Gå til innhold

Innlegget mitt ble visst slettet

Anbefalte innlegg

Gjest Snoopy83
Skrevet

ja det lurer jeg oså på...

Men uansett så hørte jeg hva du mente, skal prøve å finne noen å bli med ut etterhvert. =)

Gjest OnkiP
Skrevet

Vær forsiktig med hva du ønsker deg - det kan gå i oppfyllelse.

Gjest Snoopy83
Skrevet

Vær forsiktig med hva du ønsker deg - det kan gå i oppfyllelse.

Hehe... hvorfor kan det være noe galt?

Gjest en som fant dama si på blink
Skrevet

Funker ikke...

hææææ ?

klart de stedene funker. i allefall Blink

Gjest @riele
Skrevet

hææææ ?

Enig. Har hørt om mange som har funnet kjærestene sine der...på Spraydate også for den saks skyld.

Gjest Snoopy83
Skrevet

hææææ ?

ikke for meg... ingen som er interessert i meg, ikke der heller liksom

Gjest @riele
Skrevet

ikke for meg... ingen som er interessert i meg, ikke der heller liksom

Det tror jeg ikke noe på! Du må lage deg en ordentlig profil, som gir en god og ærlig presentasjon av deg selv. Også er det veldig viktig med bilde. Velg et bilde der du er på ditt beste, samtidig som det er realistisk såklart.

Og ikke vær redd for å ta initiativ ved å sende meldinger, legge igjen beskjer i gjestebøker osv. Du har jo ingenting å tape :)

Gjest OnkiP
Skrevet

Hehe... hvorfor kan det være noe galt?

Store deler av tiden er det mer bry enn det er verdt.

Gjest Snoopy83
Skrevet

Store deler av tiden er det mer bry enn det er verdt.

Det kommer vel an på hvor ensom man er... =)

Gjest Snoopy83
Skrevet

Det tror jeg ikke noe på! Du må lage deg en ordentlig profil, som gir en god og ærlig presentasjon av deg selv. Også er det veldig viktig med bilde. Velg et bilde der du er på ditt beste, samtidig som det er realistisk såklart.

Og ikke vær redd for å ta initiativ ved å sende meldinger, legge igjen beskjer i gjestebøker osv. Du har jo ingenting å tape :)

Det kan være at jeg ikke har fulgt de rådene du gir - men det er flere år siden jeg begynte med sånt. Jeg har vært fra og til, men brukt endel tid der inne... uten å finne noen jeg passet sammen med.

Gjest OnkiP
Skrevet

Det kommer vel an på hvor ensom man er... =)

Kanskje, men kanskje ikke.

Du vet aldri, selv om du ikke tror det nå kan du plutselig sitte du og ønske deg tilbake...

Gjest en som fant dama si på blink
Skrevet

Det kan være at jeg ikke har fulgt de rådene du gir - men det er flere år siden jeg begynte med sånt. Jeg har vært fra og til, men brukt endel tid der inne... uten å finne noen jeg passet sammen med.

dersom du ikke finner noen der er du kanskje litt for kresen eller lite oppmerksom på hva du faktisk ønsker?

bare fra Oslo er det over 2000 personer på Blink

selv hadde jeg ikke bilde på profilen min til å begynne med, men når jeg fikk det fikk jeg kontakt med andre seriøse også

Gjest Snoopy83
Skrevet

Kanskje, men kanskje ikke.

Du vet aldri, selv om du ikke tror det nå kan du plutselig sitte du og ønske deg tilbake...

I dette spørsmålet tror jeg at jeg skal høre på majoriteten. Det er ikke ofte man bør det, men her tror jeg det er det klokeste.

Selv om forhold ofte innebærer visse problemer tror jeg ikke folk flest ville vært alene...

Gjest Snoopy83
Skrevet

dersom du ikke finner noen der er du kanskje litt for kresen eller lite oppmerksom på hva du faktisk ønsker?

bare fra Oslo er det over 2000 personer på Blink

selv hadde jeg ikke bilde på profilen min til å begynne med, men når jeg fikk det fikk jeg kontakt med andre seriøse også

Kan stemme det, at jeg er for kresen eller lite bevisst hva jeg ønsker.

Men mest av alt tror jeg det kommer av at jeg er altfor spesiell.

Gjest Kjekk og grei mann
Skrevet

Kan stemme det, at jeg er for kresen eller lite bevisst hva jeg ønsker.

Men mest av alt tror jeg det kommer av at jeg er altfor spesiell.

SÅ spesiell er du vel ikke eller ønsker du at du er det?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...