ShitDiddelyDo Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Han store? Err'u gærn, han hjelper ikke til med noe, har ikke sett ham på 4 mnd heller. Han synes at jeg er kjip. Det er noe han har misforstått men jeg vet ikke hva. Men han var prøvekluten da jeg skulle oppdra unger da så han ble ikke helt som jeg ville. Bare nesten ) Da får du lære opp denne frognerfjompen. Selv om det strengt tatt ikke burde være nødvendig. Man burde ikke trenge å spørre om sånt. Og når fyren i tillegg bærer dem ut er det jo nesten ikke til å fatte at han ikke tilbyr seg å skifte dem også. Men det er jo mulig han ikke vet hvordan det gjøres. 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Da får du lære opp denne frognerfjompen. Selv om det strengt tatt ikke burde være nødvendig. Man burde ikke trenge å spørre om sånt. Og når fyren i tillegg bærer dem ut er det jo nesten ikke til å fatte at han ikke tilbyr seg å skifte dem også. Men det er jo mulig han ikke vet hvordan det gjøres. Han har til og med lappen i motsetning til alle andre ungdommer jeg kjenner. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Han har til og med lappen i motsetning til alle andre ungdommer jeg kjenner. Hvem? Ari Behn? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Nei, eldstemann Ah, han ja. Jo, han burde stille opp. Det mener jeg bestemt. Du ga han Gudfaren-boksen og alt! 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Ah, han ja. Jo, han burde stille opp. Det mener jeg bestemt. Du ga han Gudfaren-boksen og alt! Og den mistet eller kastet han. Han er ikke alltid snill med mamman sin. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Og den mistet eller kastet han. Han er ikke alltid snill med mamman sin. Kasta han Gudfaren boksen? Det er nummeret før blasfemi! 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Kasta han Gudfaren boksen? Det er nummeret før blasfemi! Enig. Han er like sinna som morra si, skjønner du ) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Enig. Han er like sinna som morra si, skjønner du ) Hehe, han har vel bare arvet deg, da! 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Hehe, han har vel bare arvet deg, da! Han har nok det ja ( 0 Siter
Gjest Skrevet 9. april 2005 Skrevet 9. april 2005 Det visste jeg faktisk, men jeg liker ikke ordet kjerring. Jeg liker mye bedre ordet kjærring. Det undestreker så godt hvordan jeg uttaler ordet. Med en meget framhevet æ. Det er da ingen som uttaler det ordet med E i stedet for Æ?? KjErring? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 9. april 2005 Skrevet 9. april 2005 Det er da ingen som uttaler det ordet med E i stedet for Æ?? KjErring? Nei, det er det ikke. Men når jeg skriver ordet, noe jeg jo gjør relativt ofte, vil jeg understreke æ'en likevel. Jeg litt ustabil når det gjelder akkurat dette. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.