Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Liza i London
Skrevet

Ah. Jeg visste jo at de skulle gifte seg. Men jeg ante ikke når. Så det er i morgen? Er ikke det litt tidlig? Jeg mener å erindre at det bare er uker eller måneder siden fyren fridde?

Disse britene. Er det ikke det ene så er det det andre.

Hva er i veien med oss,SDD???

Forklar deg!

Gjest følger du ikke med??
Skrevet

Jeg vet ikke hvor deilig Charles er. Har ingen preferanse hva briter angår what so ever, men Sven Oskar er vel ikke akkurat noen pikenes Jens han heller? Eller?

Syns du ikke det da??? Han er jo verdens mest sexy man da, har du ikke sett den sexy rumpen hans da? Tror nok at mange damer er uenig med deg i den utalelsen din her ja...:-)

(kanskje ikke det nei...)

Skrevet

Nei jeg er helt enig. Men jeg tror ikke Charles har sjanse på noen bedre/ penere:-) Han er jo ikke akkurat en skjønnhet selv heller da...

Jeg tror faktisk det er ekte love der i gården

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hva er i veien med oss,SDD???

Forklar deg!

Du er da ikke brite? Jeg har naturligvis intet imot nordmenn og svenske flickor i England. Ei heller enkelte britiske fotballspillere.

Dessuten synes jeg vokalisten i Suede kjører en kul stil!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Syns du ikke det da??? Han er jo verdens mest sexy man da, har du ikke sett den sexy rumpen hans da? Tror nok at mange damer er uenig med deg i den utalelsen din her ja...:-)

(kanskje ikke det nei...)

Joa, dolkvinnfolka tar vel omtrent hva som helst, så det er godt mulig jeg må gi deg rett der. :)

Skrevet

Jeg tror faktisk det er ekte love der i gården

Det er nok det...men det er helt tåpelig at han ikke giftet seg med henne istedet for Diana i sin tid!

Skrevet

Det er nok det...men det er helt tåpelig at han ikke giftet seg med henne istedet for Diana i sin tid!

Men han fikk ikke lov av morra si og statsministeren for hun var ikke adelig nok. Og han turte vel ikke si noe, jeg tror morra hans er ei heks.

Skrevet

Joa, dolkvinnfolka tar vel omtrent hva som helst, så det er godt mulig jeg må gi deg rett der. :)

Uff...håper jeg aldri synker så lavt at jeg tar til takke med en mann som Sven O. Nei takk da vil jeg heller leve som singel resten av livet! Penger (selv om jeg ikke tror at han har så mye av det) og berømmelse er ikke verdt så mye for meg nei:-)

Gjest Liza i London
Skrevet

Du er da ikke brite? Jeg har naturligvis intet imot nordmenn og svenske flickor i England. Ei heller enkelte britiske fotballspillere.

Dessuten synes jeg vokalisten i Suede kjører en kul stil!

Visst er jeg brite.

50% norsk opphav...noen aar i Norge i oppveksten.

Du maa bare innroemme det...vi er best paa de fleste omraader

Skrevet

Men han fikk ikke lov av morra si og statsministeren for hun var ikke adelig nok. Og han turte vel ikke si noe, jeg tror morra hans er ei heks.

Ja det er vel slik...men nå skal han få lov liksom. Det er jo helt sykt at det skal være slik. Men det var jo bra da at de fikk hverandre til slutt ihvertfall!

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

Det var visst Dronningen som hadde et ord med i laget om den saken.

Skrevet

Ja det er vel slik...men nå skal han få lov liksom. Det er jo helt sykt at det skal være slik. Men det var jo bra da at de fikk hverandre til slutt ihvertfall!

Men mora hans vil ikke komme i bryllupet heller så det er nok ikke så greit når andre virkelig kan bestemme over ham. Jeg tror vi kan være glad vi ikke er kongelige jeg.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Visst er jeg brite.

50% norsk opphav...noen aar i Norge i oppveksten.

Du maa bare innroemme det...vi er best paa de fleste omraader

Ah, du er det, ja. Da forstår jeg hva du gjør deg nede. Du finner dine røtter og greier. Det har sin sjarm! :)

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

Uff...håper jeg aldri synker så lavt at jeg tar til takke med en mann som Sven O. Nei takk da vil jeg heller leve som singel resten av livet! Penger (selv om jeg ikke tror at han har så mye av det) og berømmelse er ikke verdt så mye for meg nei:-)

Nei, han har kanskje ikke penger. Men berømmelse hadde du nok fått om du giftet deg med Sven O. :)

Gjest Liza i London
Skrevet

Ah, du er det, ja. Da forstår jeg hva du gjør deg nede. Du finner dine røtter og greier. Det har sin sjarm! :)

Du har usedvanlig tungt for det...thick med andre ord.

Hvor mange m med motorveier har dere f.eks i Norge?

Dessuten er dere altfor fornuftige!

Hverdagsgraa...som innkokt havregroet

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du har usedvanlig tungt for det...thick med andre ord.

Hvor mange m med motorveier har dere f.eks i Norge?

Dessuten er dere altfor fornuftige!

Hverdagsgraa...som innkokt havregroet

Jeg har faktisk aldri vært i England. Men jeg skal en tur engang. Og da skal jeg få med meg pubber og fotballkamper! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...