Gjest Godt med cider Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Jeg er på druen,,, hva er du? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Jeg kan vel ikke akkurat si jeg er full, men jeg er på vinen. Det er jeg. 0 Siter
cecily Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Jeg er hodepute. Så du er fyll nesten du, da? 0 Siter
Gjest Nyco den første Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Mamma. Eller bare litt stor? Irma 1000 0 Siter
Gjest nickless Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Jeg kan vel ikke akkurat si jeg er full, men jeg er på vinen. Det er jeg. Eneste gleden jeg har :-/ øl om fredagen.... etter masse faens mye husarbeid, blir sprø. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Eneste gleden jeg har :-/ øl om fredagen.... etter masse faens mye husarbeid, blir sprø. Øl er minst like godt som vin, så det burde ikke være noe problem. 0 Siter
Åsemor Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Så du er fyll nesten du, da? Ja, har nok av fyll i kræsjputene jaffal. *dån* 0 Siter
cecily Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Ja, har nok av fyll i kræsjputene jaffal. *dån* Que? Det er sent på kvelden, så den der tok jeg ikke. 0 Siter
Gjest nickless Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Øl er minst like godt som vin, så det burde ikke være noe problem. Er jo det. Finns det drømmeprinser?? Som kan redde meg....liksom?? Redde meg fra klesvask,sengeskift,matlaging og giddesløs samboer?? 0 Siter
Åsemor Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Que? Det er sent på kvelden, så den der tok jeg ikke. Schwære pupper. Sambo kaller de for kræsjputer... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Er jo det. Finns det drømmeprinser?? Som kan redde meg....liksom?? Redde meg fra klesvask,sengeskift,matlaging og giddesløs samboer?? Jeg er en drømmeprins. 0 Siter
cecily Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Schwære pupper. Sambo kaller de for kræsjputer... Aha! Jaja, det kan sikkert være fint å ha? 0 Siter
Gjest nickless Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Er jo det. Finns det drømmeprinser?? Som kan redde meg....liksom?? Redde meg fra klesvask,sengeskift,matlaging og giddesløs samboer?? I wanna fly away fly away from this please give me some peace and let me feel myselfe.... look at the stars in the sky want to reach them want to fly away far far away Jeg kan skrive hva jeg vil, ingen vet hvem jeg er. Ryggen min stikker, verker,etter 2 vaskejobber..Kommer hjem,må lage middag, handle inn til helgen,skifte på sengene,vaske tøy, hjelpe poden å bake (han har så lyst,og han er så flink!), kan omsider slappe litt av på kjøkkenet med en cider. Until then.... Min samboer har ligget på sofaen, han klager på at han er sliten...... 0 Siter
Gjest nickless Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Jeg er en drømmeprins. Da må du også være drømmeprins:-))) Kom og hent meg,fort!! Jeg kommer aldri til å tørre å være samboer mer,hvis jeg flytter fra han her. Han har det så vondt han har det så fælt han er så sliten han "må tenke mer på seg selv" Jeg må visst bare drite i meg selv,er jo ikke rom for meg og mine hensyn i dette forholdet her... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 I wanna fly away fly away from this please give me some peace and let me feel myselfe.... look at the stars in the sky want to reach them want to fly away far far away Jeg kan skrive hva jeg vil, ingen vet hvem jeg er. Ryggen min stikker, verker,etter 2 vaskejobber..Kommer hjem,må lage middag, handle inn til helgen,skifte på sengene,vaske tøy, hjelpe poden å bake (han har så lyst,og han er så flink!), kan omsider slappe litt av på kjøkkenet med en cider. Until then.... Min samboer har ligget på sofaen, han klager på at han er sliten...... Ikke for å hakke på avkommet ditt, men hvis han er så flink som du sier så burde du vel strengt tatt slippe å hjelpe han med bakinga. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Da må du også være drømmeprins:-))) Kom og hent meg,fort!! Jeg kommer aldri til å tørre å være samboer mer,hvis jeg flytter fra han her. Han har det så vondt han har det så fælt han er så sliten han "må tenke mer på seg selv" Jeg må visst bare drite i meg selv,er jo ikke rom for meg og mine hensyn i dette forholdet her... Boikott sex i 6 måneder hvis han ikke skjerper seg, og du vil se at tonen får en annen låt. 0 Siter
Gjest nickless Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Ikke for å hakke på avkommet ditt, men hvis han er så flink som du sier så burde du vel strengt tatt slippe å hjelpe han med bakinga. Jojo, men han er 10 år og har litt cerebral parece. Han bakte DEN flotte juicekaka i går:-))) Venstre kroppsside fungerer så dårlig, skjønner du. Stolt mamma!! 0 Siter
Gjest nickless Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Boikott sex i 6 måneder hvis han ikke skjerper seg, og du vil se at tonen får en annen låt. *ler-meg-i-hel* Jeg har sovet på sofaen siden august 2003, får søren ta meg være grenser!! Han gir faen i meg, jeg orker ikke "kose" med han. Glad jeg "bare" er nickless.... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Jojo, men han er 10 år og har litt cerebral parece. Han bakte DEN flotte juicekaka i går:-))) Venstre kroppsside fungerer så dårlig, skjønner du. Stolt mamma!! Ah, men da er han flink! Du får sende over noen kaker. Jeg har litt lyst på kake nå. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.