Carina82 Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Inspirert av mitt eget hyggelige innlegg til Cecily den Snusfornuftige, vil jeg på vegne av Blondineklubben få invitere alle dolere til å skrive et hyggelig innlegg til en med-doler. Det hadde vært hyggelig! 0 Siter
sheba Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Sheba synes de aller fleste her er morsomme, seriøse og samtidig kan de ta ting humoristisk.. Så alle som kjenner seg igjen her får min applaus;-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Jeg er alltid hyggelig. I hvert fall med mindre innleggsforfatteren er stokk dum! 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Sheba synes de aller fleste her er morsomme, seriøse og samtidig kan de ta ting humoristisk.. Så alle som kjenner seg igjen her får min applaus;-) Takk sheba ;o) 0 Siter
Carina82 Skrevet 8. april 2005 Forfatter Skrevet 8. april 2005 Jeg er alltid hyggelig. I hvert fall med mindre innleggsforfatteren er stokk dum! Blæh! Hvis ikke du er hyggelig, gidder ikke jeg å skrive det hyggelige jeg fortalte deg om, vet du. Om at du var en flink gjeddevakt. 0 Siter
sheba Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Jeg er alltid hyggelig. I hvert fall med mindre innleggsforfatteren er stokk dum! SDD fortjener det også:-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Blæh! Hvis ikke du er hyggelig, gidder ikke jeg å skrive det hyggelige jeg fortalte deg om, vet du. Om at du var en flink gjeddevakt. Hmmm, jeg får skjerpe meg. Men jeg er stort sett alltid snill. Også mot de stokk dumme. Med mindre de skriver stokk dumme ting. Selvsagt. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 SDD fortjener det også:-) Det er vel knapt noen som fortjener det mer. 0 Siter
sheba Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Det er vel knapt noen som fortjener det mer. Vil du ha kongepokalen??? hehehe da får du legge deg i selen og jobbe litt mer.. *humre* 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Vil du ha kongepokalen??? hehehe da får du legge deg i selen og jobbe litt mer.. *humre* Kongepokalen forventer jeg at Frisk tar i løpet av et par år. Jeg trenger den ikke så lenge de får den. 0 Siter
sheba Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Kongepokalen forventer jeg at Frisk tar i løpet av et par år. Jeg trenger den ikke så lenge de får den. liker de fleste her jeg:-) alltid morsomt med delte meninger:-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 liker de fleste her jeg:-) alltid morsomt med delte meninger:-) Jeg liker naturligvis en del av kvinnfolka her. Og Musikeren. Han er en babe! Og Prozak. Men da her jeg vel egentlig nevnt mer enn 50 % av guttene. 0 Siter
sheba Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Jeg liker naturligvis en del av kvinnfolka her. Og Musikeren. Han er en babe! Og Prozak. Men da her jeg vel egentlig nevnt mer enn 50 % av guttene. ja der har vi mannfolka!! hahaha 0 Siter
Gjest nickless Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Hmmm, jeg får skjerpe meg. Men jeg er stort sett alltid snill. Også mot de stokk dumme. Med mindre de skriver stokk dumme ting. Selvsagt. Hvem er stokk dum da? Er jeg? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Hvem er stokk dum da? Er jeg? Nei, ikke du heller. Men jeg venter fortsatt på de kakene! Det er ikke så mange stokk dumme her. Tror jeg. Uansett er vel ikke jeg den rette til å uttale meg. Jeg som ikke er helt i vater selv. 0 Siter
Carina82 Skrevet 8. april 2005 Forfatter Skrevet 8. april 2005 Nei, ikke du heller. Men jeg venter fortsatt på de kakene! Det er ikke så mange stokk dumme her. Tror jeg. Uansett er vel ikke jeg den rette til å uttale meg. Jeg som ikke er helt i vater selv. Hvor melder man seg på til kakemottakelse?? 0 Siter
Gjest nickless Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Nei, ikke du heller. Men jeg venter fortsatt på de kakene! Det er ikke så mange stokk dumme her. Tror jeg. Uansett er vel ikke jeg den rette til å uttale meg. Jeg som ikke er helt i vater selv. Er nok litt sprø og galen.... Skal du ha ostehorn må du sette deg på toget,tog til xxxxx, buss videre fra xx til xxxx..Vi venter på deg med nykokt kaffe, ostehorn og rødvin ) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Er nok litt sprø og galen.... Skal du ha ostehorn må du sette deg på toget,tog til xxxxx, buss videre fra xx til xxxx..Vi venter på deg med nykokt kaffe, ostehorn og rødvin ) Det høres utrolig bra ut, for jeg har bare et halvt glass rødvin igjen! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Hvor melder man seg på til kakemottakelse?? Du sender en mail til meg på: [email protected] 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.