lissom. Jeg skriver også lissom. Men jeg ville naturligvis ikke skrevet lissom og kjærring dersom jeg skrev i mer seriøse medier. Typisk at kjærringer blir pissed fordi andre skriver kjærring. 0 Siter
Gjest Ugga Bugga Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Ja, det er mange som gjør det. Men ordet kjerring burde skrives kjærring. Derfor skriver jeg kjærring. Akkurat der er jeg like sta som når det gjelder liksom og lissom. Jeg skriver også lissom. Men jeg ville naturligvis ikke skrevet lissom og kjærring dersom jeg skrev i mer seriøse medier. Typisk at kjærringer blir pissed fordi andre skriver kjærring. Det heter khjærrhing. 0 Siter
cecily Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Ja, det er mange som gjør det. Men ordet kjerring burde skrives kjærring. Derfor skriver jeg kjærring. Akkurat der er jeg like sta som når det gjelder liksom og lissom. Jeg skriver også lissom. Men jeg ville naturligvis ikke skrevet lissom og kjærring dersom jeg skrev i mer seriøse medier. Typisk at kjærringer blir pissed fordi andre skriver kjærring. Om du lurer, så ble jeg ikke pissed, for jeg er nemlig ikke en kjerring/kjærring. Så det såh! (så burde egentlig skrives med h på slutten, det blir mer futt i så-en da.) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Det heter khjærrhing. KJæRRing. Med skikkelig skarring på r'en! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Om du lurer, så ble jeg ikke pissed, for jeg er nemlig ikke en kjerring/kjærring. Så det såh! (så burde egentlig skrives med h på slutten, det blir mer futt i så-en da.) Jeg vet at ikke du er det. Du er et kvinnfolk. Det er forskjell på kvinnfolk og kjærring. Uten at jeg her og nå kan dokumentere forskjellen. Men at forskjellen er der er jeg helt sikker på. 0 Siter
cecily Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Jeg vet at ikke du er det. Du er et kvinnfolk. Det er forskjell på kvinnfolk og kjærring. Uten at jeg her og nå kan dokumentere forskjellen. Men at forskjellen er der er jeg helt sikker på. Jeg velger å ta kvinnfolkdefinisjonen som et kompliment. Dog kaller jeg meg ikke et kvinnfolk selv heller. c",) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Jeg velger å ta kvinnfolkdefinisjonen som et kompliment. Dog kaller jeg meg ikke et kvinnfolk selv heller. c",) Jeg er utrolig dårlig til å omtale jenter som annet enn kvinnfolk og kjærringer. Det er en stygg uvane, for ingen av ordene er i mine øyne spesielt positive. I andres øyne er de, åpenbart, heller ikke spesielt positive. 0 Siter
cecily Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Jeg er utrolig dårlig til å omtale jenter som annet enn kvinnfolk og kjærringer. Det er en stygg uvane, for ingen av ordene er i mine øyne spesielt positive. I andres øyne er de, åpenbart, heller ikke spesielt positive. Det kan du sannelig har rett i. Du får legge deg i trening og kalle oss jenter, damer, kvinner, søtnoser, puser, babes, sneller.... alt annet enn kjærringer. 0 Siter
tonie Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Jeg er utrolig dårlig til å omtale jenter som annet enn kvinnfolk og kjærringer. Det er en stygg uvane, for ingen av ordene er i mine øyne spesielt positive. I andres øyne er de, åpenbart, heller ikke spesielt positive. Du har da i alle fall sluttet med f-ordet. Tror jeg...? Det er jeg i så fall glad for. 0 Siter
Carina82 Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Det kan du sannelig har rett i. Du får legge deg i trening og kalle oss jenter, damer, kvinner, søtnoser, puser, babes, sneller.... alt annet enn kjærringer. Helt enig med deg, Cecily! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Det kan du sannelig har rett i. Du får legge deg i trening og kalle oss jenter, damer, kvinner, søtnoser, puser, babes, sneller.... alt annet enn kjærringer. I de rette sitasjonene kaller jeg dere ved langt penere navn. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Du har da i alle fall sluttet med f-ordet. Tror jeg...? Det er jeg i så fall glad for. Hmmm, jeg husker ikke engang at jeg noensinne har brukt et F-ord om jenter, så jeg må virkelig ha glemt det også. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.