cecily Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Du har da i alle fall sluttet med f-ordet. Tror jeg...? Det er jeg i så fall glad for. Hva var det? 0 Siter
cecily Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 I de rette sitasjonene kaller jeg dere ved langt penere navn. Prøv det her. 0 Siter
tonie Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Hmmm, jeg husker ikke engang at jeg noensinne har brukt et F-ord om jenter, så jeg må virkelig ha glemt det også. Nei, shit! Det var han andre. Han som har samme initialer som deg:-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Prøv det her. Tja, hvis jeg skal sjarmere en jente i senk bruker jeg ofte ord som jenta mi, babsen min, hølet mitt, eller lignende. Det funker nesten alltid! 0 Siter
cecily Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Tja, hvis jeg skal sjarmere en jente i senk bruker jeg ofte ord som jenta mi, babsen min, hølet mitt, eller lignende. Det funker nesten alltid! Okei! Den ene var grei, ganske bra endog, men de to andre var redselsfulle. Du kan selv plukke ut hvilket du liker best og velge at det var det uttrykket jeg mente var bra. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Nei, shit! Det var han andre. Han som har samme initialer som deg:-) Ah, den perverse. Lømmelen! 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Tja, hvis jeg skal sjarmere en jente i senk bruker jeg ofte ord som jenta mi, babsen min, hølet mitt, eller lignende. Det funker nesten alltid! Nå må du snart passe deg altså for snart legger jeg ned forbud mot at du får møte dattera mi. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Okei! Den ene var grei, ganske bra endog, men de to andre var redselsfulle. Du kan selv plukke ut hvilket du liker best og velge at det var det uttrykket jeg mente var bra. Ja, det er mange som reagerer på denne "jenta mi". Det er det. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Nå må du snart passe deg altså for snart legger jeg ned forbud mot at du får møte dattera mi. Jeg er snill som dagen er lang! 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Jeg er snill som dagen er lang! Frognersnobben har bært dekkene ut av kjelleren min i dag og inn i bilen så du har konkurranse. Men han byttet de ikke (. 0 Siter
cecily Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Ja, det er mange som reagerer på denne "jenta mi". Det er det. "jenta mi" er en suveren vinner. Jeg kan bli mo i knærne av langt mindre. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Frognersnobben har bært dekkene ut av kjelleren min i dag og inn i bilen så du har konkurranse. Men han byttet de ikke (. Byttet han dem ikke? Han bar dem ut så du kunne kjøre til noen som skifter dem mot penger? Det høres ikke ut som rare konkurransen! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 "jenta mi" er en suveren vinner. Jeg kan bli mo i knærne av langt mindre. joa, den er kanskje en slager. Hølet mitt funker dårlig. Det er helt forbanna sikkert. Jeg har forsøkt. Det slo ikke an i det hele tatt. Selv om det var en åpenbar spøk. 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Byttet han dem ikke? Han bar dem ut så du kunne kjøre til noen som skifter dem mot penger? Det høres ikke ut som rare konkurransen! Ikke sant.... Du har jo lovet meg å skifte dem for flere år siden ) Det glemmer jeg aldri, da var du skikkelig snill selv om jeg ikke turte å si hvor jeg bodde. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Ikke sant.... Du har jo lovet meg å skifte dem for flere år siden ) Det glemmer jeg aldri, da var du skikkelig snill selv om jeg ikke turte å si hvor jeg bodde. Hehe, det var deg det ja. Jeg trodde det. Men du skrev ikke engang under med nicket ditt! 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Hehe, det var deg det ja. Jeg trodde det. Men du skrev ikke engang under med nicket ditt! Jeg vet det. Og da fikk du gullstjerne hos meg ) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Jeg vet det. Og da fikk du gullstjerne hos meg ) Ah, så det er derfor du lover bort datteren, ja. Dette med dekkskifte står åpenbart høyt i kurs i din familie. 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Ah, så det er derfor du lover bort datteren, ja. Dette med dekkskifte står åpenbart høyt i kurs i din familie. Samme problem hvert halvår det da. Jeg får ikke sove på flere dager fordi jeg ikke vet hvordan jeg skal fikse det. Det er faen meg sant. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Samme problem hvert halvår det da. Jeg får ikke sove på flere dager fordi jeg ikke vet hvordan jeg skal fikse det. Det er faen meg sant. Men har ikke du en sønn? 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Men har ikke du en sønn? Han store? Err'u gærn, han hjelper ikke til med noe, har ikke sett ham på 4 mnd heller. Han synes at jeg er kjip. Det er noe han har misforstått men jeg vet ikke hva. Men han var prøvekluten da jeg skulle oppdra unger da så han ble ikke helt som jeg ville. Bare nesten ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.