Gå til innhold

HASTER!!! Promilletest

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får meg en uventet kjøretur i morratidlig. Det er bare det at jeg har kylt i meg litt vin her...

Noen av dere som vet hvor jeg kan finne en oversikt over hvor fort alkohol brytes ned i kroppen??

Gjest Snoopy83
Skrevet

Det der er så individuelt at det er umulig å forutsi...

Utopia1365380781
Skrevet

Hvor mye vin er det snakk om egentlig??

Er det bare ett par tre glass vil jeg ikke tro at det er noen fare. Alkohol prosenten i vin er ikke så høy.

Skrevet

Hvor mye vin er det snakk om egentlig??

Er det bare ett par tre glass vil jeg ikke tro at det er noen fare. Alkohol prosenten i vin er ikke så høy.

2 glass rød mellom 21-22 i kveld, ett glass cognac. Slengte nedpå siste slanten rundt 22.30, da jeg fikk beskjed om at det blir ut på tur!

Skrevet

2 glass rød mellom 21-22 i kveld, ett glass cognac. Slengte nedpå siste slanten rundt 22.30, da jeg fikk beskjed om at det blir ut på tur!

...bør kjøre rundt 9.30.

Gjest Kjekk og grei mann
Skrevet

0,15 pr time er normal nedbryting

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...