Gå til innhold

Leah Behn hhhh

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du har da i alle fall sluttet med f-ordet. Tror jeg...? Det er jeg i så fall glad for.

Hva var det?

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

24

• Dorthe

11

• cecily

9

• tonie

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

I de rette sitasjonene kaller jeg dere ved langt penere navn. :)

Prøv det her.

Skrevet

Hmmm, jeg husker ikke engang at jeg noensinne har brukt et F-ord om jenter, så jeg må virkelig ha glemt det også. :)

Nei, shit! Det var han andre. Han som har samme initialer som deg:-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Prøv det her.

Tja, hvis jeg skal sjarmere en jente i senk bruker jeg ofte ord som jenta mi, babsen min, hølet mitt, eller lignende. Det funker nesten alltid!

Skrevet

Tja, hvis jeg skal sjarmere en jente i senk bruker jeg ofte ord som jenta mi, babsen min, hølet mitt, eller lignende. Det funker nesten alltid!

Okei! Den ene var grei, ganske bra endog, men de to andre var redselsfulle. Du kan selv plukke ut hvilket du liker best og velge at det var det uttrykket jeg mente var bra.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nei, shit! Det var han andre. Han som har samme initialer som deg:-)

Ah, den perverse. Lømmelen!

Skrevet

Nå må du snart passe deg altså for snart legger jeg ned forbud mot at du får møte dattera mi.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Okei! Den ene var grei, ganske bra endog, men de to andre var redselsfulle. Du kan selv plukke ut hvilket du liker best og velge at det var det uttrykket jeg mente var bra.

Ja, det er mange som reagerer på denne "jenta mi". Det er det.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nå må du snart passe deg altså for snart legger jeg ned forbud mot at du får møte dattera mi.

Jeg er snill som dagen er lang! :)

Skrevet

Jeg er snill som dagen er lang! :)

Frognersnobben har bært dekkene ut av kjelleren min i dag og inn i bilen så du har konkurranse.

Men han byttet de ikke :o(.

Skrevet

Ja, det er mange som reagerer på denne "jenta mi". Det er det.

"jenta mi" er en suveren vinner. Jeg kan bli mo i knærne av langt mindre.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Frognersnobben har bært dekkene ut av kjelleren min i dag og inn i bilen så du har konkurranse.

Men han byttet de ikke :o(.

Byttet han dem ikke? Han bar dem ut så du kunne kjøre til noen som skifter dem mot penger?

Det høres ikke ut som rare konkurransen! :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

"jenta mi" er en suveren vinner. Jeg kan bli mo i knærne av langt mindre.

joa, den er kanskje en slager. Hølet mitt funker dårlig. Det er helt forbanna sikkert. Jeg har forsøkt. Det slo ikke an i det hele tatt. Selv om det var en åpenbar spøk. :)

Skrevet

Byttet han dem ikke? Han bar dem ut så du kunne kjøre til noen som skifter dem mot penger?

Det høres ikke ut som rare konkurransen! :)

Ikke sant....

Du har jo lovet meg å skifte dem for flere år siden :o) Det glemmer jeg aldri, da var du skikkelig snill selv om jeg ikke turte å si hvor jeg bodde.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ikke sant....

Du har jo lovet meg å skifte dem for flere år siden :o) Det glemmer jeg aldri, da var du skikkelig snill selv om jeg ikke turte å si hvor jeg bodde.

Hehe, det var deg det ja. Jeg trodde det. Men du skrev ikke engang under med nicket ditt! :)

Skrevet

Hehe, det var deg det ja. Jeg trodde det. Men du skrev ikke engang under med nicket ditt! :)

Jeg vet det.

Og da fikk du gullstjerne hos meg :o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg vet det.

Og da fikk du gullstjerne hos meg :o)

Ah, så det er derfor du lover bort datteren, ja. Dette med dekkskifte står åpenbart høyt i kurs i din familie. :)

Skrevet

Ah, så det er derfor du lover bort datteren, ja. Dette med dekkskifte står åpenbart høyt i kurs i din familie. :)

Samme problem hvert halvår det da. Jeg får ikke sove på flere dager fordi jeg ikke vet hvordan jeg skal fikse det.

Det er faen meg sant.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Samme problem hvert halvår det da. Jeg får ikke sove på flere dager fordi jeg ikke vet hvordan jeg skal fikse det.

Det er faen meg sant.

Men har ikke du en sønn?

Skrevet

Men har ikke du en sønn?

Han store?

Err'u gærn, han hjelper ikke til med noe, har ikke sett ham på 4 mnd heller. Han synes at jeg er kjip.

Det er noe han har misforstått men jeg vet ikke hva. Men han var prøvekluten da jeg skulle oppdra unger da så han ble ikke helt som jeg ville. Bare nesten :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...