Gå til innhold

Innlegget mitt ble visst slettet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kontaktannonser er ikke tillatt.

Gjelder dette også hvis man desperat prøver å komme i kontakt med en viss webmaster?

;^)

Gjest Snoopy83
Skrevet

SÅ spesiell er du vel ikke eller ønsker du at du er det?

Jeg ønsker å være spesiell fordi jeg drømmer om å transcendere mitt næværende kjedelige selv.

Og du har vel aldri møtt meg? =)

Jeg oppfatter megselv i alle fall som meget spesiell... ingen forstår meg og jeg forstår ingen. =)

Gjest @riele
Skrevet

Jeg ønsker å være spesiell fordi jeg drømmer om å transcendere mitt næværende kjedelige selv.

Og du har vel aldri møtt meg? =)

Jeg oppfatter megselv i alle fall som meget spesiell... ingen forstår meg og jeg forstår ingen. =)

Er ikke det en litt arrogant holdning?

Skrevet

Kontaktannonser er ikke tillatt.

*Plystrer uskyldig* Men min så du ikke! ;o)

Gjest Snoopy83
Skrevet

Er ikke det en litt arrogant holdning?

Hvorfor det?

Gjest Moderator
Skrevet

Gjelder dette også hvis man desperat prøver å komme i kontakt med en viss webmaster?

;^)

Ditt forhold til webmaster fremstår som svært ambivalent; i perioder ønsker du kontakt mens du jevnlig forteller at vi ikke trenger å svare deg.

Du kan jo gjøre et nytt forsøk hvis du er inne i en fase hvor du ønsker kontakt...*s*

Skrevet

Hvorfor det?

Jeg tror kanskje det @riele mener er at du kan oppfattes som overlegen og arrogant dersom du utstråler den holdningen der. "Jeg er så spesiell at du ikke vil forstå meg alikevel" er kanskje ikke den beste måten å komme i kontakt med andre på...?

Skrevet

Ditt forhold til webmaster fremstår som svært ambivalent; i perioder ønsker du kontakt mens du jevnlig forteller at vi ikke trenger å svare deg.

Du kan jo gjøre et nytt forsøk hvis du er inne i en fase hvor du ønsker kontakt...*s*

Nah, jeg har åpenbart jevnere sykluser enn en humørsyk webmaster, og følgelig bedre rustet til å takle påkommende tilfeller på egenhånd.

Men det var trivelig av deg å invitere.

Gjest et eller annet nick
Skrevet

hææææ ?

klart de stedene funker. i allefall Blink

Virker Spray og Blink ? Mulig der er mange mennesker som har prøvd å bruke det, men likevel.

Undrer litt: Slettes passive profiler etter en bestemt tid ? Vet ikke sikkert, men har inntrykk av at slike steder har et stort flertall av menn. Stemmer det ? I så fall har menn få muligheter til napp slike steder. Og da er det ikke rart om en del menn har skepsis mot slike nettsteder.

Hvorfor velger noen mennesker denne metoden og ikke face-to-face ? Er det fordi de er for sjenerte ? Eller har så spesielle ønsker at det er vanskelig å finne noen som passer inn i dem ?

Om min skepsis er rett, vil mange mennesker bli skuffet av slike nettsteder.

Gjest Moderator
Skrevet

Nah, jeg har åpenbart jevnere sykluser enn en humørsyk webmaster, og følgelig bedre rustet til å takle påkommende tilfeller på egenhånd.

Men det var trivelig av deg å invitere.

Som vanlig vil du bare ha kontakt når jeg ikke vil.

Ha en fin helg:-)

Gjest Snoopy83
Skrevet

Jeg tror kanskje det @riele mener er at du kan oppfattes som overlegen og arrogant dersom du utstråler den holdningen der. "Jeg er så spesiell at du ikke vil forstå meg alikevel" er kanskje ikke den beste måten å komme i kontakt med andre på...?

Nei det kan jo være sant

Skrevet

Go' hælj tu ju tu.

Skrevet

*måper*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...