Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Av en eller annen grunn påstår han at jeg hele tiden går rundt og rister på hodet, jeg merker det ikke. Ikke selv når jeg står foran speilet. Dette er tydeligvis noe som plager han og han hermer etter meg hele tiden. Jeg synes det her er på grensen til mobbing og tårene triller ofte når han gjør sånn. Jeg vil ikke bli mobbet. Hva kan være galt med meg, og hvordan skal jeg få han til å slutte å mobbe meg. Jeg har sagt det til han at jeg ikke liker det. Hjelp!!

Gjest Eyes never lies
Skrevet

Hei,

Hva mener han med at du rister hodet? Mener han at du rister hodet konstant..eller bare innimellom?

Skrevet

Be han finne en annen måte å gjøre deg oppmerksom på det på eller finn deg en type som respekterer deg når du sier at noe er sårende og oppfattes som mobbing.

Gjest this is a signature
Skrevet

Jeg har en far som har "mobbet" alle sine partnere, det være seg ting de sier, gjør, vekten dems, etc.

Jeg synes det er fælt å være vitne til det, men det er ikke noe jeg kan gjøre.

Enkelte menn er sånn. De skulle hatt en omgang real juling (vet at vold løser ingen problemer, men fristende er det noen ganger).

Når faren min kommenterer ting på meg, klikker det totalt for meg.

Jeg tror det kommer av at jeg aldri sa ifra tidligere, men nå er jeg ikke like tolerant lenger.

Faren min er veldig passiv-aggressiv. Vet ikke om denne typen din er det. Slitsomt er det iallefall.

Skrevet

Hvorfor gidder du ha en kjæreste som konstant hakker på deg? Du er da verdt mer enn det!

Gjest Humlepungen
Skrevet

Det er ikke deg det er noe galt med. Det er han som oppfører seg ufølsomt og dustete.

Mulig du har en uvane som han irriterer seg over. Men det er ingen grunn til å plage deg til du gråter.

La han lese innleggene her da vel? Og så kan han ta å slå opp i ordboken på ordet empati. Mulig han har noe å lære om det ordet.

Skrevet

Oppførselen hans er helt uakseptabel og direkte ondsinnet. Men, rister du mye på hodet? Det kan være symptom på sykdom.

Skrevet

Hei,

Hva mener han med at du rister hodet? Mener han at du rister hodet konstant..eller bare innimellom?

Veldig ofte i følge han i hvertfall.....spesielt dersom jeg konsentrere meg om noe eller kikker rett på noe....

Skrevet

Oppførselen hans er helt uakseptabel og direkte ondsinnet. Men, rister du mye på hodet? Det kan være symptom på sykdom.

Jeg kjenner det ikke selv, og ingen andre har kommentert det. Hvordan sykdom kan det være?! Nå ble jeg litt engstelig jeg da....

Skrevet

Jeg kjenner det ikke selv, og ingen andre har kommentert det. Hvordan sykdom kan det være?! Nå ble jeg litt engstelig jeg da....

Kan du se det i speilet? Har du spurt andre? Du kan spørre legen din om hvilke sykdommer, det er noen nevrologiske sykdommer som kan gi slike symptomer. Mer vet jeg desverre ikke.

Skrevet

Kan du se det i speilet? Har du spurt andre? Du kan spørre legen din om hvilke sykdommer, det er noen nevrologiske sykdommer som kan gi slike symptomer. Mer vet jeg desverre ikke.

Jeg kan ikke se det i speilet, og ingen andre kan se det heller..... får kanskje tusle til legen da......skummelt....men takk takk

Skrevet

Jeg kan ikke se det i speilet, og ingen andre kan se det heller..... får kanskje tusle til legen da......skummelt....men takk takk

Hvis ingen andre ser det så høres det ikke virkelig ut.

Skrevet

Men så får du begynne å gjøre det da - riste på hodet altså.

Når han spør om dere skal kose rister du på hodet.

Spør han om du elsker han må du riste på hodet. Rist på hodet helt til du finner en som ikke gjør det til en sport å ødelegge din selvtillitt ved å gjøre narr av deg.

Spør også en venninne eller en annen du ser ofte om det er sant at du rister på hodet så mye som kjæresten din påstår.

Skrevet

Huff, dette hørtes ikke bra ut. Jeg tror ikke du klarer å få han til å slutte å mobbe deg. Slutter du med å riste på hode (hvis du gjør det) så finner han sikkert noe annet du må endre på.

Noen i tråden har nevnt en sykdom, det er noe jeg tviler på, hvis du rister på hode så er nok dette bare en uvane du har.

Ser du det ikke å speilet så er dette noe du bare gjør i visse sammenhenger

Det du kan gjøre, hvis du vil se hva du gjør, er å ta det opp på video i de situasjonene han sier du rister på hode.

I og med at andre ikke ser dette så burde ikke dette være noe problem hverken for deg eller han.

Uansett skal han jo ikke mobbe deg, da respekterer han deg ikke.

Skrevet

Nei, det der hørtes da ikke særlig hyggelig ut!! Spør ham rolig om han prøver å være morsom eller om dette er noe som faktisk plager ham - og forklar at det eneste som plager deg er at han er nødt til å bemerke det hele tiden.

Hvis han ikke tar deg på alvor så får du vel finne en passende konsekvens for ham...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...