Gjest følger du ikke med?? Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Hvem gifter seg? Vet du ikke det da? Da skal jeg si at du følger lite media altså:-) Det er prins Charles og Camilla! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Vet du ikke det da? Da skal jeg si at du følger lite media altså:-) Det er prins Charles og Camilla! Ah. Jeg visste jo at de skulle gifte seg. Men jeg ante ikke når. Så det er i morgen? Er ikke det litt tidlig? Jeg mener å erindre at det bare er uker eller måneder siden fyren fridde? Disse britene. Er det ikke det ene så er det det andre. 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Hvem gifter seg? Prinsen av Wales og Hertuginnen av Cornwall *ler høyt av titlene* 0 Siter
Carina82 Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Hvem gifter seg? SDD da, ikke si du har glemt avtalen våres i Odalen kirke imorgen??? 0 Siter
Hamon Skrevet 8. april 2005 Forfatter Skrevet 8. april 2005 Hvem gifter seg? Ja det var det da :-p 0 Siter
Gjest følger du ikke med?? Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Ah. Jeg visste jo at de skulle gifte seg. Men jeg ante ikke når. Så det er i morgen? Er ikke det litt tidlig? Jeg mener å erindre at det bare er uker eller måneder siden fyren fridde? Disse britene. Er det ikke det ene så er det det andre. Egentlig så var det idag det skulle være. Men så gikk paven hen å døde slik at brullupet måtte utsettes en dag:-) Ja de er tidlig ute der borte...eller kanskje en skal si sent ute. De burde jo vært gift for 40 år siden da:-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 SDD da, ikke si du har glemt avtalen våres i Odalen kirke imorgen??? Den husker jeg, men jeg ante ikke at det ville bli tv-overført. Hvis du stiller i samme antrekk som på bildet blir jeg en lykkelig mann. 0 Siter
sheba Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Ah. Jeg visste jo at de skulle gifte seg. Men jeg ante ikke når. Så det er i morgen? Er ikke det litt tidlig? Jeg mener å erindre at det bare er uker eller måneder siden fyren fridde? Disse britene. Er det ikke det ene så er det det andre. velkommen etter;-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Egentlig så var det idag det skulle være. Men så gikk paven hen å døde slik at brullupet måtte utsettes en dag:-) Ja de er tidlig ute der borte...eller kanskje en skal si sent ute. De burde jo vært gift for 40 år siden da:-) Burde de? Jeg må innrømme at jeg blar over den seksjonen når jeg blar igjennom Se og Hør hos tannlegen. 0 Siter
Gjest følger du ikke med?? Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Burde de? Jeg må innrømme at jeg blar over den seksjonen når jeg blar igjennom Se og Hør hos tannlegen. ja det burde de! Han hadde jo et forhold til henne før og mens han var gift med Diana. Hun har jo uttalt at de var tre i deres ekteskap, Diana, Charles og Camilla. Passet seg nok ikke i den tiden at Camilla ble prinsesse. KJekkere med en ung søt prinsesse Diana, enn en gammel og hva skal en kalle det... mindre pen kanskje, prinsesse Camilla:-) Men nå har de vel innsett at han ikke kan finne noen andre så da blir hun godkjent... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 ja det burde de! Han hadde jo et forhold til henne før og mens han var gift med Diana. Hun har jo uttalt at de var tre i deres ekteskap, Diana, Charles og Camilla. Passet seg nok ikke i den tiden at Camilla ble prinsesse. KJekkere med en ung søt prinsesse Diana, enn en gammel og hva skal en kalle det... mindre pen kanskje, prinsesse Camilla:-) Men nå har de vel innsett at han ikke kan finne noen andre så da blir hun godkjent... Han kunne sikkert funnet seg en stripper. Når Sven Oskar klarer det burde i hvert fall en fyr som kan skilte med et helt kongerike klare det! 0 Siter
Carina82 Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Den husker jeg, men jeg ante ikke at det ville bli tv-overført. Hvis du stiller i samme antrekk som på bildet blir jeg en lykkelig mann. De vurderte faktisk å sende det istedetfor det andre bryllupet, skal jeg si deg! Og faktisk har jeg på meg klær, hvis noen skulle tro noe annet! 0 Siter
Carina82 Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 De vurderte faktisk å sende det istedetfor det andre bryllupet, skal jeg si deg! Og faktisk har jeg på meg klær, hvis noen skulle tro noe annet! På bildet altså! 0 Siter
Gjest Følger du ikke med:-) Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Han kunne sikkert funnet seg en stripper. Når Sven Oskar klarer det burde i hvert fall en fyr som kan skilte med et helt kongerike klare det! Ja ikke sant...og nå som det i følge Sheba går mot brudd for Sven O så er jo Renate ledig på markedet:-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 De vurderte faktisk å sende det istedetfor det andre bryllupet, skal jeg si deg! Og faktisk har jeg på meg klær, hvis noen skulle tro noe annet! Det er ingen skam å gifte seg i lite klær. Hvis jeg noengang gifter meg skal jeg ha minst mulig på meg. Det er så sinnssykt varmt om sommeren, og det er jo ofte om sommeren man gifter seg, så det er ingen tvil. Smokingshorts eller noe sånt. Det finnes sikkert! Jeg forventer naturligvis at den heldige går i lite klær hun også. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Ja ikke sant...og nå som det i følge Sheba går mot brudd for Sven O så er jo Renate ledig på markedet:-) Den strippebabsen er ikke engang en babe. Forstår at Charles sniker seg unna henne! 0 Siter
Gjest følger du ikke med?? Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Den strippebabsen er ikke engang en babe. Forstår at Charles sniker seg unna henne! Nei jeg er helt enig. Men jeg tror ikke Charles har sjanse på noen bedre/ penere:-) Han er jo ikke akkurat en skjønnhet selv heller da... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Nei jeg er helt enig. Men jeg tror ikke Charles har sjanse på noen bedre/ penere:-) Han er jo ikke akkurat en skjønnhet selv heller da... Jeg vet ikke hvor deilig Charles er. Har ingen preferanse hva briter angår what so ever, men Sven Oskar er vel ikke akkurat noen pikenes Jens han heller? Eller? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.