ShitDiddelyDo Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 *ler-meg-i-hel* Jeg har sovet på sofaen siden august 2003, får søren ta meg være grenser!! Han gir faen i meg, jeg orker ikke "kose" med han. Glad jeg "bare" er nickless.... Hmmm, høres ikke ut som drømmemannen, men hvis du har sovet siden 2003, altså i to år, begynner du jo nesten å nærme seg Tornerose. Du får vente på han kjekke prinsen som vekker deg med et kyss. 0 Siter
Gjest nickless Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Hmmm, høres ikke ut som drømmemannen, men hvis du har sovet siden 2003, altså i to år, begynner du jo nesten å nærme seg Tornerose. Du får vente på han kjekke prinsen som vekker deg med et kyss. Ja, får vel det.... 0 Siter
Gjest nickless Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Ah, men da er han flink! Du får sende over noen kaker. Jeg har litt lyst på kake nå. Vi har spist den opp! Nå har vi ostehorn, fristende???? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Vi har spist den opp! Nå har vi ostehorn, fristende???? Jeg spiser brød med ost og skinke. Tror jeg heller foretrekker det. Ost og rødvin er jo alltid en slager. 0 Siter
Gjest @riele Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Jeg er varm i kinnene. Først tre øl, så deilig australsk vin og nå sitter jeg og nipper til whiskey for å gjøre kål på denne dumme forkjølelsen/pollenallergien. Så tross den nedsatte almenntilstanden, en ganske så fin fredagskveld i grunn:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.