Dorthe Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Det siste var da faktisk ikke så verst men jeg synes Jeanette er uvanlig stygt. 0 Siter
Gjest mimikk Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Det siste var da faktisk ikke så verst men jeg synes Jeanette er uvanlig stygt. Jeg synes Jeanette og Malén stiller i samme klasse. Tuva og Tale liker jeg. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Helt klart Tuva Malen! Thale Jeanette likte jeg ikke... 0 Siter
matildes mor Skrevet 9. april 2005 Skrevet 9. april 2005 Er det mulig??????? For en smakløs sammensetning!! 0 Siter
soleil Skrevet 9. april 2005 Skrevet 9. april 2005 Jeg synes Jeanette og Malén stiller i samme klasse. Tuva og Tale liker jeg. Fornavnene er fine. Men ikke det andre. 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 9. april 2005 Skrevet 9. april 2005 Helt klart Tuva Malen! Thale Jeanette likte jeg ikke... Tuva Malin kjenner jeg en lita jente som heter så det går faktisk an ;o) Thale Jeanette synes jeg ikke noe om 0 Siter
Gjest liker navnet jeg da... Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 Dette ble mye, dersom det blir gutt da kan han kanskje hete Ole-Arne-Bjarne ?? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.