Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 106
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

16

• Gemini

13

• sheba

10

• IngenLurerDenneGutten

9

Mary Poppins

I og med det var jeg som ønsket en ny tråd her så får jeg vel svare også.

Og jeg svarer som sdd, sex med meg selv er tross alt aldri mislykket. Men når det er sagt er det et par tre karer her inne som sikkert kunne gjort nytte for seg i sengen min ;)

Annonse

Gjest rutangis netu

Litt søt han ene dommeren da. Men ikke så søt eller kanskje han egentlig er for søt ;o)

For søt! Han er en det er ok å flørte og kline litt og ha det gøy med, men i senga må det være en som er litt mer mann. Tror jeg. Men en skal aldri si aldri.

ShitDiddelyDo

I og med det var jeg som ønsket en ny tråd her så får jeg vel svare også.

Og jeg svarer som sdd, sex med meg selv er tross alt aldri mislykket. Men når det er sagt er det et par tre karer her inne som sikkert kunne gjort nytte for seg i sengen min ;)

Et par-tre karer? Samtlige av oss med andre ord. :)

Annonse

ShitDiddelyDo

hmm mulig du har rett at det ikke er så mange flere, men å si at jeg ville hatt sex med samtlige her inne høres jo ikke særlig bra ut..

Hehe, det var ikke sånn ment! :)

Men det hadde for øvrig ikke vært noe galt i det heller. Jeg kunne godt tenkt meg å feie over det som er av doldamer. Med et par hederlige unntak.

Hehe, det var ikke sånn ment! :)

Men det hadde for øvrig ikke vært noe galt i det heller. Jeg kunne godt tenkt meg å feie over det som er av doldamer. Med et par hederlige unntak.

Bare et par unntak???...........hehe.....viste det sto dårlig til men....Er det virklig så ille??*flirer*

ShitDiddelyDo

Bare et par unntak???...........hehe.....viste det sto dårlig til men....Er det virklig så ille??*flirer*

Nja, det er egentlig en løgn det der, men det er jo ikke så mange dolere her. Ikke med nick. Og de med nick har ofte ganske sjarmerende bilder av seg selv. Så de hadde nok gjort nytten. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...