cecily Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Jeg blir til stadighet kalt snusfornuftig av et par visse andre dolere her *host* Hva legger dere i begrepet? Jeg ropte ikke hurra, burde jeg gjort det? 0 Siter
sheba Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 betyr vel at du "går etter boka", men om det er dine egne meninger kan jeg ikke se noe galt i det:-) Har hatt en kveld på ranglere med samtale med deg Cecily og jeg synes du er en særdeles oppegående person:-) klem fra sheba:-) 0 Siter
cecily Skrevet 8. april 2005 Forfatter Skrevet 8. april 2005 betyr vel at du "går etter boka", men om det er dine egne meninger kan jeg ikke se noe galt i det:-) Har hatt en kveld på ranglere med samtale med deg Cecily og jeg synes du er en særdeles oppegående person:-) klem fra sheba:-) Du mener slåsskampen jeg hadde med Norton? c",) Takk, sheba, det var hyggelig sagt! *sende over et slengkyss* 0 Siter
Carina82 Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Nå hadde jeg tenkt til å svare noe veldig fornuftig og gjennomtenkt her, men den vinen hadde visst trengt litt dypere inn enn jeg trodde. Men peiling på sex har du, det skal du ha cred for! Også er du god til å finne på svar på tekstmeldinger, og til å finne på åpningsreplikker også egentlig. Og du er en god gåteløser, og veldig kaiopplyst, det er også veldig bra med deg, Cecily! Og du er flink til å holde på Åsemors hemmelighet, og du er flink til å invitere andre inn i vinduet ditt når det er skravling. Egentlig kunne jeg listet opp en hel liste med alle de positive tingene ved deg, men det tror jeg hadde blitt et veldig langt innlegg. Det eneste negative med deg må vel være Viggo tror jeg! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Det er fordi du ikke bruker smileys like ofte som andre. Da blir man sett på som veldig seriøs. Perosnlig føler jeg at det har gått sport i dette med smileys, og at det egentlig er en uting. 0 Siter
cecily Skrevet 8. april 2005 Forfatter Skrevet 8. april 2005 Limt inn fra google: "~fornuftig som er preget av snusfornuft; veslevoksen " Det var det jeg visste, snusfornuftig er ikke et kompliment. ....eller var det snusfornuftig sagt av meg??????? *fundere* 0 Siter
cecily Skrevet 8. april 2005 Forfatter Skrevet 8. april 2005 Limt inn fra google: "~fornuftig som er preget av snusfornuft; veslevoksen " Det var det jeg visste, snusfornuftig er ikke et kompliment. ....eller var det snusfornuftig sagt av meg??????? *fundere* Det fortsetter enda bedre. Her er forklaringen på selve snusfornuftet: "snus|fornuft tørr, selvtilfreds, barnslig fornuft " *særdeles lite fornøyd* 0 Siter
cecily Skrevet 8. april 2005 Forfatter Skrevet 8. april 2005 Det vanker bank! *bretter opp ermene* 0 Siter
cecily Skrevet 8. april 2005 Forfatter Skrevet 8. april 2005 Nå hadde jeg tenkt til å svare noe veldig fornuftig og gjennomtenkt her, men den vinen hadde visst trengt litt dypere inn enn jeg trodde. Men peiling på sex har du, det skal du ha cred for! Også er du god til å finne på svar på tekstmeldinger, og til å finne på åpningsreplikker også egentlig. Og du er en god gåteløser, og veldig kaiopplyst, det er også veldig bra med deg, Cecily! Og du er flink til å holde på Åsemors hemmelighet, og du er flink til å invitere andre inn i vinduet ditt når det er skravling. Egentlig kunne jeg listet opp en hel liste med alle de positive tingene ved deg, men det tror jeg hadde blitt et veldig langt innlegg. Det eneste negative med deg må vel være Viggo tror jeg! Jeg skulle egentlig finne på et like hyggelig svar, men snusfornuftet tok overhånd. c",) Hehe, takk carina, det var mange komplimenter på en gang. Det er enda en ting du burde sagt, jeg er utrolig flink til å skravle, det er vi alle sammen. 0 Siter
Carina82 Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Jeg skulle egentlig finne på et like hyggelig svar, men snusfornuftet tok overhånd. c",) Hehe, takk carina, det var mange komplimenter på en gang. Det er enda en ting du burde sagt, jeg er utrolig flink til å skravle, det er vi alle sammen. Ja, det var et ordentlig hyggelig innlegg om jeg får si det selv! Og flinke til å skravle er vi, men det er jo egentlig en selvfølge, så det følte jeg ikke var noen vits i å nevne her. 0 Siter
cecily Skrevet 8. april 2005 Forfatter Skrevet 8. april 2005 Ja, det var et ordentlig hyggelig innlegg om jeg får si det selv! Og flinke til å skravle er vi, men det er jo egentlig en selvfølge, så det følte jeg ikke var noen vits i å nevne her. Jeg skal komme sterkt tilbake om litt, må bare se reprisen av lost. Jeg skal bruke hele tiden på å finne komplimenter tilbake til deg. 0 Siter
Carina82 Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Jeg skal komme sterkt tilbake om litt, må bare se reprisen av lost. Jeg skal bruke hele tiden på å finne komplimenter tilbake til deg. Nå har jeg laget et nytt innlegg her, og det er et hyggelig innlegg! 0 Siter
sheba Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Du mener slåsskampen jeg hadde med Norton? c",) Takk, sheba, det var hyggelig sagt! *sende over et slengkyss* slenger et tilbake jeg:-) 0 Siter
amber sun Skrevet 9. april 2005 Skrevet 9. april 2005 Det vanker bank! *bretter opp ermene* Cecily... Jeg syns carina skrev masse bra komplementer til deg. Det er ting jeg er enig i. Det med snusfornuftig var bare en...tja...glipp. Litt på tull, bare, siden du ofte tar poenget litt raskere og me seriøst enn mange av oss andre. Vææær så snill...kaaaan vi ikke droppe snusfornuftigdiskusjonen nå? *snufs* 0 Siter
cecily Skrevet 9. april 2005 Forfatter Skrevet 9. april 2005 Cecily... Jeg syns carina skrev masse bra komplementer til deg. Det er ting jeg er enig i. Det med snusfornuftig var bare en...tja...glipp. Litt på tull, bare, siden du ofte tar poenget litt raskere og me seriøst enn mange av oss andre. Vææær så snill...kaaaan vi ikke droppe snusfornuftigdiskusjonen nå? *snufs* Jo, nå skal jeg holde meg. Jeg var bare så sikker på at å være snusfornuftig ikke var et kompliment. Kunne ha googlet først, men det var litt sent på kvelden og det kom i feil rekkefølge. *ferdig* c",) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.