Gå til innhold

Leah Behn hhhh

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Han store?

Err'u gærn, han hjelper ikke til med noe, har ikke sett ham på 4 mnd heller. Han synes at jeg er kjip.

Det er noe han har misforstått men jeg vet ikke hva. Men han var prøvekluten da jeg skulle oppdra unger da så han ble ikke helt som jeg ville. Bare nesten :o)

Da får du lære opp denne frognerfjompen. Selv om det strengt tatt ikke burde være nødvendig. Man burde ikke trenge å spørre om sånt. Og når fyren i tillegg bærer dem ut er det jo nesten ikke til å fatte at han ikke tilbyr seg å skifte dem også.

Men det er jo mulig han ikke vet hvordan det gjøres. :)

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

24

• Dorthe

11

• cecily

9

• tonie

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Da får du lære opp denne frognerfjompen. Selv om det strengt tatt ikke burde være nødvendig. Man burde ikke trenge å spørre om sånt. Og når fyren i tillegg bærer dem ut er det jo nesten ikke til å fatte at han ikke tilbyr seg å skifte dem også.

Men det er jo mulig han ikke vet hvordan det gjøres. :)

Han har til og med lappen i motsetning til alle andre ungdommer jeg kjenner.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Han har til og med lappen i motsetning til alle andre ungdommer jeg kjenner.

Hvem? Ari Behn?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nei, eldstemann

Ah, han ja. Jo, han burde stille opp. Det mener jeg bestemt. Du ga han Gudfaren-boksen og alt!

Skrevet

Ah, han ja. Jo, han burde stille opp. Det mener jeg bestemt. Du ga han Gudfaren-boksen og alt!

Og den mistet eller kastet han. Han er ikke alltid snill med mamman sin.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Og den mistet eller kastet han. Han er ikke alltid snill med mamman sin.

Kasta han Gudfaren boksen? Det er nummeret før blasfemi!

Skrevet

Kasta han Gudfaren boksen? Det er nummeret før blasfemi!

Enig.

Han er like sinna som morra si, skjønner du :o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Enig.

Han er like sinna som morra si, skjønner du :o)

Hehe, han har vel bare arvet deg, da! :)

Skrevet

Hehe, han har vel bare arvet deg, da! :)

Han har nok det ja :o(

Skrevet

Det visste jeg faktisk, men jeg liker ikke ordet kjerring. Jeg liker mye bedre ordet kjærring. Det undestreker så godt hvordan jeg uttaler ordet. Med en meget framhevet æ.

Det er da ingen som uttaler det ordet med E i stedet for Æ??

KjErring?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er da ingen som uttaler det ordet med E i stedet for Æ??

KjErring?

Nei, det er det ikke. Men når jeg skriver ordet, noe jeg jo gjør relativt ofte, vil jeg understreke æ'en likevel. Jeg litt ustabil når det gjelder akkurat dette.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...