Gå til innhold

Full?

Gjest Godt med cider

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

*ler-meg-i-hel*

Jeg har sovet på sofaen siden august 2003, får søren ta meg være grenser!!

Han gir faen i meg, jeg orker ikke "kose" med han.

Glad jeg "bare" er nickless....

Hmmm, høres ikke ut som drømmemannen, men hvis du har sovet siden 2003, altså i to år, begynner du jo nesten å nærme seg Tornerose. Du får vente på han kjekke prinsen som vekker deg med et kyss. :)

Gjest nickless
Skrevet

Hmmm, høres ikke ut som drømmemannen, men hvis du har sovet siden 2003, altså i to år, begynner du jo nesten å nærme seg Tornerose. Du får vente på han kjekke prinsen som vekker deg med et kyss. :)

Ja, får vel det....

Gjest nickless
Skrevet

Ah, men da er han flink! Du får sende over noen kaker. Jeg har litt lyst på kake nå. :)

Vi har spist den opp! Nå har vi ostehorn, fristende????

ShitDiddelyDo
Skrevet

Vi har spist den opp! Nå har vi ostehorn, fristende????

Jeg spiser brød med ost og skinke. Tror jeg heller foretrekker det.

Ost og rødvin er jo alltid en slager.

Gjest @riele
Skrevet

Jeg er varm i kinnene.

Først tre øl, så deilig australsk vin og nå sitter jeg og nipper til whiskey for å gjøre kål på denne dumme forkjølelsen/pollenallergien.

Så tross den nedsatte almenntilstanden, en ganske så fin fredagskveld i grunn:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...