Gjest Snoopy83 Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 ja det lurer jeg oså på... Men uansett så hørte jeg hva du mente, skal prøve å finne noen å bli med ut etterhvert. =) 0 Siter
Gjest @riele Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Kanskje dol ikke er rette plassen for kontaktannonser? hva med http://www.dagbladet.no/blink eller http://www.spray.no/spraydate 0 Siter
Gjest OnkiP Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Vær forsiktig med hva du ønsker deg - det kan gå i oppfyllelse. 0 Siter
Gjest Snoopy83 Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Vær forsiktig med hva du ønsker deg - det kan gå i oppfyllelse. Hehe... hvorfor kan det være noe galt? 0 Siter
Gjest Snoopy83 Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Kanskje dol ikke er rette plassen for kontaktannonser? hva med http://www.dagbladet.no/blink eller http://www.spray.no/spraydate Funker ikke... 0 Siter
Gjest en som fant dama si på blink Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Funker ikke... hææææ ? klart de stedene funker. i allefall Blink 0 Siter
Gjest @riele Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 hææææ ? klart de stedene funker. i allefall Blink Enig. Har hørt om mange som har funnet kjærestene sine der...på Spraydate også for den saks skyld. 0 Siter
Gjest Snoopy83 Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 hææææ ? klart de stedene funker. i allefall Blink ikke for meg... ingen som er interessert i meg, ikke der heller liksom 0 Siter
Gjest @riele Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 ikke for meg... ingen som er interessert i meg, ikke der heller liksom Det tror jeg ikke noe på! Du må lage deg en ordentlig profil, som gir en god og ærlig presentasjon av deg selv. Også er det veldig viktig med bilde. Velg et bilde der du er på ditt beste, samtidig som det er realistisk såklart. Og ikke vær redd for å ta initiativ ved å sende meldinger, legge igjen beskjer i gjestebøker osv. Du har jo ingenting å tape 0 Siter
Gjest OnkiP Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Hehe... hvorfor kan det være noe galt? Store deler av tiden er det mer bry enn det er verdt. 0 Siter
Gjest Snoopy83 Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Store deler av tiden er det mer bry enn det er verdt. Det kommer vel an på hvor ensom man er... =) 0 Siter
Gjest Snoopy83 Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Det tror jeg ikke noe på! Du må lage deg en ordentlig profil, som gir en god og ærlig presentasjon av deg selv. Også er det veldig viktig med bilde. Velg et bilde der du er på ditt beste, samtidig som det er realistisk såklart. Og ikke vær redd for å ta initiativ ved å sende meldinger, legge igjen beskjer i gjestebøker osv. Du har jo ingenting å tape Det kan være at jeg ikke har fulgt de rådene du gir - men det er flere år siden jeg begynte med sånt. Jeg har vært fra og til, men brukt endel tid der inne... uten å finne noen jeg passet sammen med. 0 Siter
Gjest OnkiP Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Det kommer vel an på hvor ensom man er... =) Kanskje, men kanskje ikke. Du vet aldri, selv om du ikke tror det nå kan du plutselig sitte du og ønske deg tilbake... 0 Siter
Gjest en som fant dama si på blink Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Det kan være at jeg ikke har fulgt de rådene du gir - men det er flere år siden jeg begynte med sånt. Jeg har vært fra og til, men brukt endel tid der inne... uten å finne noen jeg passet sammen med. dersom du ikke finner noen der er du kanskje litt for kresen eller lite oppmerksom på hva du faktisk ønsker? bare fra Oslo er det over 2000 personer på Blink selv hadde jeg ikke bilde på profilen min til å begynne med, men når jeg fikk det fikk jeg kontakt med andre seriøse også 0 Siter
Gjest Snoopy83 Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Kanskje, men kanskje ikke. Du vet aldri, selv om du ikke tror det nå kan du plutselig sitte du og ønske deg tilbake... I dette spørsmålet tror jeg at jeg skal høre på majoriteten. Det er ikke ofte man bør det, men her tror jeg det er det klokeste. Selv om forhold ofte innebærer visse problemer tror jeg ikke folk flest ville vært alene... 0 Siter
Gjest Snoopy83 Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 dersom du ikke finner noen der er du kanskje litt for kresen eller lite oppmerksom på hva du faktisk ønsker? bare fra Oslo er det over 2000 personer på Blink selv hadde jeg ikke bilde på profilen min til å begynne med, men når jeg fikk det fikk jeg kontakt med andre seriøse også Kan stemme det, at jeg er for kresen eller lite bevisst hva jeg ønsker. Men mest av alt tror jeg det kommer av at jeg er altfor spesiell. 0 Siter
Gjest Kjekk og grei mann Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Kan stemme det, at jeg er for kresen eller lite bevisst hva jeg ønsker. Men mest av alt tror jeg det kommer av at jeg er altfor spesiell. SÅ spesiell er du vel ikke eller ønsker du at du er det? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.