Gå til innhold

Et hyggelig innlegg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inspirert av mitt eget hyggelige innlegg til Cecily den Snusfornuftige, vil jeg på vegne av Blondineklubben få invitere alle dolere til å skrive et hyggelig innlegg til en med-doler.

Det hadde vært hyggelig!

Skrevet

Sheba synes de aller fleste her er morsomme, seriøse og samtidig kan de ta ting humoristisk..

Så alle som kjenner seg igjen her får min applaus;-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg er alltid hyggelig. I hvert fall med mindre innleggsforfatteren er stokk dum! :)

Skrevet

Sheba synes de aller fleste her er morsomme, seriøse og samtidig kan de ta ting humoristisk..

Så alle som kjenner seg igjen her får min applaus;-)

Takk sheba ;o)

Skrevet

Jeg er alltid hyggelig. I hvert fall med mindre innleggsforfatteren er stokk dum! :)

Blæh! Hvis ikke du er hyggelig, gidder ikke jeg å skrive det hyggelige jeg fortalte deg om, vet du. Om at du var en flink gjeddevakt.

Skrevet

SDD fortjener det også:-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Blæh! Hvis ikke du er hyggelig, gidder ikke jeg å skrive det hyggelige jeg fortalte deg om, vet du. Om at du var en flink gjeddevakt.

Hmmm, jeg får skjerpe meg. Men jeg er stort sett alltid snill. Også mot de stokk dumme. Med mindre de skriver stokk dumme ting. Selvsagt. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

SDD fortjener det også:-)

Det er vel knapt noen som fortjener det mer. :)

Skrevet

Det er vel knapt noen som fortjener det mer. :)

Vil du ha kongepokalen???

hehehe da får du legge deg i selen og jobbe litt mer.. *humre*

ShitDiddelyDo
Skrevet

Vil du ha kongepokalen???

hehehe da får du legge deg i selen og jobbe litt mer.. *humre*

Kongepokalen forventer jeg at Frisk tar i løpet av et par år. Jeg trenger den ikke så lenge de får den. :)

Skrevet

Kongepokalen forventer jeg at Frisk tar i løpet av et par år. Jeg trenger den ikke så lenge de får den. :)

liker de fleste her jeg:-) alltid morsomt med delte meninger:-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

liker de fleste her jeg:-) alltid morsomt med delte meninger:-)

Jeg liker naturligvis en del av kvinnfolka her. Og Musikeren. Han er en babe! Og Prozak. Men da her jeg vel egentlig nevnt mer enn 50 % av guttene. :)

Skrevet

Jeg liker naturligvis en del av kvinnfolka her. Og Musikeren. Han er en babe! Og Prozak. Men da her jeg vel egentlig nevnt mer enn 50 % av guttene. :)

ja der har vi mannfolka!! hahaha

Gjest nickless
Skrevet

Hmmm, jeg får skjerpe meg. Men jeg er stort sett alltid snill. Også mot de stokk dumme. Med mindre de skriver stokk dumme ting. Selvsagt. :)

Hvem er stokk dum da? Er jeg?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hvem er stokk dum da? Er jeg?

Nei, ikke du heller. Men jeg venter fortsatt på de kakene! :)

Det er ikke så mange stokk dumme her. Tror jeg. Uansett er vel ikke jeg den rette til å uttale meg. Jeg som ikke er helt i vater selv.

Skrevet

Det er ikke så mange stokk dumme her. Tror jeg. Uansett er vel ikke jeg den rette til å uttale meg. Jeg som ikke er helt i vater selv.

Hvor melder man seg på til kakemottakelse??

Gjest nickless
Skrevet

Er nok litt sprø og galen....

Skal du ha ostehorn må du sette deg på toget,tog til xxxxx, buss videre fra xx til xxxx..Vi venter på deg med nykokt kaffe, ostehorn og rødvin :o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Er nok litt sprø og galen....

Skal du ha ostehorn må du sette deg på toget,tog til xxxxx, buss videre fra xx til xxxx..Vi venter på deg med nykokt kaffe, ostehorn og rødvin :o)

Det høres utrolig bra ut, for jeg har bare et halvt glass rødvin igjen! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...