Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som er gode på italiensk her??

Fikk en melding fra min italienske kjæreste og han nekter og forklare:-)

Hva betyr:sei la mia felicità

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er kjipt å gi deg denne meldingen, men det betyr faktisk ganske ordrett: Det er slutt, snuppa mi. Bibi.

Skrevet

Det er kjipt å gi deg denne meldingen, men det betyr faktisk ganske ordrett: Det er slutt, snuppa mi. Bibi.

nei det er det ikke:-) hehehe akkurat den kjenner jeg fordi en venn hørte de ordene for noen år tilbake:-)

Skrevet

Det betyr min glede :)

oida, hjelpemeg!! sheba stråler nå;-)

Skrevet

Noen ganger er du fæl!! på en morsom måte da... hahaha

sender over en klem jeg, uansett!

Gjest @riele
Skrevet

oida, hjelpemeg!! sheba stråler nå;-)

Hihi...bare å spørre om du lurer på mer...

har bodd i Italia og hatt italiensk kjæreste jeg også skjønner du :)

Skrevet

Hihi...bare å spørre om du lurer på mer...

har bodd i Italia og hatt italiensk kjæreste jeg også skjønner du :)

har hatt???? huffda!

akkurat sånn jeg tenker jeg og *sheba lurer litt*

Gjest @riele
Skrevet

har hatt???? huffda!

akkurat sånn jeg tenker jeg og *sheba lurer litt*

har hatt ja, men storyen endte sånn passe lykkelig likevel synes nå jeg. Begge var enige om at vi kunne slutte mens leken var god siden vi måtte slutte uansett før eller senere da vi begge visste jeg måtte flytte tilbake til Norge...

Men det er noe med italienerne altså...eller hva? ;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Noen ganger er du fæl!! på en morsom måte da... hahaha

sender over en klem jeg, uansett!

Gikk ikke ut ifra at du var ustabil nok til å gå på oversettelsen min, så jeg tok sjansen. :)

Skrevet

Se der, du kunne jo andre ord også.

Skrevet

har hatt ja, men storyen endte sånn passe lykkelig likevel synes nå jeg. Begge var enige om at vi kunne slutte mens leken var god siden vi måtte slutte uansett før eller senere da vi begge visste jeg måtte flytte tilbake til Norge...

Men det er noe med italienerne altså...eller hva? ;)

JA!! de smelter en liksom.. jeg er ei "gammel" dame men huff hva de frasene og måten han behandler meg på virker.. huffameg! *samtidig glad og oppegående jeg da, nyter livet*

ShitDiddelyDo
Skrevet

Se der, du kunne jo andre ord også.

Men snuppa er vel ikke spesielt kult? Ikke med mindre man er 14. Mener nå jeg.

Skrevet

Men snuppa er vel ikke spesielt kult? Ikke med mindre man er 14. Mener nå jeg.

Det er så, men det var et annet ord enn kjerring.

Gjest @riele
Skrevet

JA!! de smelter en liksom.. jeg er ei "gammel" dame men huff hva de frasene og måten han behandler meg på virker.. huffameg! *samtidig glad og oppegående jeg da, nyter livet*

Hihi, det er bra. Skulle bare ønske flere nordmenn hadde fått den flørtinga og gentlemenholdninga inn med morsmelka altså. Har forøvrig funnet en av dem da ;) Men det gjelder kanskje ikke siden han er blond?

Skrevet

Hihi, det er bra. Skulle bare ønske flere nordmenn hadde fått den flørtinga og gentlemenholdninga inn med morsmelka altså. Har forøvrig funnet en av dem da ;) Men det gjelder kanskje ikke siden han er blond?

helt enig med deg:-)

jammen godt jeg har noen år på baken (snart 40) så jeg ikke finner den rosa skyen!!!

men visse nordmenn burde ta litt lærdom...

jeg har det veldig bra iallfall:-) så tusen takk for hjelpen.

Gjest @riele
Skrevet

jammen godt jeg har noen år på baken (snart 40) så jeg ikke finner den rosa skyen!!!

Trives godt på rosa sky jeg. Men så har jeg bare halvparten så mange år på baken som deg da, på papiret iallfall ;D

Bare hyggelig å kunne hjelpe, spesielt når det dreier seg om italiensk! :)

Gjest bambinos & donna
Skrevet

Den italienske greia der, opphører når alle bambinos kommer! Altså kun et selvbedrag for begge parter, dessverre, dessverre.

Skrevet

Den italienske greia der, opphører når alle bambinos kommer! Altså kun et selvbedrag for begge parter, dessverre, dessverre.

ferdig med akkurat det jeg da:-) altfor gammel...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...