Mary Poppins Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Jeg kom nettopp hjem og logget meg på nettet da jeg oppdaget at flere rare ting skjedde som jeg ikke hadde kontroll over.. altså det var ikke jeg som styrte pilen. Ble litt redd og prøvde å slå av pc'en - det gikk ikke, så da tok jeg ut strømmen. Synes dette var veldig ekkelt, er dette et virus eller hva skjer? Er det noen som har hacket seg inn på pc'en min? Og isåfall hva gjør jeg med det? Altså hvordan forebygger jeg det? 0 Siter
Carina82 Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Du er sikkert full! I såfall går det over i morgen! 0 Siter
Gjest @riele Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Sett på brannmur! Kan godt hende det bare er (data)musa di det er no galt med... Kanskje er batteriene hvis du har trådløs? Evt støv inni der den lille kula ligger? 0 Siter
Gjest gladiol Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Stor sannsynlighet for at du har en ubuden gjest. Pass på hva du gjør nå... :-) 0 Siter
Åsemor Skrevet 9. april 2005 Skrevet 9. april 2005 Støv på musa, musematta (hvis du har optisk) eller dårlige batterier. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 9. april 2005 Forfatter Skrevet 9. april 2005 Støv på musa, musematta (hvis du har optisk) eller dårlige batterier. Nope ikke noen av de delene heller- Jeg så at noen andre brukte pc'en min.. f.eks logget den automatisk av internet og da jeg skulle logge meg på igjen så var det noen andre som skrev noe rare greier. Skikkelig merkelig det her.. 0 Siter
nick Skrevet 9. april 2005 Skrevet 9. april 2005 Nope ikke noen av de delene heller- Jeg så at noen andre brukte pc'en min.. f.eks logget den automatisk av internet og da jeg skulle logge meg på igjen så var det noen andre som skrev noe rare greier. Skikkelig merkelig det her.. PCn min drev å skreiv lystig i vei, helt av seg selv. Jeg trodde det var noen som hadde plassert en trojaner på maskina, men det var et stemme/skrive program som var aktivt. Det startet når det registerte stemmen min på mikrofon (som alltid er tilkoblet). Siden jeg ikke hadde trent programmet til å tyde stemmen min, ble det en hel mass babbel, men med et og annet gjenkjenbart ord innimellom. Ikke noe morsomt før jeg forsto hva som foregikk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.